De sidste 5 dage har jeg sat og lavet Julekort...
Rigtig hygget mig med det...
Idag skulle kæresten så ind og aflevere dem til svigermor på markedet hun var på...
Jeg har synes har været rigtig svært at sætte en pris på det... For det har jo også kostet knaster at få de forskellige ting hjem til at lave kortene...
Jeg har sat prisen pr. stk til 20,- og 6 stk for 100....
Da min kæreste kommer derind, står hans moster der også... Hun har også selv kort med der ind som er lavet sådan her...
Et stykke A4 ark pap bøjet på midten og limet et fjer på og sælges for 10 kr...
Kæresten når lige at ligge mine kort frem på bordet derinde og mosteren udbryder, "EJ det er alt for dyrt at sælge kortene til den pris" Æhm... Okey...
Vil I ikke være søde og sige om prisen er overpris eller? Jeg smider et billede ind af et kort... Allesammen ser faktisk sådan ud...
Moster har jo ikke rigtig gjort noget ud af kortene hun har med... Hvor jeg altså har sat 5 dage i træk hele dagen, aften og natten med hver dag i de 5 dage... Min senge tid hed ca. kl. 4 de dage...
Please vær ærlig.. Må indrømme jeg har været sur og ked af det idag over hendes udtales af mine kort...
Har fået at vide af flere at de er flotte... Kæresten siger endda flottere end hans mosters...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld