Jeg blev så forarget, sur og ked af det... GRRRRR!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.529 visninger
43 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Mira0911

De sidste 5 dage har jeg sat og lavet Julekort...  Rigtig hygget mig med det... 

Idag skulle kæresten så ind og aflevere dem til svigermor på markedet hun var på... 

Jeg har synes har været rigtig svært at sætte en pris på det... For det har jo også kostet knaster at få de forskellige ting hjem til at lave kortene... 

Jeg har sat prisen pr. stk til 20,- og 6 stk for 100.... 

Da min kæreste kommer derind, står hans moster der også... Hun har også selv kort med der ind som er lavet sådan her... 

Et stykke A4 ark pap bøjet på midten og limet et fjer på og sælges for 10 kr... 

Kæresten når lige at ligge mine kort frem på bordet derinde og mosteren udbryder, "EJ det er alt for dyrt at sælge kortene til den pris" Æhm... Okey... 

Vil I ikke være søde og sige om prisen er overpris eller? Jeg smider et billede ind af et kort... Allesammen ser faktisk sådan ud... 

Moster har jo ikke rigtig gjort noget ud af kortene hun har med... Hvor jeg altså har sat 5 dage i træk hele dagen, aften og natten med hver dag i de 5 dage... Min senge tid hed ca. kl. 4 de dage... 

Please vær ærlig.. Må indrømme jeg har været sur og ked af det idag over hendes udtales af mine kort... 

Har fået at vide af flere at de er flotte... Kæresten siger endda flottere end hans mosters... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

lille83

sys helt bestemt de er de 20 kr hver.....

de er bare SUPER SUPER flotte.

kan godt forstå du er vred...kram herfra.

Anmeld

27. november 2011

sbs78

Jeg synes også de er rigtig flotte. 20kr er en okay pris

Anmeld

27. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

synes de ligner dem butikkerne plejer at tage 40 kr for så da helt klart 20 kr værd pr. stk

Anmeld

27. november 2011

mulle7430

Mira0911 skriver:

Idag skulle kæresten så ind og aflevere dem til svigermor på markedet hun var på... 

Jeg har synes har været rigtig svært at sætte en pris på det... For det har jo også kostet knaster at få de forskellige ting hjem til at lave kortene... 

Da min kæreste kommer derind, står hans moster der også... Hun har også selv kort med der ind som er lavet sådan her... 

Kæresten når lige at ligge mine kort frem på bordet derinde og mosteren udbryder, "EJ det er alt for dyrt at sælge kortene til den pris" Æhm... Okey... 

Vil I ikke være søde og sige om prisen er overpris eller? Jeg smider et billede ind af et kort... Allesammen ser faktisk sådan ud... 

Moster har jo ikke rigtig gjort noget ud af kortene hun har med... Hvor jeg altså har sat 5 dage i træk hele dagen, aften og natten med hver dag i de 5 dage... Min senge tid hed ca. kl. 4 de dage... 

Please vær ærlig.. Må indrømme jeg har været sur og ked af det idag over hendes udtales af mine kort... 

Har fået at vide af flere at de er flotte... Kæresten siger endda flottere end hans mosters... 

jeg synes også de er rigtig flotte  synd mosteren ikke bare kunne sige at de var pæne og prøve og sælge dem istedet for det andet  kan godt forstå du er skuffet over det ....

Anmeld

27. november 2011

Sitrani

De er helt klart 20 kroner værd!!! De er rigtig flotte.....

Det ligner jo nærmest dem man kan købe i dyre domme i butikkerne!

Anmeld

27. november 2011

Tvillingemor80

Synes en pris mellem 20 og 30 kr er passende.. Har selv givet 29 for nogle på posthuset og de var IKKE så flotte. 

Anmeld

27. november 2011

baby012

Mira0911 skriver:

jeg giver da omkring 40 kr. i butikkerne for noget der ligner dem her lidt, så jeg syns da det er yderst billigt  

P.S. De er rigtig flotte  

Anmeld

27. november 2011

Mira0911

Tak skal I have... 

Årh det her gør mig så endnu mere rasende.... 

Mosteren har bare lagt kortene væk igen efter kæresten smuttede, for de var for dyre at sælge... Grr... 

Nå ja... Så sidder jeg med 42 kort som jeg ikke behøvede at lave alligevel pga hendes opførsel... Skulle have lavet 100 kort, men valgte ikke at lave så mange, for vidste ikke om det vil blive solgt... 

Sender hvert fald ikke noget derind mere... 

Anmeld

27. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Min svigermor laver os sådan nogen kort og hun tager 20 til 25 for dem. Og der er mange der køber dem. Så jeg synes det er en rimelig pris. Og især når de er så flotter. Synes mosteren tager overpris for sine egne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.