Til Pædagogstuderende/Pædagoger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Hasselnødden

Angelspot skriver:

Smart med det der rum i pap i evt vil lave, det kunne være en meget god ide

Ja det er egentlig skrækkeligt at tænke på at vi er så institutionspræget at vi lader vores børn vokse op uden forældrene og at vi ikke har lyst til at tilbringe de vågne timer med dem. Ej det er også firkantet, jeg skal jo gøre akkurat det samme når Oliver kommer i dp/børnehave/skole osv, det er lidt de vilkår vi har i dag. Men ja, så er det jo også bare super vigtigt at børnene får et godt forhold til stedet. Kommer da lige i tanke om at der er lavet en gammel video omkring æstetik i en børnehave, hvor børnene og pædagogerne fortæller hvad de lægger mærke til i deres inst. Men den kender du nok til. Aner heller ikke hvor den kommer fra.

Den har jeg ikke hørt om - ej kan du ikke se om du måske kunne hitte detaljer omkring den - vil enormt gerne se den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Hasselnødden

Cheyana skriver:

Okay, det lyder jo alt sammen meget fornuftigt Tak for dit svar!

Det var så lidt

Anmeld

24. november 2011

Angelspot

Hasselnødden skriver:

Den har jeg ikke hørt om - ej kan du ikke se om du måske kunne hitte detaljer omkring den - vil enormt gerne se den

Jo jeg kan da lige prøve at sende en mail til min gamle DKK underviser, mener det var sammen med hende vi så den. Eller var det min Pæd underviser... hmm nå men jeg sender dem lige en mail i morgen, så skal jeg nok lige vende tilbage Ellers tag lige fat i mig hvis jeg nu kommer fra at skrive til dig igen

Anmeld

24. november 2011

Hasselnødden

Angelspot skriver:

Jo jeg kan da lige prøve at sende en mail til min gamle DKK underviser, mener det var sammen med hende vi så den. Eller var det min Pæd underviser... hmm nå men jeg sender dem lige en mail i morgen, så skal jeg nok lige vende tilbage Ellers tag lige fat i mig hvis jeg nu kommer fra at skrive til dig igen

Har ansøgt om dit venskab

Anmeld

25. november 2011

Moster Lagkage

Hasselnødden skriver:

Hvis der bliver tid, når bacheloren er skrevet - har vi en plan for at kreere et rum i pap etc. vi kan have med til selve eksaminationen for at påvise hvad vi reelt havde tænkt os at udføre i insti.  

det vil jeg mene er lidt spilt til eksamen, det er i opgaven i skal bruge noget så det ikke bliver for teoretisk. i har brug for noget praktisk i har undersøgt, så i kan få en ordenlig diskussion, da det er det der er det vigtigste i opgaven. det er lige meget hvem i bruger af teoretikere, det er hvordan i diskutere dem og forholder jer kritisk der er vigtigt.

husk også at interviewe nogen, eller få nogle eksempler som i kan inddrage.

mange gør den fejl bare at forholde sig til teorier, og det viser intet om man kan omsætte teorierne, eller tænke selv og forholde sig kritisk...

så herfra kan jeg kun anbefale en bhv at lave noget i, samt eksempler og udtalelser fra det virkelige liv og ikke bare fra bøger.

Anmeld

25. november 2011

Rsa

Er selv enormt optaget af begrebet æstetik i mit hverv og har arbejdet meget med det gennem min uddannelse.

Har i sin tid lavet en opgave med titlen: Æstetiske oplevelser med stranden som ramme...

Her benytted vi Piagets teori om akkomodation og assimilation... Men i henhold til sanseintegration af det æstetisk oplevede..

Vi bruge også en del andre, men sig til hvis du vil have lidt flere navne på artikler mm. Vores opgave blev skrevet i 2008, så muligvis er en del materiale forældet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.