Iphone/Android?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Altså istedet for Iphone?

Jeg kan høre at jeg nødt til bare ud at kigge på dem! For det er lidt et minus for mig, hvis jeg ikke kan have mit musik på telefonen - altså på en nem og overskuelig måde (se svar ovenfor hvis du undrer dig)... 

Ja nemlig. Ikke fordi jeg ikke er tilfreds med min Iphone, men jeg synes fx at den fra samsung er nemmere at skrive fra. Og så synes jeg at der ermange småting som er ret smarte - fx viser den indkommende smser i en lille bjælke øverst ligemeget hvilket program man er inde i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Diana...

Altså jeg har både haft en HTC og en IPhone og jeg går ALDRIG tilbage til en HTC eller nogen anden IPhone er så meget lækre i deres brugersystem så meget nemmer at bruge og bliver ikke langsom som en Android gør! Jeg kan til en hver tid anbefale IPhone jeg elsker mig  som i ELSKER griner. 

Anmeld

25. november 2011

AnnaK89

Jeg havde en iPhone 3GS - men trængte til noget nyt. Valget stod mellem en iPhone 4 og en HTC Sensation - og dum som jeg var, købte jeg en HTC! 

Det var godt nok det værste L*** jeg nogensinde har ejet! Og så er den bare så indviklet i forhold til iPhonen, som er så lækker og har masser fede detaljer.

Så nu har jeg købte mig en iPhone 4S og jeg vil aldrig undvære min iPhone igen!  

Så helt klart iPhone

Anmeld

25. november 2011

Fam. Madsen

Malou&Anders skriver:

jeg har en iphone 4. og er glad for iphone vil dog heller have 4s nu. så den bliver købt i næste uge engang..

vil lige sige at der altså ikke er den stor forskel på en iphone 4 og en iphone 4s jeg har 4s'er og min veninde har 4'eren og de er faktis ens. dog er min lidt hurtiger men ellers ikke nogen forskel der

Anmeld

25. november 2011

Pianisten

AnneBJ skriver:

Du er simpelthen en skat - 1000 mange tak!

Det var godt nok et kæmpe minus ved Iphone, det med musikken! For jeg kan på ingen mulig måde have ALT fra min computer derpå.... Skulle jeg dog vælge den alligevel, vil jeg nok gøre brug af dit tilbud

Også tak for vejledening til plads, det kan være lidt svært at vide hvad man skal vælge!

Tak for at du tog dig tid! 

Det var så lidt, du skal bare spørge hvis der er mere du vil vide

Anmeld

25. november 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg har det ligesådan - det skal bare VIRKE!!

Men det er lidt en jungle synes jeg - godt vi ikke har råd til at skulle træffe beslutningen nu anyway

Anmeld

25. november 2011

Maria-s

Mettemus skriver:

Har Iphone og den er skøn - nem at bruge også selvom det er mit første møde med Apple. App store er super overskuelig. Desuden klager min ene bror som hat htc over at der på android marked bliver lagt ALT mulugt ud - også selvom det måske ikke fungerer. I app store er alt testet så det fungerer som det skal inden man køber. Jeg synes dog at det er et problem at nogle programmer ikke fungerer sammen med apple, ligesom det musik du køber på itunes KUN kan spiller fra deres egne produkter. Min anden bror har en Samsung Galaxy II s (tror jeg den hedder?) og den er jeg Fuldstændig pjattet med. Skulle jeg vælge i dag ville jeg nok have valgt den i stedet

Åhhh jeg står også og vil MEGET gerne have en ny telefon (fordi den jeg HAR er fra....... GAMMEL!! )

Mit valg står også mellem Iphone og Samsung Galaxy IIS.

Og jeg synes faktisk det er et rfet svært valg?? Har googlet en del om det og hvad jeg kan forstå så er der faktisk bedre kamera i samsungen end Iphonen? Men synes så at det måske er lige før samsungen bliver FOR stor  Synes Iphonen er mere lækker i størrelse + at der vist nok er noget med at man med Iphone kan ringe gratis til andre med Iphone?? Og de fleste af dem jeg snakker med bruger Iphone... Men min søster har Galaxyen og ELSKER den, så jeg er sgu lidt (meget!!!) i vildrede

Nå Anne det var ikke for at "stjæle" din tråd, ville blor gøre opmærksom på at du BESTEMT ikke er den eneste der ikke kan beslutte sig

Anmeld

25. november 2011

Morgensol

Jeg er klart til iPhone! Har også Mac computer, jeg er generelt apple-fan!  Som andre også skriver er den virkelig brugervenlig og nem at finde ud af! Min datter på 20 mdr spiller og kigger billeder på den, det siger lidt!

Mht musikken, så er det atså ik så indviklet som det blir beskrevet, når man lige er kommet ind i det kører det automatisk! Det er vel som med alt andet nyt, man ska lige lære tingene at kende!

Itunes er automatisk indstillet til at synkronisere alt dit musik ind på iPhone'nen, men du kan selv mixe og matche så du får ige præcis det musik du vil høre! Du kan lave mapper med dit yndlings musik, og flere mapper af gangen! Desuden kan du vælge at du f.eks vil ha alt med Spice girls (hvis man er til sådan noget) eller andre kunstnere ind. Jeg sys det er genialt og ikke besværligt! Hvis man bare gider bruge en lille smule tid på at sætte sig ind i iTunes, så er det slet ik så svært! 

Anmeld

25. november 2011

DK

Jeg har en iphone 4 og jeg ææææælsker den! Helt seriøst, jeg er bare så mega monster kiste glad for den!

Jeg er normalt ikke sådan god til at hitte ud af alt det der pc-smart phone-soft ware-teknik halløj. Men iphonen er bare så nem at betjene og logisk og det hele giver sig selv.

Jeg har ikke mac eller ipads eller lign, men min iphone arbejder fint sammen med min pc hvor itunes så er installeret på. Jeg har min live (det samme som hotmail = windows) email konto på iphonen så jeg derpå kan tjekke mails/sende mails osv.

KØB den, Anne. Du bliver så glad for den! Den er alle pengene værd! Jeg havde inden den kun ejet sådan nogle aflagte telefoner fra familie og venner og aldrig aldrig brugt en krone på en mobil. Jeg var ligeglad. Derfor var det et stort spring at købe iphonen. Men jeg må  indrømme at jeg er hooked. Det er så lækkert at kunne gå på nettet overalt, at kunne tage gode billeder, at kunne bruge alle de fede apps, så let at kunne købe musik på itunes på iphonen, og at den duer, ja, som en computer. Den kan alt, og det hele er legende let at finde ud af. Man behøver ikke læse manualen!

Derudover så er den hurtig. Dvs. du skal ikke vente på at siden "loader" på telefonen, den skifter bare side øjeblikkeligt! Fx. hvis du trykker på en kontakt i tlf. bogen for at se alle info, så skal du ikke vente 1-2 sekunder, så kommer det bare straks. Rart hvis man ikke har tålmodighed til den slags.

Knus

En afhængig iphone-bruger

Anmeld

25. november 2011

CRS

AnneBJ skriver:

Hjælp mig! Jeg vil rigtig gerne have sådan en fancy telefon af en art, som kan tage apps (ISÆR den der kan redigere farver på billeder osv. ) Der er ikke penge til det lige nu, men jeg forsøger at gennemskue markedet lidt, og indkredse hvad jeg gerne vil have!

Hvad er forskellen på Iphone og Android - eller er det det samme? Hvad er en HTC sensation S ...? Og kan den tage apps?

Er det måske ligesom at der er PC og mac? Og bør jeg i så fald vælge ngoet specielt så den kan kommunikere med min PC?

Jeg er helt lost, så vær sød at forklare på en letforståelig måde! 

Jeg plejer at sætte iphone/andoid op mod hinanden som pc/mac...

Hvis du har styr på hvad det er og kan og hvad man laver med sit værktøj vil jeg vælge android for der har man frihed over sit produkt! du kan gøre hvad du vil... og man kan reparere sine ting...

Hvis man bare vil have noget der let at lære og som ikke kan laves ballade med så iphone... kan også laves hvis den går itu men det dog noget besværligere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.