Jeg har en iphone 4 og jeg ææææælsker den! Helt seriøst, jeg er bare så mega monster kiste glad for den!
Jeg er normalt ikke sådan god til at hitte ud af alt det der pc-smart phone-soft ware-teknik halløj. Men iphonen er bare så nem at betjene og logisk og det hele giver sig selv.
Jeg har ikke mac eller ipads eller lign, men min iphone arbejder fint sammen med min pc hvor itunes så er installeret på. Jeg har min live (det samme som hotmail = windows) email konto på iphonen så jeg derpå kan tjekke mails/sende mails osv.
KØB den, Anne. Du bliver så glad for den! Den er alle pengene værd! Jeg havde inden den kun ejet sådan nogle aflagte telefoner fra familie og venner og aldrig aldrig brugt en krone på en mobil. Jeg var ligeglad. Derfor var det et stort spring at købe iphonen. Men jeg må indrømme at jeg er hooked. Det er så lækkert at kunne gå på nettet overalt, at kunne tage gode billeder, at kunne bruge alle de fede apps, så let at kunne købe musik på itunes på iphonen, og at den duer, ja, som en computer. Den kan alt, og det hele er legende let at finde ud af. Man behøver ikke læse manualen!
Derudover så er den hurtig. Dvs. du skal ikke vente på at siden "loader" på telefonen, den skifter bare side øjeblikkeligt! Fx. hvis du trykker på en kontakt i tlf. bogen for at se alle info, så skal du ikke vente 1-2 sekunder, så kommer det bare straks. Rart hvis man ikke har tålmodighed til den slags.
Knus
En afhængig iphone-bruger
Anmeld