Iphone/Android?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.807 visninger
31 svar
0 synes godt om
24. november 2011

AnneBJ

Hjælp mig! Jeg vil rigtig gerne have sådan en fancy telefon af en art, som kan tage apps (ISÆR den der kan redigere farver på billeder osv. ) Der er ikke penge til det lige nu, men jeg forsøger at gennemskue markedet lidt, og indkredse hvad jeg gerne vil have!

Hvad er forskellen på Iphone og Android - eller er det det samme? Hvad er en HTC sensation S ...? Og kan den tage apps?

Er det måske ligesom at der er PC og mac? Og bør jeg i så fald vælge ngoet specielt så den kan kommunikere med min PC?

Jeg er helt lost, så vær sød at forklare på en letforståelig måde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

blomst84

Det er mest deres styre systemer der er forskellige, ligesom Mac computer og PC nu er jeg jo en kæmper sucker for iPhone så ville klart anbefale dig sådan en de der apps er de samme både til android og iPhone men kan sagtens forstå du er lost, der findes jo et hav af forskellige modeller nu mangler vi bare at baby.dk laver en app

Anmeld

24. november 2011

MorTilEn2013Dreng

jeg har en iphone 4. og er glad for iphone vil dog heller have 4s nu. så den bliver købt i næste uge engang..

Anmeld

24. november 2011

AnneBJ

blomst84 skriver:

Det er mest deres styre systemer der er forskellige, ligesom Mac computer og PC nu er jeg jo en kæmper sucker for iPhone så ville klart anbefale dig sådan en de der apps er de samme både til android og iPhone men kan sagtens forstå du er lost, der findes jo et hav af forskellige modeller nu mangler vi bare at baby.dk laver en app

Så en HTC er en android og kan sagtens tage apps, ligesom en Iphone kan?

For PC/Mac er jo også bare et temperamentsspørgsmål, hvilket Android/Iphone også bare er?

Hvordan ligger de mon prismæssigt i forhold til hinanden?

Tak for dit svar

Anmeld

24. november 2011

AnneBJ

Malou&Anders skriver:

jeg har en iphone 4. og er glad for iphone vil dog heller have 4s nu. så den bliver købt i næste uge engang..

Ok

Anmeld

24. november 2011

sarahb

Helt sikkert en iPhone..
Den er så nem at lære og har en masse lækre funktioner..
Jeg kan ikk leve uden min iPhone. Og kan slet ikk overskue at sidde med min venindes htc. Det er for besværligt og ikk så lige til som iPhone...

Anmeld

24. november 2011

blomst84

AnneBJ skriver:

Så en HTC er en android og kan sagtens tage apps, ligesom en Iphone kan?

For PC/Mac er jo også bare et temperamentsspørgsmål, hvilket Android/Iphone også bare er?

Hvordan ligger de mon prismæssigt i forhold til hinanden?

Tak for dit svar

Ja lige præcis, det er helt hvad man er til android har stort set de samme apps som iPhone.. Prismæssigt tror jeg iPhone er lidt dyrer, men de nyeste modeller indenfor android ligger nok i samme prisklasse vil jeg tro Jeg tror at android er en fælles betegnelse for de telefoner som ikke er iPhone, det er deres styresystemer der betegnes som android Google vil senere hen også komme med en smart phone med deres eget styresystem

Anmeld

24. november 2011

Benjamins'mor

Jeg har en iPhone 3GS, og i App store er der rigtigt mange programmer.

Anmeld

24. november 2011

Cassiopeia

Jeg er ligesom blomst84 også helt vild med iphone, og vil osse klart anbefale dig sådan en. Har selv en gammel iphone 3 som bare fungere. Men hvis du en dag får råd, så køb den nye iphone 4 den kan en del mere en den gamle 3'er. Bare husk hvis du køber iphone, så download Itunes til din computer, for at få fuld udnyttelse af mobilen 

Anmeld

24. november 2011

JonTri

iPhone iPhone iPhone!!!!!!

Koster næsten det samme og du kan jo binde abb i et år, så skal du ikke smide alt på een gang... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.