Bliver sgu lidt ramt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Kender det... Nu har vi boet her i 4 år og vi kender stadig ingen i byen 

åh det må du ikke sige 

Håber også for dig, du finder nogle bekendtskaber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Ja, det gør. tak i lige måde.

tak

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

bare en lille smule

Anmeld

24. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

åh det må du ikke sige 

Håber også for dig, du finder nogle bekendtskaber

Tjah, det handler jo også om hvad man selv gør... Vi arbejder om aftenen, så vi er jo som regel ikke hjemme på samme tidspunkter som "normale" mennesker og jeg har ikke rigtig haft mulighed for at gå til noget hvor man har mulighed for at møde folk.... Udover diverse pensionistklubber 

Anmeld

24. november 2011

FrkT

Ihhh hvor jeg dog kender det alt alt for godt... jeg har ingen rigtige veninder mere hvis jeg selv skal "bedømme" det, har nogle bekendte, men ingen jeg altid lige kan ringe til og ser jævnligt, og savner det så meget.

Og jeg tænker umiddelbart det er lettere når man får børn, fordi der så er mødregrupper, institutioner/dagpleje, skole osv., men det VED jeg jo ikke engang.

Nu flytter vi snart til Fyn, højst sandsynligt den sydvestlige del, og der kender jeg heller ingen som helst, så gad vide om det bliver det samme der... håber det ikke!

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Ihhh hvor jeg dog kender det alt alt for godt... jeg har ingen rigtige veninder mere hvis jeg selv skal "bedømme" det, har nogle bekendte, men ingen jeg altid lige kan ringe til og ser jævnligt, og savner det så meget.

Og jeg tænker umiddelbart det er lettere når man får børn, fordi der så er mødregrupper, institutioner/dagpleje, skole osv., men det VED jeg jo ikke engang.

Nu flytter vi snart til Fyn, højst sandsynligt den sydvestlige del, og der kender jeg heller ingen som helst, så gad vide om det bliver det samme der... håber det ikke!

mødregrupper kan være en god vej til venskaber 

Held og lykke med det

Anmeld

24. november 2011

FrkT

Anonym skriver:

mødregrupper kan være en god vej til venskaber 

Held og lykke med det

Kan jeg forestille mig... men vi har jo ingen børn endnu..

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Kan jeg forestille mig... men vi har jo ingen børn endnu..

åh så misforstod jeg dit indlæg, undskyld!

Men der er nok også gode muligheder gennem job? eller måske træning?

Anmeld

24. november 2011

FrkT

Anonym skriver:

åh så misforstod jeg dit indlæg, undskyld!

Men der er nok også gode muligheder gennem job? eller måske træning?

Det er rigtigt....  Og det gør da intet 

Anmeld

24. november 2011

3rollinger

Anonym skriver:

når det bare skal være så svært at få et netværk som tilflytter 

Har virkelig forsøgt at finde en veninde, eller evt et vennepar, der også selv har børn, man kunne mødes med, men det er som alle har nok i deres eget

Savner helt vildt en veninde, mener faktisk det burde være en menneskeret, med gode venskaber 

Er så ked af det bare ser helt håbløst ud 

Jeg tror at vejen frem er at melde sig til noget. Dvs. laes tysk paa aftenskole, boernegymnastik med dit barn eller babymassage hvis det er mindre. Naar der er nogen arrangementer og man mangler frivillige saa meld dig der, saasom en byfest eller lignende.

Det ER svaert at skabe nye venskaber naar man naar en vis alder. Isaer naar man lige staar og mangler det. Jeg har selv boet 12 aar et "nyt" sted, og jeg har ikke alle de venskaber jg kunne oenske mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.