Bliver sgu lidt ramt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
39 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2011

Anonym trådstarter

når det bare skal være så svært at få et netværk som tilflytter 

Har virkelig forsøgt at finde en veninde, eller evt et vennepar, der også selv har børn, man kunne mødes med, men det er som alle har nok i deres eget

Savner helt vildt en veninde, mener faktisk det burde være en menneskeret, med gode venskaber 

Er så ked af det bare ser helt håbløst ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Sara.

Jeg kender det godt... flyttede selv 1 august, men håber at når der kommer sol og forår og man kommer mere ud, at der så vil ske lidt :-) er nok heller ikke den bedste til selv at tage initiativ....

du får lige et kram

Anmeld

24. november 2011

Pianisten

Anonym skriver:

Har virkelig forsøgt at finde en veninde, eller evt et vennepar, der også selv har børn, man kunne mødes med, men det er som alle har nok i deres eget

Savner helt vildt en veninde, mener faktisk det burde være en menneskeret, med gode venskaber 

Helt enig, gode venskaber burde skisme være en menneskeret...

Nu har jeg desværre ikke selv børn, og tror måske derfor ikke jeg er helt lige så interessant, men keep on looking - jeg tror personligt selv på at der er en grund til alting, så hvis du ikke har fundet den gode veninde endnu, så venter hun nok på dig lige rundt om hjørnet... Tit er det tilfældighederne der bringer de bedste veninder med sig

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Cheyana skriver:

Helt enig, gode venskaber burde skisme være en menneskeret...

Nu har jeg desværre ikke selv børn, og tror måske derfor ikke jeg er helt lige så interessant, men keep on looking - jeg tror personligt selv på at der er en grund til alting, så hvis du ikke har fundet den gode veninde endnu, så venter hun nok på dig lige rundt om hjørnet... Tit er det tilfældighederne der bringer de bedste veninder med sig

Tak for dit søde svar 

ingen børn er nu ingen hindring for mig 

Anmeld

24. november 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre - kan du ikke efterlyse nogle herinde fra i dit nærområde, så har I jo allerede noget til fælles fra start.

Jeg bor i et lokalområde, hvor du er tilflytter, selvom du er flyttet hertil for 20 år siden, sådan er det bare, og det vænner man sig til, men det er rigtigt, at det gør det sværere at finde venner, når alle er vokset op sammen og kender alle, og man så skal forsøge at få én eller anden form for plads i flokken, men fuldintegreret bliver man aldrig.

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Jeg kender det godt... flyttede selv 1 august, men håber at når der kommer sol og forår og man kommer mere ud, at der så vil ske lidt :-) er nok heller ikke den bedste til selv at tage initiativ....

du får lige et kram

Tak skal du have 

Har desværre bare boet her så længe nu, at modet begynder at svigte lidt 

Anmeld

24. november 2011

Camilla <3

Hvor er du fra ? Jeg kender det alt for godt! Jeg flyttede til Sønderborg for 2.5 år siden, Men har det så svært med at møde nye mennesker. Er så genert.

Anmeld

24. november 2011

Tystys14

Anonym skriver:

Hvor gammel er du? og hvor er du flyttet til?  Står i samme situration.

Anmeld

24. november 2011

Anonym

Kender det alt for godt. Har ikke haft en super tæt veninde siden jeg var 10 eller deromkring. Har da haft bedsteveninder i årene derefter, men ingen som voksen...

Har du prøvet at skrive herinde under geografi og så den landsdel du kommer fra?

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre - kan du ikke efterlyse nogle herinde fra i dit nærområde, så har I jo allerede noget til fælles fra start.

Jeg bor i et lokalområde, hvor du er tilflytter, selvom du er flyttet hertil for 20 år siden, sådan er det bare, og det vænner man sig til, men det er rigtigt, at det gør det sværere at finde venner, når alle er vokset op sammen og kender alle, og man så skal forsøge at få én eller anden form for plads i flokken, men fuldintegreret bliver man aldrig.

Har forsøgt flere steder at efterlyse, uden held desværre og vil da betragte mig selv som ganske fornuftig og sød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.