Hvordan opbevarer I barnevognen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Mor Christa

An&Jo skriver:

Tak.. det er altid fedt når andre også synes man bor flot..

Altså vi bor jo i rækkehuse faktisk, og så er de bygget så man bor inde i en firkant hvor den ene bygning er et fælleshus som er til fri afbenyttelse for dem der bor i den gård det hører til.. der er 10 gårde herude som er lavet på den måde og der er 20 lejlighedr i hver gård.. I midten af gården er der så et stort udendørs fællesareal.. i den gård jeg bor i er der rigtig mange børn og bare generelt meget stille så vi har ingen problemer med vilde fester heldigvis..

Johannes havde en periode hvor han bare ikke ville i seng og skreg så snart han så sengen og der var jeg inde ved naboen for at høre om hun var generet af det og hun havde slet ikke hørt ham..

Ej det var da perfekt! Super måde at bo på!!!
det er bare fordi, når jeg tænker kollegie, så tæker jeg ligesom min søster Hun bor i sådan en stor blok på 4. sal med folk over hende og under hende.. Folk over det HELE, og rigtig mange der fester
Der er så heller ingen børn i den bygning, men stadig! Nede i forgangen har de endda en bar til fri benyttelse, så der er varm næsten hver aften! OG min søn og jeg har været oppe og besøge hende MED overnatning i 3 dage!! Puuhhaaa. efter det blev jeg enig me dmig selv om, at jeg aldrig skulle i kollegie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

An&Jo

MissChrista skriver:

Ej det var da perfekt! Super måde at bo på!!!
det er bare fordi, når jeg tænker kollegie, så tæker jeg ligesom min søster Hun bor i sådan en stor blok på 4. sal med folk over hende og under hende.. Folk over det HELE, og rigtig mange der fester
Der er så heller ingen børn i den bygning, men stadig! Nede i forgangen har de endda en bar til fri benyttelse, så der er varm næsten hver aften! OG min søn og jeg har været oppe og besøge hende MED overnatning i 3 dage!! Puuhhaaa. efter det blev jeg enig me dmig selv om, at jeg aldrig skulle i kollegie

Sådan er der rigtig mange der tænker, men faktisk er der meget hyggeligt herude.. og det er jo nok lidt et familiekollegie, vi har da os en bar men den er i et seperat hus hvor der ikke er nogen beboere så den generer heller ikke nogen..

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

An&Jo skriver:

Sådan er der rigtig mange der tænker, men faktisk er der meget hyggeligt herude.. og det er jo nok lidt et familiekollegie, vi har da os en bar men den er i et seperat hus hvor der ikke er nogen beboere så den generer heller ikke nogen..

hehe det er et smart kollegie i bor i

Anmeld

24. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores barnevogn har i 4 år stået i vores bryggers om natten uden undtagelse

Anmeld

24. november 2011

Nadia&Daniel

MissChrista skriver:

okay - det må være træls at have den stående ui stuen

JaMan føler lidt den roder og fylder..

Anmeld

24. november 2011

An&Jo

MissChrista skriver:

hehe det er et smart kollegie i bor i

Jaa det er ærgeligt man ikke må blive boende her for altid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.