Hvordan opbevarer I barnevognen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Mor Christa

TbCp skriver:

Vores kommer til enten at stå i carporten eller indenfor evt i kælderen. Vi har ellers et skur, men synes bare jeg hører om mange  der får skimmelsvamp i dem når de står i skuret

Jaa, vi har også vores en helt gamle stående i skuret - jeg regner ikke med at den overlever ;P Det er bare en jeg bruger, som f.eks. i dag, hvor DP-mor har fri og victor er hjemme, og han så skal sove.. fordi vores nye barnevogn står oppe ved DP nemlig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Mor Christa

chael skriver:

Vores barnevogn står inde i huset om natten. Er simpelthen så øm over den, så der står den altså

*Camilla

hehe jege r også ekstrem øm overfor vores den nye, så når den er hjemme i weekenden, så står den også indenfor  

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

An&Jo skriver:

Her står både barnevogn og klapvogn inde på sønnikes værelse

Okay :O Har han et stort værelse? :O

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

SussieThyssen skriver:

Ja..og så bliver den heller ikke så kold, at sætte liften ned i eller lægge barnet i, når det er vokset ud af liften. Uhh om vinteren kan den jo ligefrem emme af kulde, fordi stoffet tager imod fugt og koldt vejr. Vi ved jo selv hvor koldt et bilsæde kan være..og selvom trolden helt sikkert er pakket godt ind, så er det stadig en kold affære, at komme ned i sådan en udestående barnevogn.

Men det mest herlige ved at have den inde i selve huset er, at mens de er helt små, så kan den bruges som en dejlig putte-rede, som giver tryghed og hygge i den første tid, til den bette, og man kan bare rulle den med sig rundt i huset, når man skal lave noget, og ikke kan have tullen på armen.

synes faktisk det er super smart det der Det vil jeg gøre med min den næste! Ham her bettemanden han lå nemlig i kravlegård eller sad på min arm da han var helt lille, og kunne da godt have brugt sådan en barnevogn inenfor ti lat rulle ham rundt i
Ja - jeg tror også det er en kooold affære at komme ned i en udestående barnevogn! :O 

Anmeld

24. november 2011

mil-ka

Vores barnevogn står indenfor i stuen. Nu er den brugt kun til at sove på altanen. Vi bor på 1. sal og der er ikke nem at tage den ned og op hver dag..

Anmeld

24. november 2011

K&S

MissChrista skriver:

Ja, som overskriften lyder.. Hvad gør I med barnevognen om natten? Hvor står den henne?

Altanbarnevognen står indenfor om natten - klapvognen står ude på vores altan (der er tag over) - men er faktisk lidt i tvivl, om den kan tåle at stå derude hele vinteren. Vi bruger den ikke særlig tit og jeg synes den fylder enorm meget at have stående i gangen

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

mil-ka skriver:

Vores barnevogn står indenfor i stuen. Nu er den brugt kun til at sove på altanen. Vi bor på 1. sal og der er ikke nem at tage den ned og op hver dag..

det kanjeg godt forstå da
Hvordan kommer I så rundt når barnevognen ikke kommer med ned? 

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

K&S skriver:

Altanbarnevognen står indenfor om natten - klapvognen står ude på vores altan (der er tag over) - men er faktisk lidt i tvivl, om den kan tåle at stå derude hele vinteren. Vi bruger den ikke særlig tit og jeg synes den fylder enorm meget at have stående i gangen

hvis man nu kan pakke den sådan OK sammen, så kunne i jo smide den ind i et skab eller noget?
Vi bruger faktisk heller ikke klapvognen særlig meget - og jeg var så sikker på ar vi ville bruge den rigtig meget men niks! 

Anmeld

24. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Her står den i et opvarmet rum i kælderen

Anmeld

24. november 2011

An&Jo

MissChrista skriver:

Okay :O Har han et stort værelse? :O

Det er ikke vanvittig stort..

Hvis du går ind på min blog med det link under mit billede så kan du de hvordan det står..
Men vi har meget begrænset plads og jeg nægter at have det til at stå ude i det skur der hører til lejligheden for selvsamme skur hører til samtlige 20 lejligheder i min gård så alle kan komme til alt.. Plus der er meget fugtigt derude og vil ikke have mine vogne ødelagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.