Hvordan opbevarer I barnevognen om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

K&S

MissChrista skriver:

hvis man nu kan pakke den sådan OK sammen, så kunne i jo smide den ind i et skab eller noget?
Vi bruger faktisk heller ikke klapvognen særlig meget - og jeg var så sikker på ar vi ville bruge den rigtig meget men niks! 

Vores er en kombivogn, så selve stellet er ikke så småt - men vi har faktisk snakket om at købe en lidt lækker paraply klapvogn, som kan ligge i bilen  vi har nemlig ikke plads i nogle skabe til noget som helst - vi kunne selvfølgelig smide den i kælderen, men det kræver lige en "udmugning"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

mil-ka

MissChrista skriver:

det kanjeg godt forstå da
Hvordan kommer I så rundt når barnevognen ikke kommer med ned? 

Min søn sover uden problemer på altanen , så vi gå ikke en tur . Vi går turen , kun når vi har fx  mødregruppe møde eller andre møde hos veninde, eller i weekenden når min mand er hjemme og kan tage barnevogn ned.

Anmeld

24. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Vi bor i et 70'er parcelhus og har derfor en lille entré, som er total ubrugelig (alle, inkl. gæster, går ind ad bryggersdøren), så der står barnevogen, altså i entrén 

//Mette

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

An&Jo skriver:

Det er ikke vanvittig stort..

Hvis du går ind på min blog med det link under mit billede så kan du de hvordan det står..
Men vi har meget begrænset plads og jeg nægter at have det til at stå ude i det skur der hører til lejligheden for selvsamme skur hører til samtlige 20 lejligheder i min gård så alle kan komme til alt.. Plus der er meget fugtigt derude og vil ikke have mine vogne ødelagt

hol da helt op, du har indrettet jeres bolig SÅ flot når man tænker på hvor lidt plads der er :O !!!! Har du så dit eget soveværelse?

jeg tror lige du har fået dig en læser mere til din blog. Den ser rigtig spændende ud  

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

MKBP skriver:

Vi bor i et 70'er parcelhus og har derfor en lille entré, som er total ubrugelig (alle, inkl. gæster, går ind ad bryggersdøren), så der står barnevogen, altså i entrén 

//Mette

smaaaart 

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

mil-ka skriver:

Min søn sover uden problemer på altanen , så vi gå ikke en tur . Vi går turen , kun når vi har fx  mødregruppe møde eller andre møde hos veninde, eller i weekenden når min mand er hjemme og kan tage barnevogn ned.

ahh, på den måde
Tænker også bare.. Hvad så når I skal handle ind osv? Herhjemme er banevognen så vigtigt i sådanne situationr  

Anmeld

24. november 2011

Mor Christa

K&S skriver:

Vores er en kombivogn, så selve stellet er ikke så småt - men vi har faktisk snakket om at købe en lidt lækker paraply klapvogn, som kan ligge i bilen  vi har nemlig ikke plads i nogle skabe til noget som helst - vi kunne selvfølgelig smide den i kælderen, men det kræver lige en "udmugning"

hahah Udmugning! Jaa jeg ville egentlig også gerne ha' en paraplyklapvogn til at ligge i bilen.. Kunne være lidt smart  

Anmeld

24. november 2011

Sakris

Vi har den ene i garagen. Godt dækket til, så kattene ikke kommer i den. Og den anden står lige nu i kælderen, bare fordi vi ikke bruger den!

Anmeld

24. november 2011

An&Jo

MissChrista skriver:

hol da helt op, du har indrettet jeres bolig SÅ flot når man tænker på hvor lidt plads der er :O !!!! Har du så dit eget soveværelse?

jeg tror lige du har fået dig en læser mere til din blog. Den ser rigtig spændende ud  

Tak for det..

Vi har 52 kvm i alt og ja jeg har mit eget soveværelse, det er samme str som det sønnike har jeg har bare en væg inde ved mig hvor der er faste skabe, derfor tog jeg det så han fik mest gulvplads..
Men mit soveværelse fungerer også som opbevaring til det sidste babyting inden det bliver solgt, så der kommer først billeder senere..
Men det har været utrolig svært at indrette og finde plads til det hele, men sådan er det vel at bo på kollegie

Anmeld

24. november 2011

Den lykkelige

Vores sætter vi indenfor i stuen.. vildt irriterende og sviner meget.. hvis vi har været på tur og den sår i bilen så bliver den bare der.. hun sover kun i den når vi er ude.. i dagtimerne sover hun enten indenfor på sit værelse eller i vognen på tur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.