Det svier og brænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.573 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Miia90

Når jeg ammer Philippa også når hun er færdig :/ Det er da slet ikk til og holde ud. frygter når hun vågner og vil ha mad

Nogen der kan give mig et svar, på hva det kan være ?

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

lucas<3

Miia90 skriver:

Når jeg ammer Philippa også når hun er færdig :/ Det er da slet ikk til og holde ud. frygter når hun vågner og vil ha mad

Mia

kunne godt lyde som brystbetændelse..

Anmeld

23. november 2011

An&Jo

Miia90 skriver:

Mia

jeg tænker noget betændelse, og er det, det, så skal du have fat på lægen..

har hun trøske på tungen??

Anmeld

23. november 2011

AnneBJ

Mit umiddelbare gæt er svamp!! Synes du lige skal ringe til din læge, du kan få en salve at smøre hendes mund med og dine bryster med! Hvis det forbliver ubehandlet kan det sætte sig til svamp andre steder fx, din skede og Philippas endetarm!

Anmeld

23. november 2011

Miia90

An&Jo skriver:

jeg tænker noget betændelse, og er det, det, så skal du have fat på lægen..

har hun trøske på tungen??

Hun er lidt hvid på sin tunge ?

Anmeld

23. november 2011

JacobsMoar

Jeg tænker at i har svamp.. Det havde vi, det er så normalt så vores læge ikke engang ville se os, men bare lavede en recept..

Så ring til lægen

Anmeld

23. november 2011

AnneBJ

Miia90 skriver:

Jep, det er svamp, hos babyer kaldet trøske! Ring til lægen, du kan sikkert få en recept uden du behøver møde op.

Og det er altså ikke farligt! Det er bare ubehageligt, især hvis det spreder sig i kroppen!

Anmeld

23. november 2011

An&Jo

Miia90 skriver:

det er højst sandsynligt begyndende trøske..

start med at købe noget danskvand, som du med en lille vatpind smører på hendes tunge, virker det ikke i løbet af et par dage, så smut op til lægen..

Anmeld

23. november 2011

Miia90

KarinaB. skriver:

Jeg tænker at i har svamp.. Det havde vi, det er så normalt så vores læge ikke engang ville se os, men bare lavede en recept..

Så ring til lægen

Har lige snakkede med min læge, han siger det ikk er betændelse eller svamp.

men jeg kunne købe noget på håndkøb der hedder bental. Min læge er meget svær at forstå over telefon   Så fattede altså ikk lige hva han kalde det.

Men tænker apoktet kan hjælpe mig

Anmeld

23. november 2011

An&Jo

AnneBJ skriver:

Jep, det er svamp, hos babyer kaldet trøske! Ring til lægen, du kan sikkert få en recept uden du behøver møde op.

Og det er altså ikke farligt! Det er bare ubehageligt, især hvis det spreder sig i kroppen!

hvorfor ikke anbefale at hun starter med noget danskvand i et par dage istedet for at få læge ordinerede præperater med det samme??

Det er slet ikke for at lyde sur eller sippet, men tænker at det er bedre for både mor og barn hvis man kan undgå penicillin eller andet udskrevet fra lægen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.