Hjemmelavede julegaver: fra voksen til børn og voksne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Benjamins'mor

Nu er Benjamin kun 11½ mdr til jul så vi laver fod og håndaftryk fra ham, self køber vi også gaver ved siden af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Sakris

Jeg har hæklede nogle dyr til vores datter, og er ellers igang med denne bordskåner:

http://inasdesign.blogspot.com/2011/08/diy-hklede-bordskanere.html

Ved ikke hvad jeg lige mere finder på!

Anmeld

23. november 2011

Svenne

Jeg fandt en lille sættekasse (ca.30x40 cm) på tilbud i Brugsen, hvor der var en masse ark forskelligt sødt papir med, som jeg så har klistret ind i hvert rum. Den kostede 8 kr. at købe/lave!!

Jeg ville elske, hvis min søn (eller jeg selv!!) fik nogle hjemmelavede ting i julegaver. Jeg mangler virkelig noget personligt i min indretning. Desværre er vi ikke så kreative i min famile.

Knus Ditte, som også er så misundelig på alle dem, som har nogen der strikker og syr til deres børn Det er så sødt!

Anmeld

23. november 2011

mariamiss6

kirsti skriver:

på hjemmesiden pinterest kan man have en online samling af de hjemmesider man bruger ofte. Når man gemmer sider der kan de gemmes i kategorier, det betyder at der er en hel kategori med DYI sider som andre har gemt som man kan samle inspiration i.

http://pinterest.com/all/?category=diy_crafts

Fra børnene kan i lave julepynt i trylledej og male det bagefter. Noah og jeg har lige lavet trylledej og som et forsøg puttede jeg frugtfarve i noget af det og det blev ret godt

Smart :D

Anmeld

23. november 2011

Benjamins'mor

Svenne skriver:

Jeg fandt en lille sættekasse (ca.30x40 cm) på tilbud i Brugsen, hvor der var en masse ark forskelligt sødt papir med, som jeg så har klistret ind i hvert rum. Den kostede 8 kr. at købe/lave!!

Jeg ville elske, hvis min søn (eller jeg selv!!) fik nogle hjemmelavede ting i julegaver. Jeg mangler virkelig noget personligt i min indretning. Desværre er vi ikke så kreative i min famile.

Knus Ditte, som også er så misundelig på alle dem, som har nogen der strikker og syr til deres børn Det er så sødt!

Årh, helt enig. Mangler virkeligt også noget personligt i min indretning, det gør det ligesom lidt mere specielt.

Anmeld

23. november 2011

Svenne

Benjamins'mor skriver:

Årh, helt enig. Mangler virkeligt også noget personligt i min indretning, det gør det ligesom lidt mere specielt.

Ja, lige præcis! Jeg har allerede masser af planer om, hvad jeg skal gøre med tegninger og perleplader osv., når Arthur engang begynder at lave det )

Anmeld

23. november 2011

Svenne

Benjamins'mor skriver:

Ja, lige præcis! Jeg har allerede masser af planer om, hvad jeg skal gøre med tegninger og perleplader osv., når Arthur engang begynder at lave det )

Anmeld

23. november 2011

Benjamins'mor

Svenne skriver:

Hehe, det har jeg desværre ikke endnu, men min søn er heller ikke engang et år endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.