Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mariamiss6 skriver: Vil gerne have en forklaring på julekuglen Hvad for noget maling bruger du? Er det nogle bestemte kugler man skal have fat i, eller bare een der passer i størrelse til hånden? Gad vide om der findes glaskugler, til juletræet, som ville kunne tåle en tur i ovnen..... Hmmmm, for så kunne ungerne tegne deres håndaftryk på kuglen, med glasmaling, på en klar glaskugle... Men jeg er bange for at den ville springe, fordi en kugle jo er helt lukket, og sikkert vil samle varmen inden i sig.... Hmmmm? Og tak i øvrigt Nu må vi se om jeg overhovedet når så langt
Vil gerne have en forklaring på julekuglen
Hvad for noget maling bruger du? Er det nogle bestemte kugler man skal have fat i, eller bare een der passer i størrelse til hånden?
Gad vide om der findes glaskugler, til juletræet, som ville kunne tåle en tur i ovnen..... Hmmmm, for så kunne ungerne tegne deres håndaftryk på kuglen, med glasmaling, på en klar glaskugle...
Men jeg er bange for at den ville springe, fordi en kugle jo er helt lukket, og sikkert vil samle varmen inden i sig.... Hmmmm?
Og tak i øvrigt Nu må vi se om jeg overhovedet når så langt
Hasselnødden skriver: Har forsøgt at lave en juletræskugle med håndaftryk herhjemme men det gik slet ikke... hvad gør man for at få et godt resultat? Elias er snart 2 år og kan uden problemer holde fast i kuglen uden at knuse den... Hvad brugte du som maling? Har røde og grønne juletræskugler uden pynt.
Har forsøgt at lave en juletræskugle med håndaftryk herhjemme men det gik slet ikke... hvad gør man for at få et godt resultat? Elias er snart 2 år og kan uden problemer holde fast i kuglen uden at knuse den... Hvad brugte du som maling? Har røde og grønne juletræskugler uden pynt.
Altså... Felix' far og jeg kan se det er et håndaftryk - det kan andre muligvis ikke men vi besluttede at sådan er det, for han er "bare en baby"... Jeg brugte helt almindelig hobbymaling fra panduro, og helt almindelige blanke kugler fra bilka. jeg havde faktisk troet at trykket blev så "smadret" fordi Felix' hånd skulle tvinges på og derefter holdes stille et øjeblik...
Se svaret ovenover Men jeg har brugt ganske almindelig hobbymaling fra Panduro og en ganske almindelig blank kugle fra Bilka.
I panduro kan du få gennemsigtige kugler som man kan "tegne" på,men jeg forestiller mig at det kunne blive en dyr omgang...
AnneBJ skriver: Altså... Felix' far og jeg kan se det er et håndaftryk - det kan andre muligvis ikke men vi besluttede at sådan er det, for han er "bare en baby"... Jeg brugte helt almindelig hobbymaling fra panduro, og helt almindelige blanke kugler fra bilka. jeg havde faktisk troet at trykket blev så "smadret" fordi Felix' hånd skulle tvinges på og derefter holdes stille et øjeblik...
SKIDE GO ide Anne, det der med julekuglen!! DET skal jeg da have lavet til bedsteforældrene herhjemme også! -og til os selv! Det skal da laves HVERT år
Maria-s skriver: SKIDE GO ide Anne, det der med julekuglen!! DET skal jeg da have lavet til bedsteforældrene herhjemme også! -og til os selv! Det skal da laves HVERT år
HVERT år?? Jeg håber Noahs hånd er meget mindre end Felix' så, for den kunne lige nøjagtig være på en "alm." størrelse kugle...
Men ja, jeg synes også den er fin, håndaftryk på den ene side, og "Felix 2011" med glimmer på den anden side!
AnneBJ skriver: HVERT år?? Jeg håber Noahs hånd er meget mindre end Felix' så, for den kunne lige nøjagtig være på en "alm." størrelse kugle... Men ja, jeg synes også den er fin, håndaftryk på den ene side, og "Felix 2011" med glimmer på den anden side!
Ja ok...... Det kan godt være jeg lige forregnede mig der... For Noah har kæmpehænder allerede?? Hmmmm vi må se atfå prøvet det af og så ta den derfra
AnneBJ skriver: Se svaret ovenover Men jeg har brugt ganske almindelig hobbymaling fra Panduro og en ganske almindelig blank kugle fra Bilka. I panduro kan du få gennemsigtige kugler som man kan "tegne" på,men jeg forestiller mig at det kunne blive en dyr omgang...
Jeg har allerede glasmalingen, fra flere år tilbage (dur også til porcelæn) så jeg ville kun skulle indkøbe kuglerne, det kunne jeg nok lige overskue tror jeg
mariamiss6 skriver: Billeder, or it did'nt happen
Billeder, or it did'nt happen
Her er et par billeder
Den kommer dog mest til sin ret når det er mørkt og lyset er tændt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128