Han har så ondt i ørerne :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

camillakrath

Henriette Aaby skriver:

Det er svært at sove når det gør ondt. Får han drukket noget?

Han er for tidligt født og sådan, så han vil helst bare ha sin mælk. Men tror han får ca. halvdelen af det han skal ha.

Og så kommer han bare af med afføring konstant. Ved ikke om det bare er fordi hele hans krop bare er påvirket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Henriette Aaby

camillakrath skriver:

Han er for tidligt født og sådan, så han vil helst bare ha sin mælk. Men tror han får ca. halvdelen af det han skal ha.

Og så kommer han bare af med afføring konstant. Ved ikke om det bare er fordi hele hans krop bare er påvirket.

Det vigtigste er at han har våde bleer.

Ang aff. så kan pencillin godt være lidt hård ved maven.

Lidt sød saft kan godt være en ide når han er så lille, tænker jeg.

Anmeld

26. november 2011

mortilluckas

camillakrath skriver:

Årh nej da

Pga smerterne vil de nok prikke hul på hans trommehinde og måske lægge dræn. Jeg får det helt dårligt bare ved tanken

det er ikke art vår de skal have nakosen men 5 min efte er de his en igen og det værste er overstået når de har sovet ruden ordentlig ud.. og det hjælper med dræn det må man sige

Anmeld

26. november 2011

hende-nanna

Jeg har en nevø som også døjede meget med ørene. I starten var det grundet en forkølelse, men til sidst fik han lagt dræn, som har hjulpet ham meget. Nu blev han forkølet igen her den anden dag, og han klagede meget over ørene, da han dræn vist ikke virker mere. 

Men hvis du har været ved lægen, kan jeg ikke rigtig hjælpe dig, for de burde jo vide det. 

Håber han er ved at have det godt igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.