Han har så ondt i ørerne :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. november 2011

camillakrath

.. Hvad skal jeg dog gøre?

Han får penicillin og smertestillende, og det startede han på i tirsdags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

puha da stakkels lille mand...

KÆMPE Kram til Jer alle i hjemmet.. det er hårdt når de små har ondt...

eneste råd jeg kan give er masser af tryghed og nærvær... hold ham så meget som muligt når han har det værst... sørg for han er varm og puttet ind i en behagelig dyne og tøj der ikke har ubehagelige kanter eller andet der kan genere når man i forvejen er frustreret over noget ubehageligt...

Anmeld

22. november 2011

Henriette Aaby

camillakrath skriver:

Stakkels lille pus.

Har i brugt saltvandsdråber til at skylle næsen med hvis han er stoppet. Det kan godt lette lidt af trykket i ørerene.

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

har du kun været ved vagtlægen med ham, for så kan det være du skal kontakte en ørelæge for at få kigget på det. måske der skal lægges dræn..

Anmeld

22. november 2011

camillakrath

Wampires skriver:

puha da stakkels lille mand...

KÆMPE Kram til Jer alle i hjemmet.. det er hårdt når de små har ondt...

eneste råd jeg kan give er masser af tryghed og nærvær... hold ham så meget som muligt når han har det værst... sørg for han er varm og puttet ind i en behagelig dyne og tøj der ikke har ubehagelige kanter eller andet der kan genere når man i forvejen er frustreret over noget ubehageligt...

Tusind tak.

Lige nu sidder han ved sin far med sin dyne sammen med sin sut, sit nussedyr og sin dyne og ser tegnefilm. Jeg er normalt meget imod tv, men det er den eneste måde han kan slappe af på lige nu

Anmeld

22. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

har du kun været ved vagtlægen med ham, for så kan det være du skal kontakte en ørelæge for at få kigget på det. måske der skal lægges dræn..

Nej vi har været ved lægen med ham. Men det forsætter bare

Anmeld

22. november 2011

camillakrath

Henriette Aaby skriver:

Stakkels lille pus.

Har i brugt saltvandsdråber til at skylle næsen med hvis han er stoppet. Det kan godt lette lidt af trykket i ørerene.

Mange hilsner

Henriette

Det er en god ide. Tusind tak. Det vil jeg lige prøve!

Anmeld

22. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
camillakrath skriver:

Tusind tak.

Lige nu sidder han ved sin far med sin dyne sammen med sin sut, sit nussedyr og sin dyne og ser tegnefilm. Jeg er normalt meget imod tv, men det er den eneste måde han kan slappe af på lige nu

stakkels lille pus..

ja nogen gange må man lade reglerne synke i baggrunden når de har det slemt.. her har han fået lov at ligge mellem os i sengen og sove pga hans mavesmerter det første stykke tid selvom vi begge var enige om at det ville vi ikke vænne ham til... han er dog allerede ved at være vænnet fra det igen...

Anmeld

22. november 2011

camillakrath

Wampires skriver:

stakkels lille pus..

ja nogen gange må man lade reglerne synke i baggrunden når de har det slemt.. her har han fået lov at ligge mellem os i sengen og sove pga hans mavesmerter det første stykke tid selvom vi begge var enige om at det ville vi ikke vænne ham til... han er dog allerede ved at være vænnet fra det igen...

Han var også vågen 3 timer i nat, og så fik han lov til at sove i min arm

Anmeld

22. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Saltvandsdråber i næsen det hjælper. Ellers så må du kontakte lægevagten hvis det bliver være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.