Han har så ondt i ørerne :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Henriette Aaby

Det er en god ide. Tusind tak. Det vil jeg lige prøve!

Det var så lidt 

Håber det hjælper. Jeg har selv et ørere barn, og vi kan ikke undvære saltvandsdråber.

Og det er så hårdt når de små er syge. God bedring til dit pus.

PS

Måske skulle i tale med lægen om i skal have noget andet pencillin. Min datter havde lungbetændelse og MØB i Januar hvor det første pencillin hun fik virkede ikke, men det gjorde det andet hun fik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

camillakrath

Henriette Aaby skriver:

Det var så lidt 

Håber det hjælper. Jeg har selv et ørere barn, og vi kan ikke undvære saltvandsdråber.

Og det er så hårdt når de små er syge. God bedring til dit pus.

PS

Måske skulle i tale med lægen om i skal have noget andet pencillin. Min datter havde lungbetændelse og MØB i Januar hvor det første pencillin hun fik virkede ikke, men det gjorde det andet hun fik.

Jeg har lige snakket med vagtlægen og han har fået noget andet penicillin. Og så skulle jeg ringe til ørelægen imorgen

Anmeld

22. november 2011

Henriette Aaby

camillakrath skriver:

Jeg har lige snakket med vagtlægen og han har fået noget andet penicillin. Og så skulle jeg ringe til ørelægen imorgen

Jeg håber det hjælper med noget andet pencillin. Og ja du skal se det er nok godt nok at få en tid ved en ørelæge.

Anmeld

22. november 2011

camillakrath

Henriette Aaby skriver:

Jeg håber det hjælper med noget andet pencillin. Og ja du skal se det er nok godt nok at få en tid ved en ørelæge.

Det var det vagtlægen anbefalede ham. Det er bare så synd for ham.

Anmeld

22. november 2011

Henriette Aaby

camillakrath skriver:

Det var det vagtlægen anbefalede ham. Det er bare så synd for ham.

Ja det er det. Rigtig synd!

Jeg kan jo se han ikke er så gammel. Jeg tænker det han har mest brug for er at være rigtig tæt med dig og hans far. Det giver en god tryghed når det gør avs, og man ikke forstår hvorfor.

Min datter sov, da hun var i den alder på min brystkasse/mave, og ja det gav en god ro. Og det har ikke været svært at vende hende igen til hendes seng da hun blev rask. Bette pus.

Anmeld

22. november 2011

mortilluckas

årh ikke sjovt:-(

min lillemand fik dræn i ørene efter 9 gange ml. betændelse på 10 måneder

Anmeld

22. november 2011

camillakrath

mortilluckas skriver:

årh ikke sjovt:-(

min lillemand fik dræn i ørene efter 9 gange ml. betændelse på 10 måneder

Årh nej da

Pga smerterne vil de nok prikke hul på hans trommehinde og måske lægge dræn. Jeg får det helt dårligt bare ved tanken

Anmeld

22. november 2011

camillakrath

Henriette Aaby skriver:

Ja det er det. Rigtig synd!

Jeg kan jo se han ikke er så gammel. Jeg tænker det han har mest brug for er at være rigtig tæt med dig og hans far. Det giver en god tryghed når det gør avs, og man ikke forstår hvorfor.

Min datter sov, da hun var i den alder på min brystkasse/mave, og ja det gav en god ro. Og det har ikke været svært at vende hende igen til hendes seng da hun blev rask. Bette pus.

Ja, måske er det en god ide at han sover ved os. I nat da han lå vågen lå han ved mig, og så faldt han i søvn i min arm. Så bar vi ham over igen. Han skal ihvertfald vide at vi er her.

Han har også fået lov til at se fjernsyn mens han sidder med sin dyne, sut, nusseklud og så ovenpå os. Jeg plejer at forbyde det, men han har bare så ondt

Og han hverken sover eller spiser særlig meget

Anmeld

22. november 2011

Henriette Aaby

camillakrath skriver:

Ja, måske er det en god ide at han sover ved os. I nat da han lå vågen lå han ved mig, og så faldt han i søvn i min arm. Så bar vi ham over igen. Han skal ihvertfald vide at vi er her.

Han har også fået lov til at se fjernsyn mens han sidder med sin dyne, sut, nusseklud og så ovenpå os. Jeg plejer at forbyde det, men han har bare så ondt

Og han hverken sover eller spiser særlig meget

Det er svært at sove når det gør ondt. Får han drukket noget?

Anmeld

22. november 2011

Happiness

Århhh stakkels lille pus

Benjamin er da også hårdt ramt for tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.