Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

HeidiØ

Slott skriver:

Ved jeg er en af få der ikke har en facebook profil. Jeg har dog haft men har slettet den af personlige årsager. Føler nogle gange at man bliver "set ned på" når jeg fortæller jeg ikke har en - og desværre specielt af en af mine veninder der kender årsagen. Hvilket egentlig gør mig ret ked af det. Og jeg savner bestemt ikke min profil.Er egentlig bare nysgerrig om alle har en facebook og hvor meget bruger i den??

Jeg kan godt forstå man sletter sin profil hvis man har haft en dårlig oplevelse derinde!! Så det sys jeg da er ærgeligt din veninde ikke respekterer!

Jeg kender en del der ikke har facebook og sikkert aldrig får - men mig selv.. er bruger det simpelthen så meget. Ofte til tidsfordriv med spil osv. Jeg har dog ikke smartphone, så det er kun herhjemme på den alm. computer - og det er sikkert også værre nu hvor jeg går på barsel! Hehe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

SS82

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har en. Har maaaange venner og meeeget familie rundt om i landet og i verden. Så jeg synes det er en genial måde at følge folk på, og lade dem følge mig. 

Ser dog ikke ned på folk som ikke har en. Det er da fjollet at gøre? 

Det er jeg glad for du ikke gør :0) og jeg ser bestemt heller ikke ned på folk der har en og heller ikke på dem der lægger hele sit liv ud der. Det er jo forskelligt hvordan man er og hvad man har lyst til at dele :0)

Anmeld

22. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Det er jeg glad for du ikke gør :0) og jeg ser bestemt heller ikke ned på folk der har en og heller ikke på dem der lægger hele sit liv ud der. Det er jo forskelligt hvordan man er og hvad man har lyst til at dele :0)

Ja, jeg synes også det må være op til den enkelte.  Jeg synes det er skønt at kunne holde kontakten med dem jeg holder af, på den måde. Det er altså bare noget andet end msn eller mail.

Det behøvede ik lige være FB. Men nu blev det sådan. 

Anmeld

22. november 2011

Camulla

Slott skriver:

Ved jeg er en af få der ikke har en facebook profil. Jeg har dog haft men har slettet den af personlige årsager. Føler nogle gange at man bliver "set ned på" når jeg fortæller jeg ikke har en - og desværre specielt af en af mine veninder der kender årsagen. Hvilket egentlig gør mig ret ked af det. Og jeg savner bestemt ikke min profil.Er egentlig bare nysgerrig om alle har en facebook og hvor meget bruger i den??

Jeg har en profil og bruger den rigtig meget. Dog ikke så meget som nu hvor jeg også er herinde... Før tjekkede jeg altid Facebook som det første, nu er det Baby.dk og det er herinde jeg bruger mest tid. Jeg synes til dels at Baby.dk er rarest at være på, fordi jeg ikke rigtig kender nogle herinde, man bliver ikke "dømt" på samme måde fordi folk ikke kender en og man kan skrive alle de tråde man vil, uden at folk tænker: Nu skriver hun noget igen... På Facebook skrev jeg rigtig mange stausopdateringer en gang, hver dag i hvert fald, men folk kan tit se ned på en, fordi man skriver så meget og det synes jeg er træls... Så nu kan der gå dage hvor jeg ikke skriver noget, selvom jeg har så meget jeg gerne vil fortælle folk om  Og man bestemmer jo selv om man vil dele ud af sit liv og hvad man skriver, hvad folk må se osv. og bliver squ lidt ked, når nogle skriver at de ikke kan se hvorfor folk har behov for at fortælle dit og dat. Så er det da netop jer der ser ned på sådan nogle som mig der skriver ting og sager, som de gerne vil fortælle... 

Anmeld

22. november 2011

SS82

Camulla skriver:

Jeg har en profil og bruger den rigtig meget. Dog ikke så meget som nu hvor jeg også er herinde... Før tjekkede jeg altid Facebook som det første, nu er det Baby.dk og det er herinde jeg bruger mest tid. Jeg synes til dels at Baby.dk er rarest at være på, fordi jeg ikke rigtig kender nogle herinde, man bliver ikke "dømt" på samme måde fordi folk ikke kender en og man kan skrive alle de tråde man vil, uden at folk tænker: Nu skriver hun noget igen... På Facebook skrev jeg rigtig mange stausopdateringer en gang, hver dag i hvert fald, men folk kan tit se ned på en, fordi man skriver så meget og det synes jeg er træls... Så nu kan der gå dage hvor jeg ikke skriver noget, selvom jeg har så meget jeg gerne vil fortælle folk om  Og man bestemmer jo selv om man vil dele ud af sit liv og hvad man skriver, hvad folk må se osv. og bliver squ lidt ked, når nogle skriver at de ikke kan se hvorfor folk har behov for at fortælle dit og dat. Så er det da netop jer der ser ned på sådan nogle som mig der skriver ting og sager, som de gerne vil fortælle... 

Nej så misforstår du mig. Jeg synes det er helt ok at folk har et behov eller lyst til at dele med sine venner. Det behov har jeg bare ikke. Og der er folk forskellige. Det der bare " undre " mig er om folk tænker over at alt de de skriver i deres opdateringer kan alle de er venner jo læse. Og om det så virkelig er alle dem de er venner med de har lyst til at dele det med. Fx. Så har mit arbejde en profil. Og der ansøger både ansatte og kunder om at være venner. Og der popper jo alles billeder og status opdateringer op. Der tænker jeg bare om man tænker over at det jo er alle dem man er venner med som ikke behøver at være rigtige venner man ønsker dele det med. Så det er bestemt ikke for at se ned på jer med en profil - for har jo selv haft.

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Slott skriver:

En facebook profil bliver desværre ikke slettet - men bare deaktiveret 

Jeg har profil derinde og bruger den ofte - flere gange om dagen... 

Anmeld

22. november 2011

Ryberg

jeg har også facebook og bruger det egentlig en del...

Jeg har familie rundt omkring i landet, venner rundt omkring i landet, klasse kammerater som bor rundt omkring også, og der er det bare hammer godt at have facebook, da man hurtigt kan få fat i hinanden!

og tit og ofte kan man lige smide en status opdatering ud "mangler - hjælp", så er der ofte nogen der lige kan hjælpe....

og så bruger jeg facebook til at sælge ting, der findes så mange gode køb og salg grupper, det er eksploderet over de sidste par måneder, og der er virkelig gang i den og mindre snyd - da det er jo folks personlige profiler der bliver brugt.

Så jeg er en god facebook bruger.

Dog vil jeg sige, at jeg ikke bare siger ja til alle som vil være venner med mig, og dem som jeg ikke ser så tit og "kendte engang", dem laver jeg specielle indstillinger ved, så de ikke kan se mine billeder, og så kan jeg altid vælge om de skal se min statusopdatering eller ej.

På den måde deler jeg ikke alt

Anmeld

22. november 2011

SS82

Mira0911 skriver:

En facebook profil bliver desværre ikke slettet - men bare deaktiveret 

Jeg har profil derinde og bruger den ofte - flere gange om dagen... 

Nej man kan via et link godt slette den fuldstændig. Det er rigtigt at via facebook kan man kun deaktivere den. Men hvis du søger på googel kan man hente et link hvor man via det kan slette den helt.

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Slott skriver:

Nej man kan via et link godt slette den fuldstændig. Det er rigtigt at via facebook kan man kun deaktivere den. Men hvis du søger på googel kan man hente et link hvor man via det kan slette den helt.

Okey det vidste jeg så ikke man kunne.... Kan du smide linket herind? 

Anmeld

22. november 2011

SS82

Mira0911 skriver:

Okey det vidste jeg så ikke man kunne.... Kan du smide linket herind? 

Åby kan lige prøve at se om jeg kan finde det det er længe siden jeg har gjort det. Kigger lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.