Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

SS82

PT skriver:

Jeg har venner i flere forskellige lande, og derfor er det rart at kunne holde kontakt via FB. Mine status beskeder er derfor også altid på engelsk, så de forstår, hvad jeg skriver. Jeg har dog ikke mange venner derpå - kun dem, jeg kalder venner. Jeg vil ikke have 500 venner derpå bare for at have 500 venner, og dem jeg gik i folkeskole med f.eks. har jeg heller ikke på, da jeg ikke finder det nødvendigt. Der er vel en grund til, vi ikke har talt sammen i 15 år - så hvorfor dele sit liv med dem lige pludseligt?

Ja fuldstændig enig - sådan havde jeg det også når folk som jeg havde kendt for laaang tid siden ansøgte mig. Tænkte hvorfor ??? Vi havde ikke noget særligt den gang hvorfor så nu. Og hvorfor dele mit liv med dem. Ved det kan lyde lidt negativt og egoistisk - men synes nu det var lidt underligt. Samtidig tænker jeg også på dem der ja som du siger har 500 venner. Det er vel ikke alle man egentlig ønsker skal vide alt. Mit job har en profil hvor mange af vores kunder har en profil og der kan vi jo se alt hvad de skriver og vi har da nogle gang undret os over det folk skriver i deres opdatering og tænkt - det havde jeg nok ikke lige delt med alle det der. Men måske man bare ikke lige tænker over alle dem man er venner med kan læse det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

SS82

JuliaHougaard92 skriver:

Hej
Jeg har Facebook, men efter jeg har fået en bruger inde på baby.dk bruger jeg den næsten ikke. Jeg overvejer at slette den pga. familie.

kram Julia

Hej
Jeg skriver lige herfra Julias profil, da jeg ikke selv lige er online, men er i skole og går jo i klasse med Julia så kunne jeg også lige svare
Jeg har ikke facebook, har aldrig haft det og tror heller aldrig at jeg får det.
Har simpelthen bare ikke lyst, og jeg er den eneste i min klasse der ikke har, men det har jeg ikke mødt konflikter med. De syntes bare dog i starten at det var underligt at jeg kunne undvære en profil derinde

Kram Carina (Kruse90 herinde)

Ja jeg møder også mange der ikke forstår jeg kan undvære det :0)

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

jeg har en facebook profil. og jeg har den af den årsag atjeg har venner over hele landet og jeg ikke er den der som er særlig godf til at ringe til dem alle osv.. så der er Facebook dejlig nemt lige at skrive hej jeg tænker sgu på dig osv. og så bruger jeg den som så mange andre gør. til fis og ballade. til seriøsitet og andre.. begivenheder bla. koncerter osv.. 

Anmeld

22. november 2011

morethanperfect

Slott skriver:

Ved jeg er en af få der ikke har en facebook profil. Jeg har dog haft men har slettet den af personlige årsager. Føler nogle gange at man bliver "set ned på" når jeg fortæller jeg ikke har en - og desværre specielt af en af mine veninder der kender årsagen. Hvilket egentlig gør mig ret ked af det. Og jeg savner bestemt ikke min profil.Er egentlig bare nysgerrig om alle har en facebook og hvor meget bruger i den??

Ja jeg har, og er på hele tiden

Anmeld

22. november 2011

SS82

Chris86 skriver:

Nemlig! Men igen kan der også være maaaange informationer man ikke ønsker... Bl.a billeder man bliver tagget på osv... Det sys jeg så er lidt en "ulempe"..
Men det er igen en af grundende til jeg beholder min profil.. -Så jeg kan "holde øje med" hvad der bliver lagt ud af billeder osv..

Det synes jeg også var uredt. At folk bare taggede en på billeder hvor man måske ikke lige ønskede at være på.

Anmeld

22. november 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg har heller ikke en.. 

Har haft, men slettede den igen af flere forskellige årsager..

Synes nogen at folk bruger Face, til at snage i nogen liv..

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Slott skriver:

Ja fuldstændig enig - sådan havde jeg det også når folk som jeg havde kendt for laaang tid siden ansøgte mig. Tænkte hvorfor ??? Vi havde ikke noget særligt den gang hvorfor så nu. Og hvorfor dele mit liv med dem. Ved det kan lyde lidt negativt og egoistisk - men synes nu det var lidt underligt. Samtidig tænker jeg også på dem der ja som du siger har 500 venner. Det er vel ikke alle man egentlig ønsker skal vide alt. Mit job har en profil hvor mange af vores kunder har en profil og der kan vi jo se alt hvad de skriver og vi har da nogle gang undret os over det folk skriver i deres opdatering og tænkt - det havde jeg nok ikke lige delt med alle det der. Men måske man bare ikke lige tænker over alle dem man er venner med kan læse det.

Jeg forstår dig 100%. Jeg vil kun dele mit liv med dem, det vedkommer. Forstår slet ikke alle de private ting, folk skriver, når de har f.eks. arbejdsrelationer som venner eller andet. Så burde man have en profil til arbejde og en til privat. For som du skriver - det kommer ikke rigtig kunder og andre ved, hvad man lavede i weekenden.

Anmeld

22. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Slott skriver:

Ved jeg er en af få der ikke har en facebook profil. Jeg har dog haft men har slettet den af personlige årsager. Føler nogle gange at man bliver "set ned på" når jeg fortæller jeg ikke har en - og desværre specielt af en af mine veninder der kender årsagen. Hvilket egentlig gør mig ret ked af det. Og jeg savner bestemt ikke min profil.Er egentlig bare nysgerrig om alle har en facebook og hvor meget bruger i den??

Jeg har en. Har maaaange venner og meeeget familie rundt om i landet og i verden. Så jeg synes det er en genial måde at følge folk på, og lade dem følge mig. 

Ser dog ikke ned på folk som ikke har en. Det er da fjollet at gøre? 

Anmeld

22. november 2011

SS82

Hvor er det sjovt at se - troede egentlig jeg var lidt alene om ikke at være på facebook.

Anmeld

22. november 2011

TaAsJu

Jeg har også og bruger min tit. Men eg har heller ikke bare venner for og have venner! Jeg bruger den til og ligge billeder og status beskeder ud om vores liv så vores venner og familie hjemme i DK kan følge med i vores liv..Efter jeg fik familie fik jeg ryddet op i min venneliste og gør det stadig engang i mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.