Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Slott skriver:
Ja fuldstændig enig - sådan havde jeg det også når folk som jeg havde kendt for laaang tid siden ansøgte mig. Tænkte hvorfor ??? Vi havde ikke noget særligt den gang hvorfor så nu. Og hvorfor dele mit liv med dem. Ved det kan lyde lidt negativt og egoistisk - men synes nu det var lidt underligt. Samtidig tænker jeg også på dem der ja som du siger har 500 venner. Det er vel ikke alle man egentlig ønsker skal vide alt. Mit job har en profil hvor mange af vores kunder har en profil og der kan vi jo se alt hvad de skriver og vi har da nogle gang undret os over det folk skriver i deres opdatering og tænkt - det havde jeg nok ikke lige delt med alle det der. Men måske man bare ikke lige tænker over alle dem man er venner med kan læse det.
Jeg forstår dig 100%. Jeg vil kun dele mit liv med dem, det vedkommer. Forstår slet ikke alle de private ting, folk skriver, når de har f.eks. arbejdsrelationer som venner eller andet. Så burde man have en profil til arbejde og en til privat. For som du skriver - det kommer ikke rigtig kunder og andre ved, hvad man lavede i weekenden.

Anmeld