Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.342 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. november 2011

SS82

Ved jeg er en af få der ikke har en facebook profil. Jeg har dog haft men har slettet den af personlige årsager. Føler nogle gange at man bliver "set ned på" når jeg fortæller jeg ikke har en - og desværre specielt af en af mine veninder der kender årsagen. Hvilket egentlig gør mig ret ked af det. Og jeg savner bestemt ikke min profil.Er egentlig bare nysgerrig om alle har en facebook og hvor meget bruger i den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Chris86

Jeg har en profil og bruger den hver dag (ofte nu jeg er på barsel).
Har tit tænkt på at slette den, meeeeeeeeeeen min familie osv. bor i den anden ende af landet, så det er rart at kunne følge dem lidt...
Min kæreste har dog ikke en profil

Anmeld

22. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg har heller ikke en, har aldrig haft det og får det heller aldrig

Har ikke behovet for at "udstille" mig selv eller læse om andre.. syns tit det ender med at folk skal "overgå" hinanden.. og alle er venner med alle, også selvom det er en man har mødt et tilfældigt sted i 2 minutter..

Jeg har det fint med at have mit privatliv for mig selv, hvis der er nogle der vil vide noget om mig, eller jeg vil fortælle noget om mig selv, så kan folk henvende sig eller os så skal jeg nok henvende mig til dem jeg mener det er relevant for

Anmeld

22. november 2011

SS82

Chris86 skriver:

Jeg har en profil og bruger den hver dag (ofte nu jeg er på barsel).
Har tit tænkt på at slette den, meeeeeeeeeeen min familie osv. bor i den anden ende af landet, så det er rart at kunne følge dem lidt...
Min kæreste har dog ikke en profil

Og det kan jeg også sagtens forstå for der er det jo et nemt "forum" at have lidt kontakt når man er langt fra hinanden.

Anmeld

22. november 2011

SS82

Dut-ugle skriver:

Jeg har heller ikke en, har aldrig haft det og får det heller aldrig

Har ikke behovet for at "udstille" mig selv eller læse om andre.. syns tit det ender med at folk skal "overgå" hinanden.. og alle er venner med alle, også selvom det er en man har mødt et tilfældigt sted i 2 minutter..

Jeg har det fint med at have mit privatliv for mig selv, hvis der er nogle der vil vide noget om mig, eller jeg vil fortælle noget om mig selv, så kan folk henvende sig eller os så skal jeg nok henvende mig til dem jeg mener det er relevant for

En i samme båd som mig juhuuu. Forstår heller ikke altid noget af det folk lægger ud på deres facebook enten af fortællinger eller billeder - men det er jo deres valg og der er vi jo heldigvis forskellige.

Anmeld

22. november 2011

Nolle

Jeg har facebook - sidder sku endlige på den på den meget tit.
Men den enste grund til jeg ikke sletter min er det en måde jeg kan sankke med min familie på nede i Sydarika, de ville alle se hvordan vi har det her oppe og især nu når jeg har fået baby. 

Da jeg fik facebook hade jeg IGEN venner fra danmark det var alle fra familie i udlanndet og lidt efter lidt kom de til, så jeg har hadt det i gange år nu ;p ..

Anmeld

22. november 2011

Isabeau

Slott skriver:

Ved jeg er en af få der ikke har en facebook profil. Jeg har dog haft men har slettet den af personlige årsager. Føler nogle gange at man bliver "set ned på" når jeg fortæller jeg ikke har en - og desværre specielt af en af mine veninder der kender årsagen. Hvilket egentlig gør mig ret ked af det. Og jeg savner bestemt ikke min profil.Er egentlig bare nysgerrig om alle har en facebook og hvor meget bruger i den??

Jeg bor et godt stykke fra min familie, så bruger den hovedsageligt til og holde kontakten med dem, samt lægge billeder ind, så de kan se hvor stor deres barnebarn, niece, kusine er Og samtidig bruger jeg den som en slags backup til mine billeder, hvis nu de sku' blive væk eller brænde??

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har venner i flere forskellige lande, og derfor er det rart at kunne holde kontakt via FB. Mine status beskeder er derfor også altid på engelsk, så de forstår, hvad jeg skriver. Jeg har dog ikke mange venner derpå - kun dem, jeg kalder venner. Jeg vil ikke have 500 venner derpå bare for at have 500 venner, og dem jeg gik i folkeskole med f.eks. har jeg heller ikke på, da jeg ikke finder det nødvendigt. Der er vel en grund til, vi ikke har talt sammen i 15 år - så hvorfor dele sit liv med dem lige pludseligt?

Anmeld

22. november 2011

Chris86

Slott skriver:

Og det kan jeg også sagtens forstå for der er det jo et nemt "forum" at have lidt kontakt når man er langt fra hinanden.

Nemlig! Men igen kan der også være maaaange informationer man ikke ønsker... Bl.a billeder man bliver tagget på osv... Det sys jeg så er lidt en "ulempe"..
Men det er igen en af grundende til jeg beholder min profil.. -Så jeg kan "holde øje med" hvad der bliver lagt ud af billeder osv..

Anmeld

22. november 2011

Hougaard92

Slott skriver:

Hej
Jeg har Facebook, men efter jeg har fået en bruger inde på baby.dk bruger jeg den næsten ikke. Jeg overvejer at slette den pga. familie.

kram Julia

Hej
Jeg skriver lige herfra Julias profil, da jeg ikke selv lige er online, men er i skole og går jo i klasse med Julia så kunne jeg også lige svare
Jeg har ikke facebook, har aldrig haft det og tror heller aldrig at jeg får det.
Har simpelthen bare ikke lyst, og jeg er den eneste i min klasse der ikke har, men det har jeg ikke mødt konflikter med. De syntes bare dog i starten at det var underligt at jeg kunne undvære en profil derinde

Kram Carina (Kruse90 herinde)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.