klokken er 02.00 og ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. november 2011

freiasmor

jeg er stadig oppe! jeg har prøvet og falde i søvn siden kl 22, men overhovedet slet ikke på nogen måder lykkedes mig !!

nu sidder jeg tilgengæld og tudbrøler, aner ikke hvorfor... det er 2 nat i træk at jeg ikke kan sove ! føler mig magtesløs og virkelig ude af mit gode skind ! og min lunte er bare så kort !!

og kan virkelig bare slet,slet ikke falde i søvn!!

så - jer der er vågne, hvad laver i og hvorfor er i oppe ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Camilla <3

Jeps,  

Jeg kan heller ikke falde i søvn .. 

Anmeld

22. november 2011

freiasmor

Chancen skriver:

Jeps,  

Jeg kan heller ikke falde i søvn .. 

ååh så det ikke kun mig :/

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Freismor skriver:

ååh så det ikke kun mig :/

Nej 

Hvorfor kan du ikke falde i søvn ? 

Anmeld

22. november 2011

Carina1977

Hmm jeg kan heller ikke sove, og det er lidt noget dumt noget. Jeg skal på Tysklandstur imorgen, så ville jo helst være frisk til det. Kl. 6.30 ringer vækkeuret 

Jeg kan da sove i bussen, hvis min søn tillader mig det   men nok ikke ligefrem den allermest behagelige stilling at sove i hehe 

Håber da ikke du skal på arbejde? For så bliver det da godt nok hårdt 

Anmeld

22. november 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ligger vågen hver nat en times tid. Mindst.

Først pga min søn, der var ret gammel før han begyndte at sove hele natten, så pga min fars uhelbredelige sygdom, og ja, nu er det vist blevet en indgroet vane.

Men det værste du kan gøre er, at blive frustreret over at du ikke kan sove. Så kan du slet ikke falde i søvn.

Anmeld

22. november 2011

freiasmor

Chancen skriver:

Nej 

Hvorfor kan du ikke falde i søvn ? 

ved det virkelig ikke, det bare som om at når jeg lægger mig ind så vågner jeg helt op, og føler mig frisk og pludselig kommer der en sult osv ind over os, og så det bare umuligt for mig at sove eller i det hele taget forsøge... hvad med dig?

Anmeld

22. november 2011

Dinsen

ka heller ik sove... så begynder tankerne at flyve og så kan man da bestemt IKKE falde i søvn ;-)

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Freismor skriver:

ved det virkelig ikke, det bare som om at når jeg lægger mig ind så vågner jeg helt op, og føler mig frisk og pludselig kommer der en sult osv ind over os, og så det bare umuligt for mig at sove eller i det hele taget forsøge... hvad med dig?

Øv, hvor træls 

Hm, det kommer sådan lidt i perioder. Enten sover jeg meget i nogle dage, eller også sover jeg næsten ikke .. 

Anmeld

22. november 2011

freiasmor

RGN skriver:

Jeg ligger vågen hver nat en times tid. Mindst.

Først pga min søn, der var ret gammel før han begyndte at sove hele natten, så pga min fars uhelbredelige sygdom, og ja, nu er det vist blevet en indgroet vane.

Men det værste du kan gøre er, at blive frustreret over at du ikke kan sove. Så kan du slet ikke falde i søvn.

lige præcis, men er simpelthen så nedern over ikke at kunne sove, for det ikke første gang hvor jeg har problemer med det, men var endelig begyndt og kunne det igen, indtil nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.