Abonnement hos TDC -Hvad fanden er det for mail??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Mira0911

Toshiba skriver:

det vil jeg gøre

Tak for tippet

Det var så lidt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

M (:

Mira0911 skriver:

Er der phising (staves) i omløb??? 

Modtog denne mail.... 

Hej, 

november 2011

dyrt (e) klient (e) :

Efter utallige fors?g p? at n? dig via mobil, vi har sendt dig denne mail for at informere en hindring opstod under vores revision af budgettet for vores kunder I realiteten 20 november 2011 har vi indsamlet i alt 137,20 DKK forkert. Denne fejl er f?rst og fremmest korrespondancen fra dit fornavn og efternavn med en anden klient har det slut med at lave en tilbagebetaling p? dine vegne bedes du venligst klikke p? linket nedenfor, og give alle oplysninger, der kan accelerere tilbagebetalingen . Udfyld i form af information ved at klikke p? dette link nedenfor: 

G? til denne side

Er overbevist om at det er fake.. 

Nordea ville aldrig sende en mail til din hotmail - du ville højest kunne modtage en besked om, at der er ny post i din e-boks..

Anmeld

22. november 2011

Baby2010/2013

22. november 2011

TDC

Hej alle,

Det lader til, at langt de fleste har lugtet lunten, men jeg vil alligevel gerne lige slå det fast med syvtommersøm: Det er ikke en mail, som er udsendt af TDC, og vi råder alle modtagere til straks at slette den.

I kan læse mere om denne phishing-mail på vores hjemmeside: http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?id=30520

(Til de nysgerrige: Denne tråd dukkede op i vores Google Alerts - vi hænger normalt ikke ud på baby.dk )

Hilsen Ulf
TDC Privat Kundeservice

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

TDC skriver:

Hej alle,

Det lader til, at langt de fleste har lugtet lunten, men jeg vil alligevel gerne lige slå det fast med syvtommersøm: Det er ikke en mail, som er udsendt af TDC, og vi råder alle modtagere til straks at slette den.

I kan læse mere om denne phishing-mail på vores hjemmeside: http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?id=30520

(Til de nysgerrige: Denne tråd dukkede op i vores Google Alerts - vi hænger normalt ikke ud på baby.dk )

Hilsen Ulf
TDC Privat Kundeservice

Synes det er helt i orden at du kommer ind og fortæller at det ikke er jer der sender dette ud.... 

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

M (: skriver:

Er overbevist om at det er fake.. 

Nordea ville aldrig sende en mail til din hotmail - du ville højest kunne modtage en besked om, at der er ny post i din e-boks..

Ja lige præcis.... 

Blev også meget underligt i ansigtet da jeg ser denne overskrift fra Nordea "Kontrollere venligst at dine oplysninger er korrekte"

Anmeld

22. november 2011

Muffinmus

Jep, fake, har ikke åbnet en eneste mail der er sendt fra tdc, for jeg får spam mail fra "TDC" 4-7 gange HVER uge, de ryger direkte i skraldepanden. Fatter ikke de ved jeg har tdc, så det må jo være TDCs system der er inficeret på en eller anden måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.