Abonnement hos TDC -Hvad fanden er det for mail??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

SussieThyssen

Nope... 

Har meldt hele skidtet som phising mails til hotmail, så nu kigger de på det... 

Havde over 10 stk underlig mails.

Det var da også en måde at gøre det på
jeg mener..bare du slipper af med dem..så sejt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

mariamiss6

Mira0911 skriver:

Ej hvad er det for noget crap???? 

Hej!

Denne e-mail bekræfter, at du har oprettet en ny 
Password og vælg den hemmelige spørgsmål
Til din konto.

Hvis du ikke foretager disse ændringer, det link
Nedenfor og få adgang til dine kontooplysninger
At bekræfte, at du ikke er i øjeblikket fraværende.

Du har 24 timer eller din konto vil blive låst.

>>>Klik her for at bekræfte din konto<<< 

Tak
nordea bank 

Det er i hvert fald phishing den der.... Jeg fik en lignende fo rnoget tid siden, men den var mere en anmodning om at jeg skulle ændre password og sikkerhedsspørgsmål på min  konto....

Har du haft fået sådan en også, og trykket på linket, og så bagefetr fået den mail fra nordea der, eller er det den føårste fra nordea?

Til info, en anden gang. Nordea ville ALDRIG sende post på din e-mail konto andre steder end hos Nordea selv. Altså, alt e-mail fra Nordea vil du modtage i din mail på netbank....

Anmeld

21. november 2011

Pia.

Mira0911 skriver:

Er der phising (staves) i omløb??? 

Modtog denne mail.... 

Hej, 

november 2011

dyrt (e) klient (e) :

Efter utallige fors?g p? at n? dig via mobil, vi har sendt dig denne mail for at informere en hindring opstod under vores revision af budgettet for vores kunder I realiteten 20 november 2011 har vi indsamlet i alt 137,20 DKK forkert. Denne fejl er f?rst og fremmest korrespondancen fra dit fornavn og efternavn med en anden klient har det slut med at lave en tilbagebetaling p? dine vegne bedes du venligst klikke p? linket nedenfor, og give alle oplysninger, der kan accelerere tilbagebetalingen . Udfyld i form af information ved at klikke p? dette link nedenfor: 

G? til denne side

Klik for gud skyld ikke på det skidt.... det er så meget en virus det der.... FUSK OG HUMBUK !!!!

Jeg har modtaget en der ligner og man er ikke i tvivl om den er oversat fra Engelsk til Dansk... De har bare brugt TDC's logo ...

Knus Pia.

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Det var da også en måde at gøre det på
jeg mener..bare du slipper af med dem..så sejt nok

Ja.. Hotmail bringer det videre til nogle firmaer, så de ikke kommer i fælden, og prøver så vidt muligt at stoppe det, så man ikke modtager dem... Altså også så det ikke kommer ud til andre hotmail brugere.... 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Pia. skriver:

Klik for gud skyld ikke på det skidt.... det er så meget en virus det der.... FUSK OG HUMBUK !!!!

Jeg har modtaget en der ligner og man er ikke i tvivl om den er oversat fra Engelsk til Dansk... De har bare brugt TDC's logo ...

Knus Pia.

Jeg klikkede heller ikke på det... Meldte hele skidtet til hotmail som phishings mails... 

Anmeld

21. november 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Ja.. Hotmail bringer det videre til nogle firmaer, så de ikke kommer i fælden, og prøver så vidt muligt at stoppe det, så man ikke modtager dem... Altså også så det ikke kommer ud til andre hotmail brugere.... 

Super

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Det er i hvert fald phishing den der.... Jeg fik en lignende fo rnoget tid siden, men den var mere en anmodning om at jeg skulle ændre password og sikkerhedsspørgsmål på min  konto....

Har du haft fået sådan en også, og trykket på linket, og så bagefetr fået den mail fra nordea der, eller er det den føårste fra nordea?

Til info, en anden gang. Nordea ville ALDRIG sende post på din e-mail konto andre steder end hos Nordea selv. Altså, alt e-mail fra Nordea vil du modtage i din mail på netbank....

Det er første gang jeg har modtaget sådan mail "nordea"... 

Har ikke klikket på noget... Smed alle mails videre til hotmail og co.. 

Anmeld

21. november 2011

enrigtigfar?

Aldrig aldrig ALDRIG tro på sådanne mails!!

for det første ville et dansk firma ALDRIG ha så mange stavefejl i deres korrespondance - og de ville højst sandsynlig skrive et brev fremfor en mail.

En bank ville kontakte dig telefonisk eller via din netbank og de vil ALDRIG bede dig udlevere kortinfo, koder eller andet.

Med sund fornuft kommer man langt

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

enrigtigfar? skriver:

Aldrig aldrig ALDRIG tro på sådanne mails!!

for det første ville et dansk firma ALDRIG ha så mange stavefejl i deres korrespondance - og de ville højst sandsynlig skrive et brev fremfor en mail.

En bank ville kontakte dig telefonisk eller via din netbank og de vil ALDRIG bede dig udlevere kortinfo, koder eller andet.

Med sund fornuft kommer man langt

Jeps... 

Hotmail arbejder videre på sagen... Havde over 10 stk's.... 

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tommelfinger regel nr 1, når du modtager mails fra kendte firmaer; hvis de har en masse stavefejl og lyser langt væk af goggle translate, så skal du ikke åbne noget, der fulgte med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.