Abonnement hos TDC -Hvad fanden er det for mail??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Tommelfinger regel nr 1, når du modtager mails fra kendte firmaer; hvis de har en masse stavefejl og lyser langt væk af goggle translate, så skal du ikke åbne noget, der fulgte med

Har heller ikke åbnet nogle af de medfulgte links... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Har heller ikke åbnet nogle af de medfulgte links... 

Nej, det så jeg godt, det var også mere ment som generel Info

Anmeld

21. november 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

Er der phising (staves) i omløb??? 

Modtog denne mail.... 

Hej, 

november 2011

dyrt (e) klient (e) :

Efter utallige fors?g p? at n? dig via mobil, vi har sendt dig denne mail for at informere en hindring opstod under vores revision af budgettet for vores kunder I realiteten 20 november 2011 har vi indsamlet i alt 137,20 DKK forkert. Denne fejl er f?rst og fremmest korrespondancen fra dit fornavn og efternavn med en anden klient har det slut med at lave en tilbagebetaling p? dine vegne bedes du venligst klikke p? linket nedenfor, og give alle oplysninger, der kan accelerere tilbagebetalingen . Udfyld i form af information ved at klikke p? dette link nedenfor: 

G? til denne side

jeg får dem KOOONSTANT - selvom jeg blokere.....

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Nej, det så jeg godt, det var også mere ment som generel Info

Også helt i orden... 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Toshiba skriver:

jeg får dem KOOONSTANT - selvom jeg blokere.....

Hvilken mailudbyder har du? 

Anmeld

21. november 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

Hvilken mailudbyder har du? 

det er på min hotmail

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Toshiba skriver:

det er på min hotmail

Når du får disse mails så markere dem der hvor kan sætte og derefter klikker du på "Markér som" i linien hvor du også besvare mails, i den menu klikker du på "Forsøg på phishings mails" så bliver det sendt til hotmail og co. 

For en sikkerhedsskyld gå i slettet og se om de er røget derhen, hvis det er det, så gør du det samme igen, for hver gang man gør det, får man besked om hvad de gør med mail'ene... 

Anmeld

22. november 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

Når du får disse mails så markere dem der hvor kan sætte og derefter klikker du på "Markér som" i linien hvor du også besvare mails, i den menu klikker du på "Forsøg på phishings mails" så bliver det sendt til hotmail og co. 

For en sikkerhedsskyld gå i slettet og se om de er røget derhen, hvis det er det, så gør du det samme igen, for hver gang man gør det, får man besked om hvad de gør med mail'ene... 

nååå.. jeg ja laver dem som uønsket og derefter blokere... men skal da prøve det du siger - for de er bare SUPER belastende...

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Toshiba skriver:

nååå.. jeg ja laver dem som uønsket og derefter blokere... men skal da prøve det du siger - for de er bare SUPER belastende...

Du må lige prøve det hvert fald... 

Anmeld

22. november 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

Du må lige prøve det hvert fald... 

det vil jeg gøre

Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.