Lina 2 mdr og dag gammel - Samt sp besøg (billeder og video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Tona

Mira0911 skriver:

Okey.... Jeg må lige have ringet til lægen... 

Ja gør det...det er slet ikke slemt og hurtigt overstået og jeg tror ikke rigtigt det gør ondt på barnet når lægen gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Mira0911

Amandas-mor skriver:

Ja gør det...det er slet ikke slemt og hurtigt overstået og jeg tror ikke rigtigt det gør ondt på barnet når lægen gør det

Oki... Må lige få det tjekket på Tirsdag hvor jeg alligevel skal til 8 ugers tjek, så burde lægen lige have tid til at kigge på det bagefter... 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

K&S skriver:

Vi brugte den pude og det hjalp hos Anton. Han lå med den, når han sov i barnevognen og tremmesengen - om dagen kæmpede vi med at få ham til at ligge på maven, så meget som muligt, men ellers brugte vi også puden, når han lå på aktivitetstæppet

I kan også prøve at flytte uroen over puslebordet, legetøjet over hende ved aktivitetstæppet, så det er ude til siderne, så hun tvinges til at vende hovedet til siden - og vær opmærksom på hvor lyset kommer fra, for det er også interessant, så kan hjælpe med at få hende til at vende hovedet til siden...

Puha, det blev en lang smøre, men håber det giver mening!

Har faktisk lige et spørgsmål mere med den pude... Skal Lina ligge med den indtil hun er 6 mdr eller hvordan? 

Anmeld

21. november 2011

Carina:-)

Mira0911 skriver:

Jaaa hun er fantastisk.... 

Hun sover ikke med pude... Jeg har virkelig prøvet at vende hendes hoved til siderne skiftevis, alligevel triller hun tilbage... Sp viste mig så den pølse man kunne lave... Og Nessie foreslog så den pude til at forbygge og rette op på hovedet... 

Sidder nu meget kraftigt og overvejer at købe den... 

Det kan jeg godt forstå.

Og deter rigtigt hvad der blvier skrevet,at det kan sætte sig fast.

Min datter går i bh med en dreng der nærmest ligner en hammerhaj.

Fuldstændigt fladt baghoved,og deter dælme synd.

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Carina:-) skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Og deter rigtigt hvad der blvier skrevet,at det kan sætte sig fast.

Min datter går i bh med en dreng der nærmest ligner en hammerhaj.

Fuldstændigt fladt baghoved,og deter dælme synd.

Ja det er synd... Puden kommer i brug på Lørdag... Glæder mig til at få den... 

Anmeld

24. november 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Har faktisk lige et spørgsmål mere med den pude... Skal Lina ligge med den indtil hun er 6 mdr eller hvordan? 

Jeg har da helt glemt at svare - jeg ville lade hende ligge med den så længe som muligt - gerne indtil 7-8 måneders alderen, for er I på den sikre side  men der kommer jo et tidspunkt, hvor hun måske vender sig selv eller prøver at rejse sig op - og så ville jeg nøjes med at bruge den om natten og i barnevognen

Anmeld

24. november 2011

Mira0911

K&S skriver:

Jeg har da helt glemt at svare - jeg ville lade hende ligge med den så længe som muligt - gerne indtil 7-8 måneders alderen, for er I på den sikre side  men der kommer jo et tidspunkt, hvor hun måske vender sig selv eller prøver at rejse sig op - og så ville jeg nøjes med at bruge den om natten og i barnevognen

Oki... Tusind tak for svar... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.