Lina 2 mdr og dag gammel - Samt sp besøg (billeder og video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Zeus

Mira0911 skriver:

Hun er rigtig sød... Jeg synes virkelig også at tiden går alt for stærkt... 

Den pude du snakker om, er det ikke også en pude fysen bruger og en man skal have anbefalet af en fys eller? Hjælper den til at rette op på det? 

Hov, kunne se en anden allerede havde skrevet om den

Men det er en pude med et rundt hulrum i midten, man kan få den forskellige steder på nettet, og kan bruges når babyen er mellem 0-6 mdr, og anbefales blandt andet af rigshospitalets et eller andet afd. Sundhedstyrelsen fraråder den ikke, så den skulle være ganske sikker at bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Jeg overvejer godt nok at købe den... 

Det kan jeg godt forstå, tror også jeg ville købe sådan en eller noget lignende, hvis jeg havde en baby der så ud til at få fladt baghoved

Anmeld

21. november 2011

Frøken J.

Hun er da bare dejlig søde!

Sover hun med pude? På dine sovebilleder ligner det, så hun bare ligger med ansigtet opad.. Måske er det rarere for hende at sove med ansigtet til siden, hvis hun bare ligger fladt?

Anmeld

21. november 2011

Ansemusen

Mira0911 skriver:

Jeg er dælme glad for du skrev i tråden.... 

Jeg vil straks tage en håndklæde og rulle sammen til en pølse... Jeg ønsker bestemt ikke at Lina skal have dette resten af sit liv... Det vil jeg være rigtig ked af.... 

Det var så lidt! Kunne slet ikke lade være at give dig/jer mine erfaringer med på vejen! Jeg var selv SÅ ked af det og bange for, at han skulle ende med at være flad og grim. Men det rettede sig som sagt næsten helt, og nu kan vi kun se det,  fordi vi ved det. Det er næsten ikke eksisterende længere. Men det betyder ingen liggen på ryggen på gulvet osv. mave, mave, mave! Og så hæng evt. nogle farverige spændende billeder på væggen ved siden af puslebordet, hvis det er muligt, så hun også der ligger og kigger til siden i stedet for op i luften på sit baghoved. Nu hvor hendes hoved er fladt, er det meget mere bekvemt for hende at ligge på det, fordi det jo er formet så det er rarest. Derfor kræver det meget stor opmærksomhed fra jeres side de næste mange måneder og hver dag!
Jeg fik at vide, at dr ikke var mere at gøre efter 6 måneder. Men det har nu rettet sig lidt mere ud også derefter. Så bare fortsæt til 7.-8. måned. Vil gerne se billeder af hendes hovedform om nogle måneder  Så er der garanteret sket en masse!! Det kan sagtens blive nogenlunde rundt igen!

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Hun er da bare dejlig søde!

Sover hun med pude? På dine sovebilleder ligner det, så hun bare ligger med ansigtet opad.. Måske er det rarere for hende at sove med ansigtet til siden, hvis hun bare ligger fladt?

Jaaa hun er fantastisk.... 

Hun sover ikke med pude... Jeg har virkelig prøvet at vende hendes hoved til siderne skiftevis, alligevel triller hun tilbage... Sp viste mig så den pølse man kunne lave... Og Nessie foreslog så den pude til at forbygge og rette op på hovedet... 

Sidder nu meget kraftigt og overvejer at købe den... 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

BigBabyWish skriver:

SÅ dejlig!

Taaak..... 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå, tror også jeg ville købe sådan en eller noget lignende, hvis jeg havde en baby der så ud til at få fladt baghoved

Jaa... for har lige læst at den hjælper også på at rette op... 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Zeus skriver:

Hov, kunne se en anden allerede havde skrevet om den

Men det er en pude med et rundt hulrum i midten, man kan få den forskellige steder på nettet, og kan bruges når babyen er mellem 0-6 mdr, og anbefales blandt andet af rigshospitalets et eller andet afd. Sundhedstyrelsen fraråder den ikke, så den skulle være ganske sikker at bruge

Okey, jeg kender slet ikke til den pude eller hørt om den før... 

Men jeg skal vel stadig dreje hendes hoved til siderne skiftevis hvis man bruger puden? 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Zeus skriver:

Er det allerede 2 mdr siden hun kom til verden, hold da op

Og hvor ser hun bare lækker ud!

P.s Man kan købe en pude til det flade baghoved? Kan ikke huske hvad den hedder, men det skulle være temmelig effektiv

Ja det er 2 mdr siden... Det går alt for stærkt.... 

Og taaak.... 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Ansemusen skriver:

Det var så lidt! Kunne slet ikke lade være at give dig/jer mine erfaringer med på vejen! Jeg var selv SÅ ked af det og bange for, at han skulle ende med at være flad og grim. Men det rettede sig som sagt næsten helt, og nu kan vi kun se det,  fordi vi ved det. Det er næsten ikke eksisterende længere. Men det betyder ingen liggen på ryggen på gulvet osv. mave, mave, mave! Og så hæng evt. nogle farverige spændende billeder på væggen ved siden af puslebordet, hvis det er muligt, så hun også der ligger og kigger til siden i stedet for op i luften på sit baghoved. Nu hvor hendes hoved er fladt, er det meget mere bekvemt for hende at ligge på det, fordi det jo er formet så det er rarest. Derfor kræver det meget stor opmærksomhed fra jeres side de næste mange måneder og hver dag!
Jeg fik at vide, at dr ikke var mere at gøre efter 6 måneder. Men det har nu rettet sig lidt mere ud også derefter. Så bare fortsæt til 7.-8. måned. Vil gerne se billeder af hendes hovedform om nogle måneder  Så er der garanteret sket en masse!! Det kan sagtens blive nogenlunde rundt igen!

Jeg skal nok tage billeder af det løbende og smide herind så du kan se det... 

Der er 2 andre i tråden her der har anbefalet Lovenest puden... Så den prøver jeg også... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.