Lina 2 mdr og dag gammel - Samt sp besøg (billeder og video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Zeus

Mira0911 skriver:

Okey, jeg kender slet ikke til den pude eller hørt om den før... 

Men jeg skal vel stadig dreje hendes hoved til siderne skiftevis hvis man bruger puden? 

Nej, det klarer puden

Men jeg har hørt nogen rygter om, at det også kan skyldes, at barnet er låst et sted, og man også bør se en kiropraktor, men det ved jeg ikke så meget om.. Har kun hørt om puden, og kan huske jeg gemte linket mens jeg stadig var gravid med Cajsa hvis nu hun skulle få det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Laulund87

Fin lille pige.. Og ja måske lille, men hun er jo lige som hun skal være.. Lille Lina

Anmeld

21. november 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Hun er rigtig sød... Jeg synes virkelig også at tiden går alt for stærkt... 

Den pude du snakker om, er det ikke også en pude fysen bruger og en man skal have anbefalet af en fys eller? Hjælper den til at rette op på det? 

Vi brugte den pude og det hjalp hos Anton. Han lå med den, når han sov i barnevognen og tremmesengen - om dagen kæmpede vi med at få ham til at ligge på maven, så meget som muligt, men ellers brugte vi også puden, når han lå på aktivitetstæppet

I kan også prøve at flytte uroen over puslebordet, legetøjet over hende ved aktivitetstæppet, så det er ude til siderne, så hun tvinges til at vende hovedet til siden - og vær opmærksom på hvor lyset kommer fra, for det er også interessant, så kan hjælpe med at få hende til at vende hovedet til siden...

Puha, det blev en lang smøre, men håber det giver mening!

Anmeld

21. november 2011

Happiness

Hvor er hun dog sød

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Zeus skriver:

Nej, det klarer puden

Men jeg har hørt nogen rygter om, at det også kan skyldes, at barnet er låst et sted, og man også bør se en kiropraktor, men det ved jeg ikke så meget om.. Har kun hørt om puden, og kan huske jeg gemte linket mens jeg stadig var gravid med Cajsa hvis nu hun skulle få det..

Der er faktisk en forklaring på  Lina's flade baghoved, hun har en knogle et eller andet som gjorde at hun lå direkte på baghovedet.... Jeg har så kæmpet med at få hende til at ligge til siderne sidst sp var her... 

Nu prøver jeg puden og håber virkelig den hjælper.... 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Hvor er hun dog sød

Tak skal du have.... 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

K&S skriver:

Vi brugte den pude og det hjalp hos Anton. Han lå med den, når han sov i barnevognen og tremmesengen - om dagen kæmpede vi med at få ham til at ligge på maven, så meget som muligt, men ellers brugte vi også puden, når han lå på aktivitetstæppet

I kan også prøve at flytte uroen over puslebordet, legetøjet over hende ved aktivitetstæppet, så det er ude til siderne, så hun tvinges til at vende hovedet til siden - og vær opmærksom på hvor lyset kommer fra, for det er også interessant, så kan hjælpe med at få hende til at vende hovedet til siden...

Puha, det blev en lang smøre, men håber det giver mening!

Dejligt at høre... Har netop bestemt mig for at skal have den... Så glæder mig til at se en forandring... 

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Fin lille pige.. Og ja måske lille, men hun er jo lige som hun skal være.. Lille Lina

Jaaa.... Hun er skøn... 

Anmeld

21. november 2011

Tona

Mira0911 skriver:

Tusind tak skal du have... 

Så jeg kan godt regne med at lægen tager en pincet og fjerner det eller? 

Det vil jeg tro ja...hvis det er det samme som Amanda havde og det lyder præsis ligesom det  

Anmeld

21. november 2011

Mira0911

Amandas-mor skriver:

Det vil jeg tro ja...hvis det er det samme som Amanda havde og det lyder præsis ligesom det  

Okey.... Jeg må lige have ringet til lægen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.