abort!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Moar2011

Anonym skriver:

fik lavet en abort for ca 5 uger siden, og har det ret skidt med det, tænkte på om der andre herinde der har prøvet det og hvordan kom i videre og lærte og leve med jeres beslutning??

håber på nogle svar!!

jeg tror man skal holde fast i den tanke - HVORFOR valget blev som det gjorde. for at man kommer igennem den svære tid ! .

du får lige en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

jeg tror man skal holde fast i den tanke - HVORFOR valget blev som det gjorde. for at man kommer igennem den svære tid ! .

du får lige en

tak for dit var, det prøver jeg også på det kan bare godt være lidt svært

mange tak

Anmeld

21. november 2011

Moar2011

Anonym skriver:

tak for dit var, det prøver jeg også på det kan bare godt være lidt svært

mange tak

det kan det i den grad .. kan følge dig fuldt ud.

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

det kan det i den grad .. kan følge dig fuldt ud.

lige præcis, men når ikke man havde andre muligheden, er man jo nød til det og lære og leve med sin beslutning

Anmeld

21. november 2011

Moar2011

Anonym skriver:

lige præcis, men når ikke man havde andre muligheden, er man jo nød til det og lære og leve med sin beslutning

Ja, lige præcis - har selv været der.

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Ja, lige præcis - har selv været der.

er du kommet på den anden side igen så?

Anmeld

21. november 2011

Moar2011

Anonym skriver:

er du kommet på den anden side igen så?

jeg fik psykolog hjælp da det lige var sket , fordi jeg ikke ønskede en abort, men det var det bedste, så der gik et års tid før jeg lærte at leve med det ..

dagen idag er jeg udover lykkelige over det valg jeg tog, det var det hel rigtige . og har idag os en vidunderlige søn som var /er ønsket

jeg synes det vigtig man står frem overfor det valg man tog, det var det første skridt for mig.

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

jeg fik psykolog hjælp da det lige var sket , fordi jeg ikke ønskede en abort, men det var det bedste, så der gik et års tid før jeg lærte at leve med det ..

dagen idag er jeg udover lykkelige over det valg jeg tog, det var det hel rigtige . og har idag os en vidunderlige søn som var /er ønsket

jeg synes det vigtig man står frem overfor det valg man tog, det var det første skridt for mig.

det er altid rart og høre om andre der er kommet videre igen, nu er det jo også kun knap 4 uger sinden min, så man skal nok regne med der går lidt tid inden man er over det

hvor gammel er din så du har nu

Anmeld

21. november 2011

Moar2011

Anonym skriver:

det er altid rart og høre om andre der er kommet videre igen, nu er det jo også kun knap 4 uger sinden min, så man skal nok regne med der går lidt tid inden man er over det

hvor gammel er din så du har nu

man ska gi sig tid og få snakket om de følelser og tanker man har omkring det - det ville helt klart hjælpe.

- han blev 7mdr i sidste uge

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

man ska gi sig tid og få snakket om de følelser og tanker man har omkring det - det ville helt klart hjælpe.

- han blev 7mdr i sidste uge

lige præcis, synes bare godt det kan være svært, man har jo den holdning at man selv tog valget også ikke burde have det dårligt efter det..

de er også skønne børn, har selv en på 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.