Til dig....
Jeg er også ked af at høre, du har det svært med den beslutning, du har taget.
Jeg fik en abort for 7 år siden. Kan stadig huske dagen og datoen, men jeg fortryder det ikke. Det var et valg, manden og jeg tog og det var en nødvendighed for os. Jeg var helt afklaret med det, for sådan var det jo bare. Det hele kunne ikke have været anderledes. Men jeg gør MIT til det ikke sker igen. Må også sige at hvis jeg blev gravid nu, er jeg ikke sikker på, jeg fik barnet - så jeg gør det gerne igen.
Jeg stiller mig undrende over for, at så mange kvinder kan sætte sig selv i så kraftig bås, når I siger, I er imod abort. At være imod abort er sørme ikke nemt, for der findes jo virkelig meget svære valg omkring det og under drastiske forhold, man ufrivillig kan blive gravid. Vær dog for valget af aborten og tag realistiske beslutninger udfra den situation, man er kommet i.
Det er aldrig rart at få en abort, men man har taget et valg. Og heldigvis for at vi har et valg om vi vil ell ikke vil.
Hvis du har det virkelig dårligt med det, bør du tage kontakt til din egen læge. Men prøv at fokusere på livet efter aborten og forebyg at det sker igen.
til dig...
Anmeld