Babymor2010 skriver:
Det kan du have ret i
Hun har meltonfutterne på i vuggestuen, og strømper på herhjemme, det var blot vuggestuen der er begyndt at snakke om begyndersko 
du kan give hende begyndersko når hun har lært at gå selv og når hun har fundet balancen. ellers kan det, selvom hun er hypermobil, sænke hende i at komme til at gå.. altså at der kan gå for længe.. fordi hendes balance kun er i skoene..
hvis hun kun går i begyndersko og lærer at gå i dem først, så kan hun måske ikke engang gå uden dem.. og det er jo helst omvendt det skal gå til 
selvfølgelig er det kun gæt og reel logisk tankegang jeg sidder her og snakker om. jeg er ikke proffessionel i det emne, men jeg tror virkelig at vuggestuen er helt gale på den mht de sko der..
men hvis det er i går til noget fysioterapi med hende pga hypermobiliteten eller i har en læge eller sundhedsplejersken indeover, så giv et kald til en af dem, for de kan altså give et proffessionelt bud på hvad hendes små fødder har bedst af at gå med. en pædagog har kun studeret pædagogik og ikke kroppens opbygning og sådan nogle ting.. det er mere over i sygepleje/børnepleje man har den slags erfaring.. så sundhedsplejersken eller fyssen vil være mit bedste bud og det koster ikke noget at rige og stille et spørgsmål.. 
Anmeld