Begyndersko - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

FruStolpe

FruStolpe skriver:

Har du overvejet Pre-walkers fra Bundgaard?

Vi havde dem til Isabella, de er helt bløde i bunden. Vi var meget glade for dem

Carina

Ekstra info. Vi købte Bundgaard ude i megacentret. Den hedder vist Paw sko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Clisolka

Har du overvejet Pre-walkers fra Bundgaard?

Vi havde dem til Isabella, de er helt bløde i bunden. Vi var meget glade for dem

Carina

Haha jeg er helt på bar bund her i mærker  Problemet er at vi skal være opmærksomme på hendes hypermobilitet 

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

FruStolpe skriver:

Ekstra info. Vi købte Bundgaard ude i megacentret. Den hedder vist Paw sko

Ja! Det er dét den hedder... Jeg har også fået et tip om at kigge derude 

Anmeld

20. november 2011

FruStolpe

Babymor2010 skriver:

Haha jeg er helt på bar bund her i mærker  Problemet er at vi skal være opmærksomme på hendes hypermobilitet 

Det er sikkert en rigtig go ide at snakke med dem om det. De skal jo kunne vejlede dig i hvilke sko du bør vælge. Men ihvertfald er de meget hjælpsomme og meget søde synes vi

Anmeld

20. november 2011

132319

Babymor2010 skriver:

Bisgaard? Det er noteret  Tak 

Jeg må ned og spørge mig omkring i skoringen - eller en af de andre  De må da også vide lidt om hypermobilitet hos de små 

Skoringen har ikke Bisgaard

Men bløde sko er no-go til hypermobile led, i hvert fald hvis det er i en sådan grad som min søn havde. Hans fødder gik ud til hver sin side så han havde brug for noget der kunne holde dem på plads og der var sko med hård hælkappe, gode.

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

FruStolpe skriver:

Det er sikkert en rigtig go ide at snakke med dem om det. De skal jo kunne vejlede dig i hvilke sko du bør vælge. Men ihvertfald er de meget hjælpsomme og meget søde synes vi

Nemlig, de burde vide noget om det 

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

132319 skriver:

Skoringen har ikke Bisgaard

Men bløde sko er no-go til hypermobile led, i hvert fald hvis det er i en sådan grad som min søn havde. Hans fødder gik ud til hver sin side så han havde brug for noget der kunne holde dem på plads og der var sko med hård hælkappe, gode.

Haha ja, jeg indrømmer gerne at jeg intet aner om sko til børn Sådan er det at være førstegangsmor (hader det faktisk indimellem).... Jeg aner ikke hvad skoringen har i mærker, eller ikke har, derfor jeg må spørge mig frem 

Men jeg noterer no-go til bløde sko  Nu er det ikke så slemt med hendes fødder 

Anmeld

21. november 2011

Lou87

Babymor2010 skriver:

Jeg må lure lidt i skoringen på dem du nævner 

Go ide  
Man kalder dem faktisk kravlesko dem jeg snakker om der så tror umiddelbart de er ok, men ellers synes jeg skoringen har været ok til og rådgive. Fik blandt andet at vide at de helst ikk måtte få gummistøvler før de havde gået et halvt års tid.

Anmeld

21. november 2011

Georgia

Babymor2010 skriver:

Jeg har hørt en fugl synge om, at begyndersko først er til når de har taget de første skridt, men vuggestuen er allerede begyndt at snakke om dem nu. 

Isabella står fint, men går ikke endnu - til gengæld er hun blevet mere modig, så de satser på hun går inden jul...

Men men men, skal jeg ud og kigge på begyndersko nu - eller skal jeg vente til hun er begyndt at tage de første skridt?

Jeg kan lige oplyse om, at hun er hypermobil 

Vil lige tilføje at jeg har de sædeste og bedste gåsko til salg, helt nye og ubrugte stadig med pris og mærke. Sælges for 150 kr.
Og det ER BILLIGT.

Knus

Anmeld

21. november 2011

Georgia

Babymor2010 skriver:

Haha ja, jeg indrømmer gerne at jeg intet aner om sko til børn Sådan er det at være førstegangsmor (hader det faktisk indimellem).... Jeg aner ikke hvad skoringen har i mærker, eller ikke har, derfor jeg må spørge mig frem 

Men jeg noterer no-go til bløde sko  Nu er det ikke så slemt med hendes fødder 

Vores er en slags kravle/første gå sko

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.