Begyndersko - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.121 visninger
30 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Clisolka

Jeg har hørt en fugl synge om, at begyndersko først er til når de har taget de første skridt, men vuggestuen er allerede begyndt at snakke om dem nu. 

Isabella står fint, men går ikke endnu - til gengæld er hun blevet mere modig, så de satser på hun går inden jul...

Men men men, skal jeg ud og kigge på begyndersko nu - eller skal jeg vente til hun er begyndt at tage de første skridt?

Jeg kan lige oplyse om, at hun er hypermobil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Lou87

Liva fik sine "kravle" begynder sko.. da hun var i din piges stadie, altså den der bløde ankelstøvle fra feks sofus fra skoringen.

Liva er også lidt hypermobil, men ja... ved ikk om det er forkert.
Men hun gik "ordentligt" fra hun var 13 mdr.. og har gået fint siden selvom hun fik dem inden hun gik

Anmeld

20. november 2011

NikolineMor

Nikoline fik sins første begynder sko da hun begyndte at rejse sig op af alting, det blev jeg anbefalet både af pædagogerne i vuggestuen og min veninde der er skoforhandler. Jeg blev også anbefalet at købe dem i har i tøj og sko da der er gummi i bunden og derfor gør dem ekstra skridsikre.

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

Lou87 skriver:

Liva fik sine "kravle" begynder sko.. da hun var i din piges stadie, altså den der bløde ankelstøvle fra feks sofus fra skoringen.

Liva er også lidt hypermobil, men ja... ved ikk om det er forkert.
Men hun gik "ordentligt" fra hun var 13 mdr.. og har gået fint siden selvom hun fik dem inden hun gik

Jeg må lure lidt i skoringen på dem du nævner 

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

NikolineMor skriver:

Nikoline fik sins første begynder sko da hun begyndte at rejse sig op af alting, det blev jeg anbefalet både af pædagogerne i vuggestuen og min veninde der er skoforhandler. Jeg blev også anbefalet at købe dem i har i tøj og sko da der er gummi i bunden og derfor gør dem ekstra skridsikre.

Jeg tror jeg må ud og kigge på nogle begyndersko 

Anmeld

20. november 2011

morethanperfect

Babymor2010 skriver:

Jeg har hørt en fugl synge om, at begyndersko først er til når de har taget de første skridt, men vuggestuen er allerede begyndt at snakke om dem nu. 

Isabella står fint, men går ikke endnu - til gengæld er hun blevet mere modig, så de satser på hun går inden jul...

Men men men, skal jeg ud og kigge på begyndersko nu - eller skal jeg vente til hun er begyndt at tage de første skridt?

Oscar fik nogle før han gik .. Så kunne han vende sig til at have sko på .. De irriterede ham ret meget

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

morethanperfect skriver:

Oscar fik nogle før han gik .. Så kunne han vende sig til at have sko på .. De irriterede ham ret meget

Lige præcis, det er også det jeg tænker - så kan hun vende sig til at have dem på 

Anmeld

20. november 2011

132319

Hjalte var hypermobil og det fandt vi først ud af da han var 15 måneder. Derefter fik han hårde sko på, både indenfor og udenfor og ville pludselig gå med gåvogn og gik da han var 18 måneder.

Så hvis hun er hypermobil, vil jeg anbefale at hun får sko på. Bisgaards er gode til hybermobile led, da de har hård hælkappe.

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

132319 skriver:

Hjalte var hypermobil og det fandt vi først ud af da han var 15 måneder. Derefter fik han hårde sko på, både indenfor og udenfor og ville pludselig gå med gåvogn og gik da han var 18 måneder.

Så hvis hun er hypermobil, vil jeg anbefale at hun får sko på. Bisgaards er gode til hybermobile led, da de har hård hælkappe.

Bisgaard? Det er noteret  Tak 

Jeg må ned og spørge mig omkring i skoringen - eller en af de andre  De må da også vide lidt om hypermobilitet hos de små 

Anmeld

20. november 2011

FruStolpe

Babymor2010 skriver:

Har du overvejet Pre-walkers fra Bundgaard?

Vi havde dem til Isabella, de er helt bløde i bunden. Vi var meget glade for dem

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.