Jeg tror desværre RIGTIG mange får at vide af deres SP at de skal begynde ved 4 mdr. Jeg skriver desværre, fordi jeg tror at rigtig mange følger deres SP's råd og ikke stiller sig kritisk overfor det, de får at vide.
Husk at MM/MME stadigvæk skal udgøre hovedparten af kosten indtil 9 mdrs. alderen og "rigtig mad" serveres som smagsprøver.
Vi havde rigtig meget glæde af Baby Led Weaning ( http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-1814829.htm) - det styrker finmotorikken (og alle mulige andre sanser) og dit barn lærer at spise rigtig mad fra start = du kan springe (i mine øjne) "grødhelvedet" over
Jeg fik ikke at vide at vi skulle starte nu, for hun trives fint kun med mælk stadig 
Må indrømme jeg ikke lige orker at læse hele artiklen der, lige nu. Er stadig ved at sluge alle de informationer min SP gav mig, og jeg bliver rigtig forvirret og stresset over at man nu foreslår en anden måde at gøre det på
Altså det med at springe skemaden over. For nu havde jeg lige fået ind i hovedet at et barn skal have grød . Men jeg gemmer den, og læser den senere. Det lyder umiddelbart meget godt (læste lige første afsnit) 
Men bare lige: Det her BLW det er fra de 6 måneder ikke?
Anmeld