Hvor mange mdr. var jeres barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

annec

Sebastian er knap 3 mdr, og er kun blevet passet af min kæreste/hans far når jeg skal træne. Som højest tager halvanden time

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

kamtok

Har svaret andet, da han var alene med vores søn lige da han blev født, mens jeg på operationsstuen og blive syet, og på opvågning bagefter.

Han har ikke "passet" sin søn, men han var alene med ham.. I min verden "passer" man ikke sine egne børn.

Anmeld

20. november 2011

IngenKoPåIsen

Jeg stoppede med at amme da Malina var 6 uger, og ikke ret lang tid derefter, var jeg en tur i byen med en veninde, hvor vi drak os skide fulde Det havde jeg det ikke dårligt med overhovedet, for vi er to LIGE GODE forældre, så han "passer" hende ikke, det er bare ham der er hjemme ved hende Jeg savnede hende af h til, men jeg fik luft og de fik en rigtig hyggelig aften 

Anmeld

20. november 2011

MelikkazMoar

det er ikke sket endnu, og hun er 6 mdr

Anmeld

20. november 2011

misslea

Min mand var alene med vores datter da hun var 2 1/2 uge gammel! Vi var så heldige at hun sov fantastisk om natten, så jeg ammede kl 20 og tog afsted! Jeg kom hjem da Wilma vågnede og var sulten ca kl 01 :-)Jeg var lige i nærheden, så jeg ku være hjemme på mindre end 5 min, hvis farmand havde brug for mors hjælp :-)Wilma har været meget sammen med sin far, men til gengæld var hun ret stor, da hun blev passet ude :-)

Anmeld

20. november 2011

Rødhætte

Frk.S skriver:

Bortset fra at jeg ikke mener det hedder "at passe" hende, når det er hans egen datter, så er det ikke sket endnu.
Men han skal være alene med hende over flere timer når hun er ca. 3,5 mdr.

Helt ærligt ... Kan ikke sige det nok : FAR er lige så god som mor.

Udover det kan jeg ikke forstå at der er så mange herinde som opretter en masse emner om hvornår barnet blev passet/overnatte ude første gang. Er der virkelig så mange der er bange/usikker på at det er for tidligt.. Puha det blev hvis lidt surt opstød fra mig - sorry 

Anmeld

20. november 2011

Rødhætte

Malunsesmutti skriver:

Jeg stoppede med at amme da Malina var 6 uger, og ikke ret lang tid derefter, var jeg en tur i byen med en veninde, hvor vi drak os skide fulde Det havde jeg det ikke dårligt med overhovedet, for vi er to LIGE GODE forældre, så han "passer" hende ikke, det er bare ham der er hjemme ved hende Jeg savnede hende af h til, men jeg fik luft og de fik en rigtig hyggelig aften 

Anmeld

20. november 2011

Rosengreen

Mynte var omkring 2 mdr. da jeg startede op med fodboldtræningen igen. Jeg "ammede af" inden jeg tog afted, og så havde far hende i omkring 2 1/2 til 3 timer. og så kom jeg hjem og ammede igen 

Da hun var 5 mdr. blev det til næsten 4 timer da jeg var ude at løbe halvmarathon. Igen skulle der lige "ammes af" først 

Anmeld

20. november 2011

twinny

Her er far helt på lige fod med mor..

Så tror de var en måned gamle før han tog afsted og jeg gjorde et par dage senere..

Anmeld

20. november 2011

twinny

Malunsesmutti skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.