Hvor mange mdr. var jeres barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange måneder var jeres barn da jeres mand/kæreste passede ham/hende alene for første gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.916 visninger
30 svar
0 synes godt om
19. november 2011

august2011

Da jeres mand/kæreste passede hende/ham alene for første gang over flere timer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Benjamins'mor

Benjamin var 1½ mdr, men de var kun alene ½ time.

Anmeld

19. november 2011

Rosa

De første 12 timer mens jeg blev opereret sad far med Jonte. Da vi kom hjem 5 dage senere gik jeg en tur på 1-2 timer med en veninde for at få luft og samle tankerne, og der var Jonte hjemme sammen med far og bedsterne. 

Anmeld

19. november 2011

Frk.S

Bortset fra at jeg ikke mener det hedder "at passe" hende, når det er hans egen datter, så er det ikke sket endnu.
Men han skal være alene med hende over flere timer når hun er ca. 3,5 mdr.

Anmeld

19. november 2011

smølfine

Har svaret andet, da Ludvig var under 1 mdr, da far var alene med ham, mens jeg var i biograffen nogle timer med de to store. Nu hvor Luv´dvig er 3½ mdr er han og far ofte alene hjemme, og det nyder de begge. (Og jeg nyder også at kunne komme hjemmefra uden barn)

Anmeld

19. november 2011

Nadia&Daniel

august2011 skriver:

Da jeres mand/kæreste passede hende/ham alene for første gang over flere timer.

Laura var lige kanp 3 mdr. - var på min egen polterabend..

Anmeld

19. november 2011

iris-mor

Begge vores var over 11månder før far var alene med dem, men den ældste blev passet et par timer af farmor da hun var 9 månder. Ammede ungerne fuldt ud til jeg startede job, så de var ikke så nemme at passe.

Anmeld

19. november 2011

Dutti

JEg har svaret 2 til 4 mdr...
Men jeg synes altså det Er noget pjat det der med at far passer barnet vores datter var alene hjemme sammen med hendes far da hun var ca 2,5 mdr fordi jeg var blevet overtalt til en shoppetur dog varede turen ikke mere end ca halvanden time fordi jeg faktisk ikke havde lyst til at være væk fra hende længere på det tidspunkt ..

Anmeld

19. november 2011

Julemusen

Min kæreste var alene hjemme med Phillip her i onsdags i to timer da jeg skulle ud og købe julegaver han er nu 3 uger. Men da han var 2 dage var det første gang at de var alene i 30 min og siden da har de været alene en del gange i ca en halv time når jeg har været nede og handle synes det er rigtig vigtigt at han får lov til noget alene tid med sin søn selvom det i starten var svært at komme ud af døren.

Anmeld

19. november 2011

Zibi_84

Frk.S skriver:

Bortset fra at jeg ikke mener det hedder "at passe" hende, når det er hans egen datter, så er det ikke sket endnu.
Men han skal være alene med hende over flere timer når hun er ca. 3,5 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.