Hvor mange mdr. var jeres barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

vitapigen

Min kæreste passede vores datter alene da hun var 1½ uge, da jeg skulle til lægen med brystbetændelse. Var væk 2 timer og nøj hvor var det hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

TaAsJu

Stemte 2-4 md, men kom til og tænke hun var ikke mere end 2 uger gammel da de var alene. Store søster havde brug for lidt mor tid alene. Så vi kørt efter nye sutter til lille søster, fik blandet slik til lørdags hygge og handlet ind.. men den første gang det var flere timer var første juledag, hvor den var en bytur med mine bedste veninder men hun var også flaske barn....

Anmeld

19. november 2011

Clisolka

De første 2 dage på sygehuset var det far der måtte tage over.... De første uger lå jeg med feber on and off og kunne intet - der måtte han også tage over... Men jeg var i nærheden 

Anmeld

19. november 2011

Lullaby

Jeg tog ud og shoppe med en veninde da Yazmin var 2 uger. Jeg var væk i en 5 timers tid

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

august2011 skriver:

Da jeres mand/kæreste passede hende/ham alene for første gang over flere timer.

3 mdr..dvs ikke den ældste..min daværende mand ville ikke passe så lille et barn, men der var vi også allerede ved at gå fra hinanden, så det klarede svigermor, men min mand nr 2 var da med fra starten og tog sig af ungerne vi fik fra dag et på lige fod med mig, men jeg forlod dem ikke ret længe før de var de der 3 mdr, og det var fordi jeg havde nogle møder jeg skulle klare.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2011

chael

august2011 skriver:

Da jeres mand/kæreste passede hende/ham alene for første gang over flere timer.

Nu er det jo sådan i min verden, at man passer ikke sit eget barn, hverken mor eller far.

Men mon mand har haft vores børn alene, mens jeg kunne tage ned og handle i fred, da de har været under 1 md. Selvfølgelig fodret af osv.

Men 2 timer, det kan give fornyet kræfter

*Camilla

Anmeld

19. november 2011

Maja_4000

Synes heller ikke man passer sit eget barn
Men jeg tror at Caroline var omkring 2 måneder da jeg tog på besøg hos en veninde i et par timer en aften .. Hun var flaskebarn , så far kunne jo sagtens bare have hende (:

Anmeld

19. november 2011

Jonna1979

Molly var 10 dage da jeg var til begravelse og ´farmand nød det var ham der skulle tage ansvar.... det er jo også hans barn og vil også gerne være lidt selv og prøve at tage ansvar

Anmeld

19. november 2011

lio

Frk.S skriver:

Bortset fra at jeg ikke mener det hedder "at passe" hende, når det er hans egen datter, så er det ikke sket endnu.
Men han skal være alene med hende over flere timer når hun er ca. 3,5 mdr.

Jeg bryder mig heller ikke om når det kaldes "passe" sit eget barn, min kæreste er ligeså meget forælder som jeg er/bliver til vores kommende barn, det eneste der gør at jeg ikke bare går en times tid, må være amning.

Anmeld

19. november 2011

Ansemusen

Som min sundhedsplejerske gang på gang påpegede overfor mig, når jeg igen igen igen havde dårlig samvittighed over, at jeg sov læne, eller Farmand tog Thias, så er man TO primærforældre, ikke en primær og en sekundær. Og barnet kan sagtens være hos far uden mor, ligesom det er tilfældet den anden vej rundt. Amning gør selvfølgelig muligheden lidt sværere for, at faren kan være alene med barnet i mange timer. Men der er ikke noget som ellers forhindrer det.
Min kæreste stod op hver weekend med Thias i de første måneder, fordi jeg havde det rigtig rigtig skidt. Vores dreng stortrives og har et fantastisk forhold til sin far! Det er SÅ vigtigt at man ikke sætter faren ud som tilskuer, han er jo en lige så stor del af barnets liv, eller burde i hvert fald være det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.