Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: jeg ville faktisk hellere bruge en stofble og duppe forsigtigt, for vat kan trevle og sætte sig i irritationen osv Jeg synes du skal vaske det som du synes, men prøv at forsøge lidt med forskellige intervaller så du kan se hvad hendes hud reagerer på måske er det bedre at det kun er hver 2. dag, måske bedre med 2 gange om dagen.. det kommer helt an på hendes hud
jeg ville faktisk hellere bruge en stofble og duppe forsigtigt, for vat kan trevle og sætte sig i irritationen osv
Jeg synes du skal vaske det som du synes, men prøv at forsøge lidt med forskellige intervaller så du kan se hvad hendes hud reagerer på måske er det bedre at det kun er hver 2. dag, måske bedre med 2 gange om dagen.. det kommer helt an på hendes hud
Ok, mange tak for hjælpen.
Jeg prøver at vaske ganske forsigtigt og ellers tøre grundigt efter med en stofble. Og så må vi have fat i den salve så den kan lindre.
Det er bare ikke nemt med en baby som IKKE vil løfte hagen så man kan komme til.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigBabyWish skriver: Ok, mange tak for hjælpen. Jeg prøver at vaske ganske forsigtigt og ellers tøre grundigt efter med en stofble. Og så må vi have fat i den salve så den kan lindre. Det er bare ikke nemt med en baby som IKKE vil løfte hagen så man kan komme til.
husk nu! Duppe - ikke tørre!!
Ja, den salve er fantastisk til mange ting... alle rifter osv heler in no time!! og så er den også god til tørre læber
Caroline86 skriver: husk nu! Duppe - ikke tørre!! Ja, den salve er fantastisk til mange ting... alle rifter osv heler in no time!! og så er den også god til tørre læber
Ja, det lader til at være en god salve så den må vi prøve.
Og så håbe det heler hurtigt, får helt ondt af at se på den røde hals.
BigBabyWish skriver: Ja, det lader til at være en god salve så den må vi prøve. Og så håbe det heler hurtigt, får helt ondt af at se på den røde hals.
håber det virker
Den er MEGET fed, salven, så det er en god idé at tage en smule ud på en finger og så varme den op ved at gnide mellem to fingre... så er den meget lettere at komme på
Caroline86 skriver: håber det virker Den er MEGET fed, salven, så det er en god idé at tage en smule ud på en finger og så varme den op ved at gnide mellem to fingre... så er den meget lettere at komme på
Super, det prøver jeg.
BigBabyWish skriver: Hej piger ... Har nogle af jer nogle gode råd til hvordan vi slipper af med den røde hals som vores datter har fået sig? Hun har rigtig fået sig en dobbelthage så det er enormt svært at komme til og rengøre og hun er bestemt ikke glad for at mor skal vaske der. Men nu er hun desværre blevet en anelse rød på halsen, kan jeg smøre det med zinksalve for at lindre?
Hej piger ...
Har nogle af jer nogle gode råd til hvordan vi slipper af med den røde hals som vores datter har fået sig?
Hun har rigtig fået sig en dobbelthage så det er enormt svært at komme til og rengøre og hun er bestemt ikke glad for at mor skal vaske der.
Men nu er hun desværre blevet en anelse rød på halsen, kan jeg smøre det med zinksalve for at lindre?
Jeg hvor skægt, jeg skrev næsten præcist samme indlæg for et års tid siden
Vi smurte med zinksalve efter hvert bad, og det hjalp Og det fortsatte vi med, indtil dobbelthagen var væk et par mdr senere.. Det samme med en lille bitte smule i armhulerne
Lukas har også haft det Her var en god fedtcreme god Vi vaskede det morgen ogv aften, tørrede det godt, og så lagde et lille lag fedtcreme på. Der gik et par dage, så var det væk
Putter det på engang imellem for at forebygge, da Lukas har MANGE hager
Zeus skriver: Jeg hvor skægt, jeg skrev næsten præcist samme indlæg for et års tid siden Vi smurte med zinksalve efter hvert bad, og det hjalp Og det fortsatte vi med, indtil dobbelthagen var væk et par mdr senere.. Det samme med en lille bitte smule i armhulerne
Nej, hvor sjovt!
Så du brugte zinksalve?
Her har vi nemlig også prøvet med zinksalve og vi synes det har hjulpet lidt allerede nu.
Hvor ofte vaskede I halsen og smurte med zinksalve?
Det bliver dejligt når dobbelthagen er væk og den lille selv kan holde hovedet.
Happiness skriver: Lukas har også haft det Her var en god fedtcreme god Vi vaskede det morgen ogv aften, tørrede det godt, og så lagde et lille lag fedtcreme på. Der gik et par dage, så var det væk Putter det på engang imellem for at forebygge, da Lukas har MANGE hager
Super, mange tak for svar!
Vi har også en fedtcreme liggende, så det kunne også være et forsøg værd at prøve mod den røde hals.
Tør det rigtig godt og så kom noget baby pudder på, det hjælper herhjemme hvis der er blevet rødt og fugtigt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128