Føler mig som verdens dårligste mor, tante og moster :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

sarulee

Gå herind  http://www.facebook.com/groups/248547078521185/ 

Det er en forening der hedder Glæd Børnene hvor du kan søge om hjælp til gaver til dine børn. Vi har fået samlet SÅ meget ind og ansøgningsfristen er blevet rykket fordi foreningen lige pludselig kom i medierne, så du kan godt nå at søge. Du skriver en ønskeliste, selvfølgelig gerne så bred som muligt, så er chancerne bedst

Håber i får en god jul på trods af det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

dpb

Anonym skriver:

Det er netop derfor jeg kun giver børnene gave, for til sidst handlede det for meget om hvor dyr gaven var :/ 

og det er bare SÅ træls...

Her har vi heller ikke meget at gøre med, men vi har da lidt så har fundet en løsning på gaver til bedsteforældre og egne unger indtil videre... lad os nu se om det holder stik efter det bøvl banken har skabt for os... men det er en anden sag... vi gi'r ikke dyre gaver... men personlige

Qnuz

Anmeld

17. november 2011

Stumpen

dpb skriver:

Syntes også det er en super ide

Og med en pc og printer kan man jo gøre meget, så børnene bedre kan få en fornemmelse af hvad det er de får... selvfølgelig også afhængigt af alder hvor meget der skal til men bare en tanke...

Herhjemme ville vi syntes det var en skøn gave, for de ture vil jo som jeg opfatter det være med indbygget pasning så forældrene måske kan få lidt mere tid sammen, eller lidt prioritetstid/alenetid med det andet barn hvis der er flere børn og de kommer afsted på forskellige tidspunkter

og ja med ærlighed kommer man længst... Syntes at man høre at julen for mange handler mere om hvor store og dyre gaver de kan give og får Syntes det er tanken der tæller i dette tilfældeog hvis din familie ikke kan forstå det er det dem der har problemet ikke jer!

Qnuz

Jeg synes i den grad også det udviser en masse interesse i deres børn -det er sådan noget jeg som mor ville tænke mest på...

Anmeld

17. november 2011

dpb

Jeg synes i den grad også det udviser en masse interesse i deres børn -det er sådan noget jeg som mor ville tænke mest på...

netop og langt bedre end en eller anden forhastet sidste øjebliks gave som overhovedet ikke passer til barnets interesser....hvor det bare stråler ud af gaven at der ikke er tænkt over hvem det var til...

Qnuz

Anmeld

18. november 2011

linemus

Stumpen skriver:

Hvad med at give dem gavekort på ting de kan lave sammen med dig??

F.eks en tur i biffen med pop corn og cola.. En overnatning? En tur i skoven?? En tur på McD?? osv...

Jeg synes også, det er en super god idé

Jeg foreslår et gavekort på en telttur (hvis I er til det) til sommer/foråret - det kan være i haven, på primitive teltpladser (15,- pr. nat) el.lign. Det kommer selvfølgelig an på børnenes alder, men mine på 4-7 år ville synes, det var mega fedt. Især hvis mor og far IKKE er med Og sikke en bonus for forældrene at få 1-2 aftener alene

Håber du finder ud af det

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

Vi har 4000,- pr mdr til 4 mennesker her... Når alt er betalt... December måned er en røv dyr måned... 

Vi kan sagtens få det til at løbe rundt i december måned... Vi skal give gaver til 15 børn... 

Jeg kan så foreslå mht. mad, lav en madplan (evt. Rema1000's hjemmeside) Vi handler for 300-500 kr per uge og det er både bleer, mad osv.... 

Anmeld

18. november 2011

katrineoerum

Hvad med at søge noget julehjælp

Anmeld

18. november 2011

wamse

Jeg har søgt julehjælp, for ellers er der ikke til nogen somhelst gaver her. 

Jeg modtog også julehjælp sidste år, og håber at kunne få det igen i år, da det ser endnu mere håbløst ud i år. 

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Vi har 4000,- pr mdr til 4 mennesker her... Når alt er betalt... December måned er en røv dyr måned... 

Vi kan sagtens få det til at løbe rundt i december måned... Vi skal give gaver til 15 børn... 

Jeg kan så foreslå mht. mad, lav en madplan (evt. Rema1000's hjemmeside) Vi handler for 300-500 kr per uge og det er både bleer, mad osv.... 

Laver skam madplan, er jo faktisk tvunget, men alligevel kniber det

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

katrineoerum skriver:

Hvad med at søge noget julehjælp

Har søgt, får svar senest den 14. Dec. hvis jeg har fået det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.