Hej!
Ja, som overskriften lyder føler jeg mig som dårligste mor, tante og moster
Det er julegavetid, men jeg har simpelthen ikke råd til og give gaver :/
Kæresten og jeg fik at vide af kommunen at vi var for meget sammen, så han flyttede ind, hvilket går over al forventning
Men!! Jeg har mistet den ekstra børnetilskud, fri dagplejeplads og boligsikring - ca. 5.000 kr. pr. mdr.!? Så alt i alt med kærestens penge, har vi 4.000 kr til rådighed hver mdr. Ingen 'lommepenge'
Det kører lige akurat rundt med mad, bleer og et enkelt ugeblad.
Jeg har 4 nevøer, 2 niecer, 2 'pap-nevøer/niecer' og 2 døtre. I min familie giver vi kun gave til dem under 18 år, heldigvis, men ikke engang det er der råd til i år
Jeg har søgt julehjælp som jeg forhåbentlig får, så vi i det mindste kan få noget godt og spise.
Jeg plejer og bruge mit overskud på budgettet til julemad og gaver - sidste år var overskuddet på 7.000 kr
Men i år, fordi vi måtte flytte sammen, gik overskuddet til regninger resten af året, ellers ku' det ikke løbe rundt.
Der er bare ikke råd!!
Ikke engang en lille ting til mine døtre - er så ulykkelig
Skal man være ærlige over for folk? Sige, de må vente? Forventer selvfølgelig ikke noget retur til mine børn, når jeg heller ikke giver til deres fætre og kusiner.
Skal jeg bare sige 'desværre må i vente ?' Der kommer lidt ekstra penge i Januar som jeg ville ha' brugt på lidt ekstra godt til ungerne pga. manglende penge i december, men de må så gå på nevøer og niecer...

Anmeld