Så er det mig der er rasende.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Tulle28

¤#"¤#"&¤#/!!! Jeg bliver så vred! Kender du ikke nogle rockere? Virkelig sørgeligt at det skal være sådan - de skal helt sikkert meldes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

anna-jonas

Jeg er helt forfærdet.......................selvfølgelig skal det politianmeldes, han har jo været udsat for et voldeligt overfald. Puuuhhhh..........................har selv Jonas på 13 år............................ved ikke hvad jeg ville gøre hvis det var ham, der kom hjem på den måde.

Et stort knus både til Mathias og dig.

Anmeld

1. oktober 2009

TbCp

petersmor skriver:

Mathias på 13 var i aftes til undervisning i ungdomsskolen...Efter undervisningen går han og en kammerat ud i bussen, chauføren er ikke kommet endnu....Der kommer 3 perler (undskyld udtrykket) ind i bussen, de vil ha en ligther ved Mathias, han har ingen...Og hvad gør de 3 så?? de gennembanker ham, så han nu har blødninger i kæben og skal ha kæbe/tænder tjekket idag, var på skadestuen i går. Senere i dag kører vi til politiet og anmelder det......
Ville i ha gjort det samme eller hvad? jeg mener selv at det absolut skal meldes..
Hanne.

Nej nej nej nej nej!!!
For pokker da!!! Stakkels din søn!
Ja jeg ville helt klart melde det! Er det nogen han kender/ved hvem er?

Anmeld

1. oktober 2009

anna-jonas

petersmor skriver:

Lige en up date på anmeldelsen....Politiet fandt alle 3...De 2 var under 15 og kan jo derfor ikke retforfølges, men den 3 er 17 og er blevet tiltalt for vold og trusler...Mathias skal vidne i retten d. 2 november......Det er jeg ikke helt tryg ved, han har mødt dem et par gange siden, hvor de har virket meget truende, med prikken i brystkassen, puf ol. Puha.....Synes bestemt ikke det er rart...

Fik lige lidt luft.
Knus Hanne

Trusler takseres ret højt i retssystemet, så det burde i også melde. De må slet ikke ha' nogen kontakt med Mathias overhovedet.................afsted med en anmeldelse mere, for drengen skal kunne gå rundt, uden at føle sig truet.

Desuden synes jeg at i skal forhøre jer, om de 2 små voldsmænd, får hjælp via det sociale system. De burde være inde i et forløb, hvor deres forældre bliver kontaktet. Desuden kan i tale med deres forældres boligforening (går ud fra at de bor i en almen nyttig bolig), der er nemlig flere steder, hvor sådanne ballademageres familier bliver sat på gaden, når deres børn ikke kan finde ud af at opfører sig ordentlig.

Håber at Mathias vil vidne, og ikke lader sig skræmme væk.

Knus Mette

Anmeld

1. oktober 2009

TbCp

petersmor skriver:

Lige en up date på anmeldelsen....Politiet fandt alle 3...De 2 var under 15 og kan jo derfor ikke retforfølges, men den 3 er 17 og er blevet tiltalt for vold og trusler...Mathias skal vidne i retten d. 2 november......Det er jeg ikke helt tryg ved, han har mødt dem et par gange siden, hvor de har virket meget truende, med prikken i brystkassen, puf ol. Puha.....Synes bestemt ikke det er rart...

Fik lige lidt luft.
Knus Hanne

Øv hvor er det synd han skal igennem det! Og noget møg de to var under 15! Der burde virkelig strammes op og så håber jeg dælme at de sociale myndigheder kommer med ind over!

Anmeld

1. oktober 2009

petersmor

Anna-jonas skriver:

Trusler takseres ret højt i retssystemet, så det burde i også melde. De må slet ikke ha' nogen kontakt med Mathias overhovedet.................afsted med en anmeldelse mere, for drengen skal kunne gå rundt, uden at føle sig truet.

Desuden synes jeg at i skal forhøre jer, om de 2 små voldsmænd, får hjælp via det sociale system. De burde være inde i et forløb, hvor deres forældre bliver kontaktet. Desuden kan i tale med deres forældres boligforening (går ud fra at de bor i en almen nyttig bolig), der er nemlig flere steder, hvor sådanne ballademageres familier bliver sat på gaden, når deres børn ikke kan finde ud af at opfører sig ordentlig.

Håber at Mathias vil vidne, og ikke lader sig skræmme væk.

Knus Mette

Mathias er heldigvis ikke sådan at skræmme...Han vil vidne og har sagt at de 3 skal ikke få lov at bestemme hvor han opholder sig og hvornår " Gør de mig noget mor, så må jeg jo bare melde dem igen"
Er faktisk lidt stolt af ham

Anmeld

1. oktober 2009

MetteT

petersmor skriver:

Mathias er heldigvis ikke sådan at skræmme...Han vil vidne og har sagt at de 3 skal ikke få lov at bestemme hvor han opholder sig og hvornår " Gør de mig noget mor, så må jeg jo bare melde dem igen"
Er faktisk lidt stolt af ham

Han er nemlig bare så sej, min lillebror..
Er også skide stolt af ham...

Knus Mette..

Og hvis de møgunger prøver på noget igen efter retssagen, så har Mathias to storesøstre, der kan blive yderst hidsige..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.