Så er det mig der er rasende.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

petersmor

Mathias på 13 var i aftes til undervisning i ungdomsskolen...Efter undervisningen går han og en kammerat ud i bussen, chauføren er ikke kommet endnu....Der kommer 3 perler (undskyld udtrykket) ind i bussen, de vil ha en ligther ved Mathias, han har ingen...Og hvad gør de 3 så?? de gennembanker ham, så han nu har blødninger i kæben og skal ha kæbe/tænder tjekket idag, var på skadestuen i går. Senere i dag kører vi til politiet og anmelder det......
Ville i ha gjort det samme eller hvad? jeg mener selv at det absolut skal meldes..
Hanne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

SaNiNa

petersmor skriver:

Mathias på 13 var i aftes til undervisning i ungdomsskolen...Efter undervisningen går han og en kammerat ud i bussen, chauføren er ikke kommet endnu....Der kommer 3 perler (undskyld udtrykket) ind i bussen, de vil ha en ligther ved Mathias, han har ingen...Og hvad gør de 3 så?? de gennembanker ham, så han nu har blødninger i kæben og skal ha kæbe/tænder tjekket idag, var på skadestuen i går. Senere i dag kører vi til politiet og anmelder det......
Ville i ha gjort det samme eller hvad? jeg mener selv at det absolut skal meldes..
Hanne.

Det gør mig ondt at høre...
Hvordan har Mathias det idag? han må være helt i chok...

Syntes i gør det helt rigtig selvfølgelig skal det meldes, kan slet ikke forholde mig til den måde lille Dk har udviklet sig på det sidste...

går på ingen måder ind for vold... Håber politiet fander de skyldige...

Sanne

Anmeld

17. februar 2009

Janep

petersmor skriver:

Hanne.

Jeg ville ogsp ha meldt det..

Stakkels Matias.. Håber han har det godt efter omstændighederne
Og så håber jeg at pilitiet finder dem der gjorde det

God dag til jer

Anmeld

17. februar 2009

Drengenesmor

Helt ærligt??? Hvad FILAN ligner det at overfaldet et barn på den måde.....det er bare med at få anmeldt det.

Håber din søn ikke får for mange mén af den oplevelse, hvor er det altså synd for ham!

Anmeld

17. februar 2009

DK

Fuck hvor sindsygt!!!! Stakkels stakkels Matthias!! Hvad i al verden bilder nogen mennesker sig ind? Altså helt ærligt. Ja.. Altså ved næsten ikke hvad jeg skal sige, ud over... Tja... Pøj pøj med at anmelde det! ÆV hvor er det bare noget.. ja... lort!!!

Anmeld

17. februar 2009

Mormilla

Det er jeg da ked af at høre!!! Håber at han er okay... Jeg ville os ha meldt dem!!!

Anmeld

17. februar 2009

Honningblomst

Nej nej nej....hvor ville jeg dog være ked af det som mor...stakkels lille dreng.
Og ja, gu skal det meldes, men det kan jo have en konsekvens...men hvis ingen tør melde noget, så ender det jo med at volden styrer.
Stort kram til dig..

Anmeld

17. februar 2009

mortil(nichlasogmathias)

petersmor skriver:

Hanne.

bestemt. selvfølgelig skal det meldes, det er det rigtige du gør... hva f..... bilder de sig ind... helt sikkert gør noget ved det, de skal mærke at de har gjort noget forkert... held og lykke med det!!!

Anmeld

17. februar 2009

Mca<3

Det skal meldes .. klart ,, føj hvor uhyggeligt ,, Jeg tvivlede heller ikke et sek . da jeg skulle melde ham der var efter min datter selvom jeg frygtede vi ville få en masse efter os .. Nu har vi vundet sagen og vi har ikke følt os forfulgt el noget andet

Anmeld

17. februar 2009

Mathilde

Jeg synes uden tvivl at i har gjort det rigtige!
Hvor er det dog forfærdeligt Jeg håber Mathias er ok under omstændighederne. Hvor er det er grim verden vi lever i!

Stort kram til jer begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.