Så er det mig der er rasende.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2009

Pia.

Du godeste... hvor er det frygteligt... Puha.... - Bliver så tosset når jeg høre de møg .... (ja jeg kunne kalde dem meget lige nu, men vælger ikke at gøre det)
....laver sådan nogle dumme ting ...
Håber stakkels Mathias er okay....

Og ja du skal bestemt anmelde det som du jo allerede har gjort...

Varmt knus til dig og Mathias...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

A.

puha klart nok skal det anmeldes..håber at han klarer det..knus til jer

Anmeld

17. februar 2009

wamse

Det skal da klart meldes, sikke nogle møg-hvalpe, grrrrr
Åhh det er seriøst også min store frygt, for mine drenge er også så store efterhånden, at jeg jo ikke mere lige er i nærheden. God bedring til din søn, stakkels dreng.

Anmeld

17. februar 2009

stumpen-89

SÅDAN nogle syge idioter, De skulle eddermame bare have nogen bank. ÅH hvor jeg hader sån nogle.. Er så vred og irriteret,, Arrh..

Din stakkels dreng.

Anmeld

18. februar 2009

Doktor Doolittle

SHIT hvor er det synd for din søn
God bedring med ham!!!
Klar at overfald skal meldes til politiet!
Tina

Anmeld

18. februar 2009

Balderson

petersmor skriver:

Mathias på 13 var i aftes til undervisning i ungdomsskolen...Efter undervisningen går han og en kammerat ud i bussen, chauføren er ikke kommet endnu....Der kommer 3 perler (undskyld udtrykket) ind i bussen, de vil ha en ligther ved Mathias, han har ingen...Og hvad gør de 3 så?? de gennembanker ham, så han nu har blødninger i kæben og skal ha kæbe/tænder tjekket idag, var på skadestuen i går. Senere i dag kører vi til politiet og anmelder det......
Ville i ha gjort det samme eller hvad? jeg mener selv at det absolut skal meldes..
Hanne.

Selvfølgelig skal det meldes...

Ønsker din dreng rigtig God bedring..

Anmeld

1. oktober 2009

petersmor

Lige en up date på anmeldelsen....Politiet fandt alle 3...De 2 var under 15 og kan jo derfor ikke retforfølges, men den 3 er 17 og er blevet tiltalt for vold og trusler...Mathias skal vidne i retten d. 2 november......Det er jeg ikke helt tryg ved, han har mødt dem et par gange siden, hvor de har virket meget truende, med prikken i brystkassen, puf ol. Puha.....Synes bestemt ikke det er rart...

Fik lige lidt luft.
Knus Hanne

Anmeld

1. oktober 2009

Mormilla

Du har gjort det rigtige!!!
Håber at din søn snart får det bedre!

Anmeld

1. oktober 2009

mariamiss6

petersmor skriver:

Lige en up date på anmeldelsen....Politiet fandt alle 3...De 2 var under 15 og kan jo derfor ikke retforfølges, men den 3 er 17 og er blevet tiltalt for vold og trusler...Mathias skal vidne i retten d. 2 november......Det er jeg ikke helt tryg ved, han har mødt dem et par gange siden, hvor de har virket meget truende, med prikken i brystkassen, puf ol. Puha.....Synes bestemt ikke det er rart...

Fik lige lidt luft.
Knus Hanne

Husk at sørger for at de efterfølgende trusler kommer med i retten

Anmeld

1. oktober 2009

DortheSimonsen

petersmor skriver:

Mathias på 13 var i aftes til undervisning i ungdomsskolen...Efter undervisningen går han og en kammerat ud i bussen, chauføren er ikke kommet endnu....Der kommer 3 perler (undskyld udtrykket) ind i bussen, de vil ha en ligther ved Mathias, han har ingen...Og hvad gør de 3 så?? de gennembanker ham, så han nu har blødninger i kæben og skal ha kæbe/tænder tjekket idag, var på skadestuen i går. Senere i dag kører vi til politiet og anmelder det......
Ville i ha gjort det samme eller hvad? jeg mener selv at det absolut skal meldes..
Hanne.

Selvfølgelig skal det da meldes!
Stakkels dreng. Håber det bedste for ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.