uddannelse, Hvad kan jeg blive!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Nejnej, på studievalg.dk kan du bare lave en aftale, i min by er de der hver torsdag.

Men jobcentret kan du da vist få fat i via din kommune

Okay mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

Ej hvor dejligt at høre. Det er faktisk frygteligt ikke at vide hvad man skal synes jeg.
Jeg var bestem heller ikke denbedste i skolen, og engelsk er jeg virkelig dårlig til. Man skal have engelst med de fag du har taget ikke?

Jo, lige nu har jeg engelsk C, men skal også tage engelsk B på et tidspunkt i forløbet hvis jeg holder fast i, at det er en fuld HF jeg tager.

Faktisk har jeg en vaskeægte amerikaner til engelsk

Anmeld

17. november 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Jo, lige nu har jeg engelsk C, men skal også tage engelsk B på et tidspunkt i forløbet hvis jeg holder fast i, at det er en fuld HF jeg tager.

Faktisk har jeg en vaskeægte amerikaner til engelsk

Hvor dejligt

Anmeld

17. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Er over 25, og har kigget lidt på kontor, troede bare at jeg skulle have en hg eller hhx bag mig. Synes bare at 2 år på su er trist

Ja men HGV er fuldstændig det samme som en HG. Den tager blot kun et år og står for HG for Voksne  Nogle steder kan den tages på fjernundervisning. Så er det kun 1 år på SU, og så ud som elev. 

Anmeld

17. november 2011

kirsti

Nejnej, på studievalg.dk kan du bare lave en aftale, i min by er de der hver torsdag.

Men jobcentret kan du da vist få fat i via din kommune

Os alm vejledere I jobcentret ved ikke ret meget om udd jeg gør hver fald ik og mine kollegaer gør heller ik. Du kan prøve at gå fat I uu'erne (det hedder de hos os) de er inde I det med uddannelser! Men ellers vil jeg tro en alm studievejleder inden for det felt du ønsker er det du kommer længst med

Anmeld

17. november 2011

lycly

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er begyndt at have lidt krise i mit liv, for ved ikke hvad jeg skal efter mijn barsel.
Håber at nogle af jer kan hjælpe mig med en lille skub vidre.

Jeg er udd frisør. Men jeg føler bare ikke at jeg har lyst til at være hjemme kl 18 og 19 hver dag, efter at man har fået barn.
Ellers har jeg kun min 9. klasse.
Er stadig ansat som frisør.

Jeg ønsker ikke at tage en gymnasial udd, for at kunne tage en anden udd.

Jeg er åben for alle ider jeg kan blive, er frisk på at prøve noget nyt.

Så piger hvad kan jeg blive uden en hue bag mig? HJÆLP

Hilsen en meget forvirret pige.

Jeg er ved at uddanne mig som salgsassistent, men jeg har overvejet bagefter at gøre noget helt andet: at tage event assistent uddannelsen. Den tager vist 2 år og er lønnet, man skal bare finde en praktikplads Som event assistent skal man stå for alt det praktiske omkring planlægning af events, fester osv

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg er ved at uddanne mig som salgsassistent, men jeg har overvejet bagefter at gøre noget helt andet: at tage event assistent uddannelsen. Den tager vist 2 år og er lønnet, man skal bare finde en praktikplads Som event assistent skal man stå for alt det praktiske omkring planlægning af events, fester osv

Det lyder også meget sjovt Men jeg gider bare ikke at stå i butik

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Os alm vejledere I jobcentret ved ikke ret meget om udd jeg gør hver fald ik og mine kollegaer gør heller ik. Du kan prøve at gå fat I uu'erne (det hedder de hos os) de er inde I det med uddannelser! Men ellers vil jeg tro en alm studievejleder inden for det felt du ønsker er det du kommer længst med

Åhh for pokker, ville nok have brugt dem til at hjælpe mig vidre med de muligheder jeg har. Men der er nok ikke meget hjælp hvis de ikke er så meget inde i udd

Anmeld

19. november 2011

kirsti

Anonym skriver:

Åhh for pokker, ville nok have brugt dem til at hjælpe mig vidre med de muligheder jeg har. Men der er nok ikke meget hjælp hvis de ikke er så meget inde i udd

Spørg efter deres uddannelsesvejledere de har styr på det. Tror alle kommuner har sådan nogen ansat

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

Spørg efter deres uddannelsesvejledere de har styr på det. Tror alle kommuner har sådan nogen ansat

Det vil jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.