hvornår ? sut slut??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes det lyder som om, at det er alt for tidligt. Vent til han er klar i stedet for

Jeg vil så lige hilse og sige, at da jeg var 12 mdr gammel stoppede jeg med sutten og jeg smed den selv ud. Og det er sådan det skal være.

Synes selv man skal have lov at smide den ud, og så ikke vil have den igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Barbamama

Uha det er da alt for tidligt. Min datter er 2,5år og bruger stadig sut. Hun har den når hun er træt, når hun er ked og når hun sover. Tja nogle gange har hun den bare for hyggens skyld. Hun er enormt glad for den. Hvis hun stadig har den når hun starter i børnehave tænker jeg at hun lige skal over sin opstart og så finder vi et fint suttetræ og hænger dem på.

Anmeld

17. november 2011

Mor-til-asta-09

Leneur skriver:

så er det da vist også om at gøre det. Silje forstår også meget men halter bagefter med sproget, så vi venter men ingen hemmelighed, glæder mig til ikke at skulle op om natten og give sut flere gange...

herhjemme står vi ikke op om natten og giver sut, vågner hun så finder hun den selv og ligger sig til at sove igen Men vil bare så gerne hun er suttefri inden børnehavestart.. og hun kan jo godt undvære den medmindre hun er ked, men så må vi finde på noget andet når hun er ked af det, evt tage hende med ud og købe en bamse hun kan få når hun er ked eller noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.