hvornår ? sut slut??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. november 2011

MorTil4<3

min mand mener at drengen skal af med sin sut nu! men jeg syntes godt at han kan vente endnu, han er 16 måneder gammel

han bruger IKKE sut i dagtimerne, alså når han er vågen og leger og sådan, han får den KUN hvis han er ked af det eller når han skal sove . .

hva syntes i ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

LISBETH:-)

Personligt synes jeg det er alt for tidligt! Hvorfor skulle han af med den nu?

Anmeld

16. november 2011

MorTil4<3

LISBETH:-) skriver:

Personligt synes jeg det er alt for tidligt! Hvorfor skulle han af med den nu?

han mener han er ved at være for stor

jeg syntes også selv det er alt alt for tidligt! og har kun lige købt 3 nye sutter til ham med navn

så i mit hoved a a der skal han ikke af med dem, men nu har vi lige haft skænderi om det og jeg syntes bare det er synd for min lille dreng

Anmeld

16. november 2011

nathja

altså begge mine unger på 3 år og 1 1/2 år bruger også kun sut om natten, når vi kører bil og når de er kede af det, men kunne da ikke finde på at tage sutten fra dem før de selv er klar

Anmeld

16. november 2011

MilleMus1988 skriver:

han mener han er ved at være for stor

jeg syntes også selv det er alt alt for tidligt! og har kun lige købt 3 nye sutter til ham med navn

så i mit hoved a a der skal han ikke af med dem, men nu har vi lige haft skænderi om det og jeg syntes bare det er synd for min lille dreng

Synes virkelig det ville være synd for jeres lille dreng! Og han er da overhovedet ikke for stor.

Min SP sage at for stor er når man er 4 år ellers er det når barnet er klar, og det tror jeg ikke på at man er i din søns alder.

Min datter er 18 mdr og hun bruger stadig sut, og jeg har da ikke tænkt mig at tage den fra hende før omkring 3-4 års alderen. Men selvfølgelig skal hun ikke rende rundt med den hele dagen. Kun når hun sover og er ked af det. Lige pt. får hun den når hun selv beder om den!

Anmeld

16. november 2011

MorTil4<3

Synes virkelig det ville være synd for jeres lille dreng! Og han er da overhovedet ikke for stor.

Min SP sage at for stor er når man er 4 år ellers er det når barnet er klar, og det tror jeg ikke på at man er i din søns alder.

Min datter er 18 mdr og hun bruger stadig sut, og jeg har da ikke tænkt mig at tage den fra hende før omkring 3-4 års alderen. Men selvfølgelig skal hun ikke rende rundt med den hele dagen. Kun når hun sover og er ked af det. Lige pt. får hun den når hun selv beder om den!

TAK! har det præcis sådan selv

der kommer nok mange flere diskutioner med det, men han holder isn sut så længe jeg kan sige noget smilll

Anmeld

16. november 2011

Argumentet med at han er for stor er da også åndsvagt - han må komme med et bedre argument!

Fandt lige dette:

http://www.denkommunaletandpleje.dk/?action=tander_sundhed&faglig_tekst=5

Anmeld

16. november 2011

Hasselnødden

min mand mener at drengen skal af med sin sut nu! men jeg syntes godt at han kan vente endnu, han er 16 måneder gammel

han bruger IKKE sut i dagtimerne, alså når han er vågen og leger og sådan, han får den KUN hvis han er ked af det eller når han skal sove . .

hva syntes i ???

Elias bliver 2 år til januar og bruger stadigvæk sut - når han er ked af det og når han sover til middag og om natten. Syntes ikke han er for stor til sut. Din mand må tage en snak med jeres sp, da det åbenbart volder ham nogen kvaler at hans søn bruger sut endnu.

Anmeld

16. november 2011

Krussedulle

MilleMus1988 skriver:

hva syntes i ???

Min dreng var 2 år og 5 mdr, før han smed sutten men han brugte den stort det ikke de sidste 3 mdr, han gad ikke sove med den, hellere med bamse men vil sige, at sådan som din dreng bruger sutten (altså minimalt) så er der da ikke nogen grund til at tage den fra ham

Anmeld

16. november 2011

Hasselnødden

Argumentet med at han er for stor er da også åndsvagt - han må komme med et bedre argument!

Fandt lige dette:

http://www.denkommunaletandpleje.dk/?action=tander_sundhed&faglig_tekst=5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.