Jer der har flaskebørn.... hjæælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Mira0911

SaNiNa skriver:

Hvad vi du kun giver hende 100 ml? så hun bliver mæt og ikke overmæt?

Jeg har kørt 100ml hele dagen idag, og hun spiser kun 80ml af hver flaske... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Laulund87

Jeg synes man skal passe lidt på med at presse mad i dem ifølge en tabel (ikke at du gør det)

Desuden synes jeg også det er noget fis at der altid skal være mælk i flasken når de ikke vil spise mere Altså hvis man ammede kunne man jo heller ikke holde øje med hvad de spiste!

Tænker at du da godt kan prøve at øge til 100 ml, men hvis hun ikke kan rumme det.. Så bare fortsæt som du gør. Hun har det jo fint og trives og er nok bare en småtspiser Vi andre gider jo heller ikke tvangsfodres vel

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jeg synes man skal passe lidt på med at presse mad i dem ifølge en tabel (ikke at du gør det)

Desuden synes jeg også det er noget fis at der altid skal være mælk i flasken når de ikke vil spise mere Altså hvis man ammede kunne man jo heller ikke holde øje med hvad de spiste!

Tænker at du da godt kan prøve at øge til 100 ml, men hvis hun ikke kan rumme det.. Så bare fortsæt som du gør. Hun har det jo fint og trives og er nok bare en småtspiser Vi andre gider jo heller ikke tvangsfodres vel

Har kørt 100 ml og hun spiser kun det som hun spiste før som var 80 ml... 

Mine børn er generelt bare nogen der spiser småt... 

Anmeld

18. november 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Jeg har kørt 100ml hele dagen idag, og hun spiser kun 80ml af hver flaske... 

Så nu nok ikke mere sulten hun skulle jo nok spise mere hvis hun hvade behov for mere mad.

Men prøv at hør din sp om det.

Anmeld

18. november 2011

Mira0911

SaNiNa skriver:

Så nu nok ikke mere sulten hun skulle jo nok spise mere hvis hun hvade behov for mere mad.

Men prøv at hør din sp om det.

Vender den lige med sp på Mandag... 

Anmeld

18. november 2011

twinny

Her er drengene to måneder lige om hjørnet..  De får 125 ml  8-10 gange i døgnet..

Men det kan jo bare være lille pigen ikk er grovæder ligesom visse andre..

Men hvis hun virker mæt på de 80 ml 6-8 gange ville jeg helt sikkert give hende det ..

Anmeld

18. november 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Vender den lige med sp på Mandag... 

Syntes jeg er en god ide. Naia spiser heller ikke meget et sted mellem 6-8 gang og mellem 10-20 min så fra at amme hver 1½ time til kun 8 gang i døgnet er jo ikke meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.