STN skriver:
Blev lige nødt til at skrive, at jeg beundrer dit positive sind!!!
Dejligt med sådan et indlæg, for du har jo ret... alt er jo, som man gør det til! Uanset om det er negativt eller positivt.... Bare jeg dog kunne være lige så positiv som dig! Tror jeg sgu jeg vil begynde på....
Jeg har selv en kæreste, som arbejder som kok, og er derfor også væk nogle lange dage, og kommer sent hjem osv. Men ja, jeg eeeelsker ham også bare så meget, at det er okay med mig, og jeg ved, at han er passioneret med sit arbejde, og det gør ham glad..... dejligt, at der lige er én som dig til, at gøre én opmærksom på det positive i livet!!!!
Mange tak
Jeg præøver virkelig også på at være positiv uden at være stamg naiv
Men det er vigtig for mig, at jeg finder ballance i mit liv.
Min mand er produktionschef og har lige fået stillingen i firmaet. Han har det ikke altid lige nemt og hvis konen så også begynder at stille krav til det ene og det andet, når han kommer hjem efter 12 timers arbejde ell en køretur hjem fra Tyskland af på 1000 km, ja så gik verden da vist ikke længere 
Vi har valgt vores liv. Vi samarbejder og vi kæmper.
Jeg er heller ikke altid glad og positiv, men det går heldigvis hurtig over. Fx i går... Jeg havde tidligt fri. Ville motionere og cyklede i 40 min. Total koldt, men jeg kom afsted inden jeg skulle hente Mads på 7 år i fritteren. Jeg ordnede vasketøj, havde ordnet det nødvendige i hjemmet, lavet lektier med Mads og ville lige hvile i 30 min inden manden kom hjem og jeg skulle til at lave mad.
Men ligeså snart jeg lige ligger mig, kan drengene ikke enes og de spørger om alverdens ting. Blev simpelthen så sur... Manden kom hjem og han drog straks ud i værkstedet, da konen var godt gasset op. 10 min senere var jeg gasset af og den mellemste søn, Nico på 12 og jeg lavede aftensmad sammen.
Jow jow jeg kan også bliver sååå irriteret. Men det skal bare ikke tage lang tid at komme over. Fint at man gasser op, men man skal også falde ned igen.