øv indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg er bare i SÅ dårligt humør i dag! Kæresten kommer sent hjem fra job og vælger lige at bruge 30 min på at drikke en dyraftens øl og snik snakke lidt, men jeg står herhjemme med 2 sultne børn hvoraf den ene boede på mine hofter!

Så kommer den store hjem fra SFO og bestiller ikke andet end at snakke... Snakke, snakke, snakke og atter snakke!

ARGH! Føler mig så meget som en enlig med 2 børn! Knokler rundt med rengøring madlavning osv og så føler jeg mig rimelig skidt på ved at kæresten vælger at bruge en halv time på hygge midt i ulvetimen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Anonym trådstarter

nå ja for ikke at nævne at når jeg skal tilbage på job og ikke kan hente selv 3 dagen om ugen så skal jeg finde en løsning således at børnene kan blive hentet for han kan under ingen omstændigheder tage fri!

Hold kæft hvor er det nemt at være far!

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der har en lille kommentar?

Anmeld

16. november 2011

Janni.

øv hvor er det bare en træls situation for dig. Ved ikke hvad jeg skal sige, men et stort   skal du lige have før jeg forlader din tråd. 

Anmeld

16. november 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg er bare i SÅ dårligt humør i dag! Kæresten kommer sent hjem fra job og vælger lige at bruge 30 min på at drikke en dyraftens øl og snik snakke lidt, men jeg står herhjemme med 2 sultne børn hvoraf den ene boede på mine hofter!

Så kommer den store hjem fra SFO og bestiller ikke andet end at snakke... Snakke, snakke, snakke og atter snakke!

ARGH! Føler mig så meget som en enlig med 2 børn! Knokler rundt med rengøring madlavning osv og så føler jeg mig rimelig skidt på ved at kæresten vælger at bruge en halv time på hygge midt i ulvetimen!

Lyder ikke sjovt... Har du snakket med ham om det...? Det havde jeg gjort - for det er da ikke til at gå og holde ud..

Anmeld

16. november 2011

Klumpe-dumpe

Du bliver NØDT til at tale MED og ikke TIL, -men MED ham mht. hvordan du har det.

Anmeld

16. november 2011

wamse

Har ikke så meget at sige til det, meeen et kram skal du da lige have 

nå ja en nisse kan det da også lige blive til, når nu de lige er her

Anmeld

16. november 2011

Kloster

Ved ikke hvad jeg skal sige...

skal du have. Men træls du bliver irriteret på dine børn, når det er manden, du er irriteret på.

Jeg har ingen råd, da vi har valgt herhjemme at jeg ofte står som du gør. Og det er okay for os, for det er et valg vi har taget i fællesskab.

Dog vil jeg sige, at hvis du er utilfreds med noget, er det kun dig selv, der kan gøre noget og kun du bør være den første til at gøre noget ved det.

Vælg dine kampe med omhu...

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Lyder ikke sjovt... Har du snakket med ham om det...? Det havde jeg gjort - for det er da ikke til at gå og holde ud..

JA!

Mht øllen i dag der siger han at han også mener han har ret til lidt sjov ligesom jeg i ny og næ tager ud med veninderne, men jeg gør det bare ikke midt i ulvetiden og det er der forskellen ligger..
Tror lidt han mener at fordi jeg går hjemme så er det oplagt at jeg knokler herhjemme når han knokler på arbejdet og det er også fair nok, men jeg har også den lille hjemme som er 14 mdr og som kræver ret meget opmærksomhed og det er vidst lidt svært at forstå.

MHT at kunne hente de dage jeg ikke kan, så mener han ikke han kan bede om fri fordi der i forvejen ikke er skide meget at lave pt og han derfor er bange for atblive fyret. Men jeg kan da også risikerer at blive fyret og hvorfor er det mig der hele tiden skal planlægge hvem der kan hente hvornår og hele tiden have det hængende over hovedet. argh

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Ved ikke hvad jeg skal sige...

skal du have. Men træls du bliver irriteret på dine børn, når det er manden, du er irriteret på.

Jeg har ingen råd, da vi har valgt herhjemme at jeg ofte står som du gør. Og det er okay for os, for det er et valg vi har taget i fællesskab.

Dog vil jeg sige, at hvis du er utilfreds med noget, er det kun dig selv, der kan gøre noget og kun du bør være den første til at gøre noget ved det.

Vælg dine kampe med omhu...

Jeg bliver også rigtig ked af at jeg bliver irrieteret på ungerne, men jeg er bare udkørt i øjeblikket og har lidt ekstra brug for den aflastning jeg ikke får af kæresten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.