øv indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Har ikke så meget at sige til det, meeen et kram skal du da lige have 

nå ja en nisse kan det da også lige blive til, når nu de lige er her

tak for krammet.. Nissen er hermed puttet i lommen - elsker nisser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Anonym trådstarter

Lille fe skriver:

Du bliver NØDT til at tale MED og ikke TIL, -men MED ham mht. hvordan du har det.

Det har jeg gjort, men han siger at det ikke kan lade sig gøre at få før fri og så er den bare ikke længere.. hmmm..

Anmeld

16. november 2011

Sitrani

Anonym skriver:

JA!

Mht øllen i dag der siger han at han også mener han har ret til lidt sjov ligesom jeg i ny og næ tager ud med veninderne, men jeg gør det bare ikke midt i ulvetiden og det er der forskellen ligger..
Tror lidt han mener at fordi jeg går hjemme så er det oplagt at jeg knokler herhjemme når han knokler på arbejdet og det er også fair nok, men jeg har også den lille hjemme som er 14 mdr og som kræver ret meget opmærksomhed og det er vidst lidt svært at forstå.

MHT at kunne hente de dage jeg ikke kan, så mener han ikke han kan bede om fri fordi der i forvejen ikke er skide meget at lave pt og han derfor er bange for atblive fyret. Men jeg kan da også risikerer at blive fyret og hvorfor er det mig der hele tiden skal planlægge hvem der kan hente hvornår og hele tiden have det hængende over hovedet. argh

Hmmm.. nej det virker da ikke til, at han helt kan sætte sig i dit sted... Er det flere gange om ugen han tager en fyraftensbajer på arbejdet, eller hvordan..? For hvis det kun er engang imellem, synes jeg ikke der er noget i vejen for det, men hvis det er tit, så er det slet slet ikke fair overfor dig, som står med det hele derhjemme..

Måske er det fordi han virkelig ikke kan overskue at komme hjem, fordi han ved, at han kommer hjem til et hus med tryk på...? Tror måske en del mænd kan finde på, at blive lidt længere på arbejde, eller liiige sniksnakke lidt ekstra efter fyraften, for at komme senere hjem... hvilket så er en utrolig egoistisk tankegang... var godt nok også blevet gal, hvis det var mig!!!

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Hmmm.. nej det virker da ikke til, at han helt kan sætte sig i dit sted... Er det flere gange om ugen han tager en fyraftensbajer på arbejdet, eller hvordan..? For hvis det kun er engang imellem, synes jeg ikke der er noget i vejen for det, men hvis det er tit, så er det slet slet ikke fair overfor dig, som står med det hele derhjemme..

Måske er det fordi han virkelig ikke kan overskue at komme hjem, fordi han ved, at han kommer hjem til et hus med tryk på...? Tror måske en del mænd kan finde på, at blive lidt længere på arbejde, eller liiige sniksnakke lidt ekstra efter fyraften, for at komme senere hjem... hvilket så er en utrolig egoistisk tankegang... var godt nok også blevet gal, hvis det var mig!!!

det ville undrer mig hvis det var det - for han vil gerne vi fik en mere allerede nu.

Det sker fast om fredagen at de lige hygger lidt inden de tager hjem, men det ved jeg jo og derfor planlægger jeg jo dagen efter det. I dag fik jeg afvide at han var færdig med sit arbejde om 5 min (kl. 16.30) og kl. 16.50 spørger jeg hvornår han kommer hjem og der skriver han at de lige får sig en øl hvortil jeg skriver at han gerne må skynde sig fordi det var ret hektisk herhjemme og så kom han hjem kl. 17.10. Havde da lige 20 min til at lave aftensmad... hmmm..

Anmeld

16. november 2011

Kloster

Anonym skriver:

Jeg bliver også rigtig ked af at jeg bliver irrieteret på ungerne, men jeg er bare udkørt i øjeblikket og har lidt ekstra brug for den aflastning jeg ikke får af kæresten.

Nu er du ano og jeg ved intet om børnenes aldre, din situation ell alderen på dig. Men overordnet så bør du lave noget godt for dig selv hver dag. Mindst 1 god ting for dig selv hver dag. Om det så er når børnene er kommet i seng og du bruger 1 hel time på et lækkert fodbad med olier, cremer, lakering af negle osv. Så er den ene time på et helt døgn vigtig for dig.

Ell om det en brusebad hvor du ikke bliver afbrudt. Brug 10 min extra på badet osv osv. Lad dine batterier op igen. Få bugt med dagen og brug energi på de gode ting i livet.

*Vågn op med forventninger og gå i seng med oplevelser*

Jeg ved det er hårdt at stå alene, men det er sgu også lidt fedt, når man vender det. Du bestemmer hvad du vil lave til aften. Du bestemmer, hvornår I spiser. Du bestemmer hvad du vil bruge aftenen på. Du bestemmer hvilken god måde, du vil ligge dine børn i seng, så de kan få en ligeså god slutning på dagen, så forhåbentlig en start på dagen.

Du har magten og limen til at holde familien samlet.... Fordi du vil, fordi du kan og fordi du har opbygget overskud til det........

Halleluja (åbenbart for mig)....... Men jeg elsker min mand såååååååååååååå vildt højt. Jeg overlever at han arbejder meget og rejser meget, men jeg elskerrrrrrrr når han er hjemme......

Find ballance i dit liv... Det er kun dit....

Anmeld

16. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg bliver også rigtig ked af at jeg bliver irrieteret på ungerne, men jeg er bare udkørt i øjeblikket og har lidt ekstra brug for den aflastning jeg ikke får af kæresten.

Jeg tror, at I skal overveje at komme væk på kærestetur, det lyder som om det hele er gået lidt i hårdknude?

Anmeld

16. november 2011

Sitrani

Anonym skriver:

det ville undrer mig hvis det var det - for han vil gerne vi fik en mere allerede nu.

Det sker fast om fredagen at de lige hygger lidt inden de tager hjem, men det ved jeg jo og derfor planlægger jeg jo dagen efter det. I dag fik jeg afvide at han var færdig med sit arbejde om 5 min (kl. 16.30) og kl. 16.50 spørger jeg hvornår han kommer hjem og der skriver han at de lige får sig en øl hvortil jeg skriver at han gerne må skynde sig fordi det var ret hektisk herhjemme og så kom han hjem kl. 17.10. Havde da lige 20 min til at lave aftensmad... hmmm..

Okay... Men det er da altdi noget, at du VED det!

Hvis han får fri kl. 16.30 og er hjemme kl. 17.10, og også har nået en enkelt med kollegaerne, så synes jeg da det er meget godt klaret egentlig... men det er måske bare mig...

Og så kom jeg lige til at tænke, da du skrev at du lige havde 20 minutter til at lave aftensmad..? Mener du fra du skrev, at han gerne måtte skynde sig hjem, eller hvordan havde du kun 20 minutter til det..?

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Kloster skriver:

Nu er du ano og jeg ved intet om børnenes aldre, din situation ell alderen på dig. Men overordnet så bør du lave noget godt for dig selv hver dag. Mindst 1 god ting for dig selv hver dag. Om det så er når børnene er kommet i seng og du bruger 1 hel time på et lækkert fodbad med olier, cremer, lakering af negle osv. Så er den ene time på et helt døgn vigtig for dig.

Ell om det en brusebad hvor du ikke bliver afbrudt. Brug 10 min extra på badet osv osv. Lad dine batterier op igen. Få bugt med dagen og brug energi på de gode ting i livet.

*Vågn op med forventninger og gå i seng med oplevelser*

Jeg ved det er hårdt at stå alene, men det er sgu også lidt fedt, når man vender det. Du bestemmer hvad du vil lave til aften. Du bestemmer, hvornår I spiser. Du bestemmer hvad du vil bruge aftenen på. Du bestemmer hvilken god måde, du vil ligge dine børn i seng, så de kan få en ligeså god slutning på dagen, så forhåbentlig en start på dagen.

Du har magten og limen til at holde familien samlet.... Fordi du vil, fordi du kan og fordi du har opbygget overskud til det........

Halleluja (åbenbart for mig)....... Men jeg elsker min mand såååååååååååååå vildt højt. Jeg overlever at han arbejder meget og rejser meget, men jeg elskerrrrrrrr når han er hjemme......

Find ballance i dit liv... Det er kun dit....

ideen er rigtig god, men det er bare ikke helt realistisk her. Mine børn er 8 år og den miste er 14 mdr..

Når min barsel slutter (til jan) og jeg vender tilbage til arbejdsmarkedet - er der 2 dage om ugen hvor jeg først har fri kl. 20-21 stykker og 1 dag om ugen hvor jeg har fri ved 18 tiden.. Derfor kan jeg ikke bare bede om tidligere fri så jeg kan nå at hente da den VS den lilel skal starte i lukker kl. 16.30

Jeg forsøger at lave ting der er godt for mig selv, og har altid aftener til hygge og selvforkælelse

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Okay... Men det er da altdi noget, at du VED det!

Hvis han får fri kl. 16.30 og er hjemme kl. 17.10, og også har nået en enkelt med kollegaerne, så synes jeg da det er meget godt klaret egentlig... men det er måske bare mig...

Og så kom jeg lige til at tænke, da du skrev at du lige havde 20 minutter til at lave aftensmad..? Mener du fra du skrev, at han gerne måtte skynde sig hjem, eller hvordan havde du kun 20 minutter til det..?

Hvis han var kørt direkte havde han været hjemme kl. 16.35

Vi spiser fast kl. 17.30 - da det passer ind i ungernes rytme

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg tror, at I skal overveje at komme væk på kærestetur, det lyder som om det hele er gået lidt i hårdknude?

vi har desværre INGEN der kan passe børnene med overnatning Tror også vi ville have godt af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.