Anonym skriver:
Jeg bliver også rigtig ked af at jeg bliver irrieteret på ungerne, men jeg er bare udkørt i øjeblikket og har lidt ekstra brug for den aflastning jeg ikke får af kæresten.
Nu er du ano og jeg ved intet om børnenes aldre, din situation ell alderen på dig. Men overordnet så bør du lave noget godt for dig selv hver dag. Mindst 1 god ting for dig selv hver dag. Om det så er når børnene er kommet i seng og du bruger 1 hel time på et lækkert fodbad med olier, cremer, lakering af negle osv. Så er den ene time på et helt døgn vigtig for dig.
Ell om det en brusebad hvor du ikke bliver afbrudt. Brug 10 min extra på badet osv osv. Lad dine batterier op igen. Få bugt med dagen og brug energi på de gode ting i livet.
*Vågn op med forventninger og gå i seng med oplevelser*
Jeg ved det er hårdt at stå alene, men det er sgu også lidt fedt, når man vender det. Du bestemmer hvad du vil lave til aften. Du bestemmer, hvornår I spiser. Du bestemmer hvad du vil bruge aftenen på. Du bestemmer hvilken god måde, du vil ligge dine børn i seng, så de kan få en ligeså god slutning på dagen, så forhåbentlig en start på dagen.
Du har magten og limen til at holde familien samlet.... Fordi du vil, fordi du kan og fordi du har opbygget overskud til det........
Halleluja (åbenbart for mig)....... Men jeg elsker min mand såååååååååååååå vildt højt. Jeg overlever at han arbejder meget og rejser meget, men jeg elskerrrrrrrr når han er hjemme......
Find ballance i dit liv... Det er kun dit....
Anmeld