Hyggetråd - med alt muligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Simon's moar <3

lulini skriver:

Ja det siger jeg godt nok også da! er bare glad for at jeg ikke kan huske det 

Ja, det kan jeg sørme godt forstå..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

4xGreve

lulini skriver:

At mig og manden ikke kan hygge lidt alene? 

Ja lige præcis...

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Æhm... Jeg er pænt TRÆT at snot, tandpine, feber... Der imod holder mine piger mig kørende med deres smil, kys og kram... 

Anmeld

17. november 2011

Hasselnødden

Årrha TS  Det tager ordsproget: "Nød lærer nøgen kvinde at spinde" - to a whole new level!

Jeg var i brusebad med min søn for flere måneder siden herhjemme - og da han ikke er ret høj så stiller jeg ham henne ved mine ben mens jeg sørger for vandet hverken er for varmt eller for koldt - og gør ham tryg da det var vores første brusebad sammen - og alt imens jeg fumler med brusehovedet så kan jeg pludselig mærke hans lille finger pille ved min ....  (klitoris)  - og der er jo i grunden ikke noget at sige til det, den var jo lige der over hans hoved - men nej mor blev godt nok noget forfjamsket - og udtalte med lidt grin og alvor - at ej Elias, erhm... nej nej Elias, den skal du ikke lige pille ved... du må lige sætte der herover - kan du sidde lidt her og lege med brusehovedet og noget.... ej jeg blev så flov.

Nu er det bare sjovt.. men lige i sekundet tænkte jeg bare WHAT?  

Anmeld

17. november 2011

Dot D

Hasselnødden skriver:

Årrha TS  Det tager ordsproget: "Nød lærer nøgen kvinde at spinde" - to a whole new level!

Jeg var i brusebad med min søn for flere måneder siden herhjemme - og da han ikke er ret høj så stiller jeg ham henne ved mine ben mens jeg sørger for vandet hverken er for varmt eller for koldt - og gør ham tryg da det var vores første brusebad sammen - og alt imens jeg fumler med brusehovedet så kan jeg pludselig mærke hans lille finger pille ved min ....  (klitoris)  - og der er jo i grunden ikke noget at sige til det, den var jo lige der over hans hoved - men nej mor blev godt nok noget forfjamsket - og udtalte med lidt grin og alvor - at ej Elias, erhm... nej nej Elias, den skal du ikke lige pille ved... du må lige sætte der herover - kan du sidde lidt her og lege med brusehovedet og noget.... ej jeg blev så flov.

Det var da lige aftenens gode grin at gå i seng på... Tak for det. Kan sende en igen, ikke så slem men i samme retning,. I morges tog Sophus jakke og støvler på, mens jeg tog BH på og bluse, han kommer ud til mig og siger: "Hvorfor er du så tyk dér?" og pegede på mine bryster, forklare ham at det er bryster. Så siger han: "Må jeg ikke dutte dem?" og han står klar med to strakte arme og knyttede hænder, hi hi.

Anmeld

17. november 2011

Hasselnødden

Dot D skriver:

Det var da lige aftenens gode grin at gå i seng på... Tak for det. Kan sende en igen, ikke så slem men i samme retning,. I morges tog Sophus jakke og støvler på, mens jeg tog BH på og bluse, han kommer ud til mig og siger: "Hvorfor er du så tyk dér?" og pegede på mine bryster, forklare ham at det er bryster. Så siger han: "Må jeg ikke dutte dem?" og han står klar med to strakte arme og knyttede hænder, hi hi.

Årh cute  Dutte dem... får da også en helt anden mening med hans positur... måske man skulle invitere manden på en god gang boksning

Anmeld

17. november 2011

lulini

4xGreve skriver:

Ja lige præcis...

Fordi med 3 drenge der er det lidt svært at finde nogle der kan passe dem alle sammen på samme tid 

Anmeld

17. november 2011

lulini

Hasselnødden skriver:

åååh, det var da vist lige aftenens optur! 

Anmeld

17. november 2011

lulini

Dot D skriver:

haha - hvor sødt! - og sjovt samtidig! 

Anmeld

17. november 2011

lulini

Mira0911 skriver:

Æhm... Jeg er pænt TRÆT at snot, tandpine, feber... Der imod holder mine piger mig kørende med deres smil, kys og kram... 

puha, det lyder bestemt heller ikke rart. men dejligt at du har dine piger til at holde dig kørende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.