Hyggetråd - med alt muligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.824 visninger
46 svar
0 synes godt om
16. november 2011

lulini

Jeg synes lige jeg havde rigtig meget lyst til en rigtig rigtig hyggetråd hvor vi bare kan snakke om alt lige fra åndsvage læger og dumt vejr til juleaften og alt det andet 

Selv vil jeg lige grine lidt af en pinlig oplevelse jeg kom i tanke om 

Var i svømmestadionen for nogle år siden mens Linus var 2 år og mens jeg så stod under bruseren og var ved at gøre mig klar til at tage overdelen til min bikini på så stikker Linus af og jeg løber naturligvis efter - han løber så ud af omklædningsrummet da der ikke er nogen dør der indtil blot skillevægge, jeg forsætter efter stadigvæk uden bikini toppen og står så lige pludselig ude på "gangen" uden bikini top og ud fra mændedes omklædnings rum kommer der så lige en flok - puha, prøv lige og spørg om mor her var rød i hovedet.. synes bare ikke der er noget værre end min egen krop og hader i forvejen når manden ser mig nøgen med en flok fremmede - nej føj da! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hahahaha... Godt det ikke var mig

Jeg har lige været igang med at bage en hel masse, og skal til at skrælle kartofler nu. Min kæreste har fødselsdag i dag, så han skal ikke lave noget som helst

Jeg har også taget opvasken, hvilket jeg ALDRIG gør

Anmeld

16. november 2011

Mor Christa

...hihihihihi .. Sikke en historie! Men hvad f... kan man ellers gøre end at rende efter drengen hehe

Jeg sidder og prøver at samle kræfter til at få taget den dumme opvask.. Vi har sådan en latterlig vane med at "glemme" at tage den om aftenen efter aftensmad, og eftersom det alti er mig der kommer først hjem om dagen, så ender jeg med at tage den .. SUUUK Og et er altså ikke en lille opvask der venter! Ihh...
Ellers sidder jeg og kigger på sønnen min, som leger med far'ens playstaion-joystick..
Glæder mig til julen... Helt vildt.. Viæl snart ud og købe julegaver! ELSKER juleræs (indtil jeg er begyndt på det, så hader jeg det, og så stresser det mig!)

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Lyder hyggeligt med en sludre-pludretråd

Hehe..god en, med frit løb ud af baderummet...jeg er sikkker på at mænnerne nød synet

Kender I det når man opdager ungerne er vokset meget hurtigere end man troede??
Konstaterede forleden at knægten IKKE kunne være i sin vinterjakke

Det så helt åndsvagt ud, da vi tog den ud af skabet...ærmerne nåede kun til midt på underarmene og han kunne ikke have skuldrene i den.
Gu' ve'  om man skulle give ham mindre substral??

Nå men jeg måtte jo så lige skynde mig ind på genbrugen og finde en ny brugt til ham..og så står der også en ny jakke på hans ønskeseddel til jul 
Et godt gaveønske til mormor.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2011

lulini

rikkeregnbue skriver:

Hahahaha... Godt det ikke var mig

Jeg har lige været igang med at bage en hel masse, og skal til at skrælle kartofler nu. Min kæreste har fødselsdag i dag, så han skal ikke lave noget som helst

Jeg har også taget opvasken, hvilket jeg ALDRIG gør

Hvor lækkert, jeg sidder og overvejer hvad jeg kan lave af lækkert aftensmad i dag - synes ikke rigtigt vi har noget 

Du må lige hilse og sige tillykke så haha, så undrer han sig nok lidt men det er lige meget 

Anmeld

16. november 2011

Simon's moar <3

Haha, lidt sjovt alligevel

Ja, jeg endte så med at sidde på min stedfars arbejde fra 8.40 - 14.45.. Da jeg skulle køre kæresten på arbejde i morges, stod blinklyset sku af.. Så måtte min onkel lige kigge på det, så blev jeg sendt ud for at finde et relæ til det... Meen, det var da ikke til opdrive nogle steder.. Så måtte op til Kia, da jeg så kommer tilbage med det, det bliver sat på, så virker katestrofe blinket sku ikke.. ARGH !! Og det gjorde det inden!! 
Nå, op til en ophugger, og høre om han havde en bil magen til min til at stå, og det havde han heldigvis.. Så måtte min onkel op og pille det ud, hvilket tog 1 ½ time, og så sætte det over i min bil.. Var hjemme her ved 15.30 tiden.. Det er fandme en lang dag i en kold hal..

Anmeld

16. november 2011

4xGreve

ihh hvor en hyggelig tråd, og trådestarter ligger godt ud syntes jeg... hehe glad for det ikke var mig...

Her sidder jeg og venter på manden kommer hjem, Daniella er hjemme ved mormor og morfar med henblik på overnatning da manden og jeg skal til forpræmier på Breaking Dawn (Twilight Sagaen), glæder mig helt vildt, men savner også min lille pige utrolig meget, vi får meget sjældent hende passet og ser hende først igen imorgen eftermiddag, har ikke set hende  siden imorges da jeg afleveret hende i børnehaven.

Bette mand inde i maven sparker godt derud af idag og vender sig en del (håber jeg det er kan også være plukveer men kan ikke kende forskellen ), og har sommerfugle i maven ved tanken om at skal være helt alene med manden  det er længe siden vi sådan rigtigt har prøvet det

lige sådan et rodet indlæg herfra

Anmeld

16. november 2011

lulini

SussieThyssen skriver:

Lyder hyggeligt med en sludre-pludretråd

Hehe..god en, med frit løb ud af baderummet...jeg er sikkker på at mænnerne nød synet

Kender I det når man opdager ungerne er vokset meget hurtigere end man troede??
Konstaterede forleden at knægten IKKE kunne være i sin vinterjakke

Det så helt åndsvagt ud, da vi tog den ud af skabet...ærmerne nåede kun til midt på underarmene og han kunne ikke have skuldrene i den.
Gu' ve'  om man skulle give ham mindre substral??

Nå men jeg måtte jo så lige skynde mig ind på genbrugen og finde en ny brugt til ham..og så står der også en ny jakke på hans ønskeseddel til jul 
Et godt gaveønske til mormor.

Kærligst
Sussie

De så i hvert fald lidt sjove ud i hovedet  synes snart det var værre da jeg så havde fået den på og gik ind for at bade så sagde den ene noget i stil med "så du har faktisk en top til den bikini" 

Ja dét kender jeg kun alt for godt - for 2 måneder siden købte vi en vinterjakke der lige var 2 cm. for stor til Linus - nu kan han ikke passe den mere, så nu er den lagt fra til lillebror 

Anmeld

16. november 2011

lulini

Simon's moar <3 skriver:

Haha, lidt sjovt alligevel

Ja, jeg endte så med at sidde på min stedfars arbejde fra 8.40 - 14.45.. Da jeg skulle køre kæresten på arbejde i morges, stod blinklyset sku af.. Så måtte min onkel lige kigge på det, så blev jeg sendt ud for at finde et relæ til det... Meen, det var da ikke til opdrive nogle steder.. Så måtte op til Kia, da jeg så kommer tilbage med det, det bliver sat på, så virker katestrofe blinket sku ikke.. ARGH !! Og det gjorde det inden!! 
Nå, op til en ophugger, og høre om han havde en bil magen til min til at stå, og det havde han heldigvis.. Så måtte min onkel op og pille det ud, hvilket tog 1 ½ time, og så sætte det over i min bil.. Var hjemme her ved 15.30 tiden.. Det er fandme en lang dag i en kold hal..

Puha sikke noget værre bøvl  men dejligt at det blinker igen - ville have skrevet virker men mine fingre skrev altså blinker 

Anmeld

16. november 2011

lulini

4xGreve skriver:

ihh hvor en hyggelig tråd, og trådestarter ligger godt ud syntes jeg... hehe glad for det ikke var mig...

Her sidder jeg og venter på manden kommer hjem, Daniella er hjemme ved mormor og morfar med henblik på overnatning da manden og jeg skal til forpræmier på Breaking Dawn (Twilight Sagaen), glæder mig helt vildt, men savner også min lille pige utrolig meget, vi får meget sjældent hende passet og ser hende først igen imorgen eftermiddag, har ikke set hende  siden imorges da jeg afleveret hende i børnehaven.

Bette mand inde i maven sparker godt derud af idag og vender sig en del (håber jeg det er kan også være plukveer men kan ikke kende forskellen ), og har sommerfugle i maven ved tanken om at skal være helt alene med manden  det er længe siden vi sådan rigtigt har prøvet det

lige sådan et rodet indlæg herfra

Iiih hvor hyggeligt - er super misundelig!  Ville super gerne ind og se breaking dawn, og ville også super gerne være alene med manden men det må desværre vente begge dele 

Jeg håber da i får en super lækker aften selvom du nok kommer til at savne prinsessen lidt, men mon ikke i nok skal få hygget jer alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.