Hyggetråd - med alt muligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Simon's moar <3

lulini skriver:

Puha sikke noget værre bøvl  men dejligt at det blinker igen - ville have skrevet virker men mine fingre skrev altså blinker 

Hehe, ja nu blinker det skam helt fint igen  

Ja, det er virkelig noget bøvl, man lægger virkelig mærke til, hvor mange der IKKE bruger deres blinklys.. Og det er faktisk mange..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

4xGreve

lulini skriver:

Iiih hvor hyggeligt - er super misundelig!  Ville super gerne ind og se breaking dawn, og ville også super gerne være alene med manden men det må desværre vente begge dele 

Jeg håber da i får en super lækker aften selvom du nok kommer til at savne prinsessen lidt, men mon ikke i nok skal få hygget jer alligevel 

Det er jeg sikker på vi nok skal... den film skal nok få mig helt op i skyerne, og indtil da må manden få mig derop

Kan man tillade sig at spøger hvordan det kna være det ikke kan lade sig gøre?

Anmeld

16. november 2011

lulini

Simon's moar <3 skriver:

Hehe, ja nu blinker det skam helt fint igen  

Ja, det er virkelig noget bøvl, man lægger virkelig mærke til, hvor mange der IKKE bruger deres blinklys.. Og det er faktisk mange..

Jeg bliver så rasende over sådan noget for det er pisse farligt - og jeg får et møgfald hver gang så drengene de råber også af dem der ikke kører ordentligt nu 

Anmeld

16. november 2011

lulini

4xGreve skriver:

Det er jeg sikker på vi nok skal... den film skal nok få mig helt op i skyerne, og indtil da må manden få mig derop

Kan man tillade sig at spøger hvordan det kna være det ikke kan lade sig gøre?

At mig og manden ikke kan hygge lidt alene? 

Anmeld

16. november 2011

Simon's moar <3

lulini skriver:

Jeg bliver så rasende over sådan noget for det er pisse farligt - og jeg får et møgfald hver gang så drengene de råber også af dem der ikke kører ordentligt nu 

Synes også det er dybt latterligt, der er en grund til, at der er blinklys på en bil...

Haha, hvor godt   så kan man da sige, at de er opdraget ordenlgit !

Anmeld

16. november 2011

lulini

Simon's moar <3 skriver:

Synes også det er dybt latterligt, der er en grund til, at der er blinklys på en bil...

Haha, hvor godt   så kan man da sige, at de er opdraget ordenlgit !

Ja lige præcis, det er (bl.a.) sådan nogle idioter der er skyd i nogle af alle de trafik ulykker der sker  især når de ikke blinker inden de trækker enden ud eller ind på motorvejen - nej hvor det pisser mig af!! 

Ja da, og når manden kører liiidt stærkt så kommer den bare omme fra bagsædet "Far nu sætter du altså farten ned!" eller også så synger Luca "Klip i mit kørekort" 

Anmeld

16. november 2011

Simon's moar <3

lulini skriver:

Ja lige præcis, det er (bl.a.) sådan nogle idioter der er skyd i nogle af alle de trafik ulykker der sker  især når de ikke blinker inden de trækker enden ud eller ind på motorvejen - nej hvor det pisser mig af!! 

Ja da, og når manden kører liiidt stærkt så kommer den bare omme fra bagsædet "Far nu sætter du altså farten ned!" eller også så synger Luca "Klip i mit kørekort" 

Ja, det er det nemlig .. ! 
Skulle også dreje til venstre, bremser ned, og trækker ind i venstre svingsbanen, så kommer der en eller anden idiot i en Mercedes og kører lige ind foran mig !  Måtte lige en tur op på bremsen og stå.. Nøøj jeg var gal, der kom djævlen  sku lige op i mig.. Så jeg lagde mig helt oppe i røven af ham, og irriterede ham.. Indtil han fattede det.. HADER folk der tror de ejer det hele...

Haha, hvor fint mon ikke farmand så snart forstår det?  

Anmeld

16. november 2011

lulini

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det er det nemlig .. ! 
Skulle også dreje til venstre, bremser ned, og trækker ind i venstre svingsbanen, så kommer der en eller anden idiot i en Mercedes og kører lige ind foran mig !  Måtte lige en tur op på bremsen og stå.. Nøøj jeg var gal, der kom djævlen  sku lige op i mig.. Så jeg lagde mig helt oppe i røven af ham, og irriterede ham.. Indtil han fattede det.. HADER folk der tror de ejer det hele...

Haha, hvor fint mon ikke farmand så snart forstår det?  

Jeg kan bare slet ikke tage sådan noget!  og slet ikke når jeg har drengene med i bilen.

Jo det burde han i hvert fald 

Anmeld

16. november 2011

MaybeBaby

lulini skriver:

Jeg synes lige jeg havde rigtig meget lyst til en rigtig rigtig hyggetråd hvor vi bare kan snakke om alt lige fra åndsvage læger og dumt vejr til juleaften og alt det andet 

Selv vil jeg lige grine lidt af en pinlig oplevelse jeg kom i tanke om 

Var i svømmestadionen for nogle år siden mens Linus var 2 år og mens jeg så stod under bruseren og var ved at gøre mig klar til at tage overdelen til min bikini på så stikker Linus af og jeg løber naturligvis efter - han løber så ud af omklædningsrummet da der ikke er nogen dør der indtil blot skillevægge, jeg forsætter efter stadigvæk uden bikini toppen og står så lige pludselig ude på "gangen" uden bikini top og ud fra mændedes omklædnings rum kommer der så lige en flok - puha, prøv lige og spørg om mor her var rød i hovedet.. synes bare ikke der er noget værre end min egen krop og hader i forvejen når manden ser mig nøgen med en flok fremmede - nej føj da! 

Åh nej dog! Det var da heldigvis ikke en "fødte for en uge siden"-krop, så mon ikke de godtede sig de der drenger? jeg er ved at amme en meget træt dreng og så er det i aften at vi for alvor skal have gang i Projekt "vi lægger dig ned i din seng i vågen tilstand og håber ikke, at du bliver helt ulykkelig over at lære at falde i søvn selv, men kald endelig på os, så kommer vi og trøster" Han er 8 uger, så det skal jo lige læres. Så kryds fingre for at vi ikke skal rende inde ved ham til kl 22, hvor han først plejer at opgive!

Anmeld

16. november 2011

lulini

MaybeBaby skriver:

Åh nej dog! Det var da heldigvis ikke en "fødte for en uge siden"-krop, så mon ikke de godtede sig de der drenger? jeg er ved at amme en meget træt dreng og så er det i aften at vi for alvor skal have gang i Projekt "vi lægger dig ned i din seng i vågen tilstand og håber ikke, at du bliver helt ulykkelig over at lære at falde i søvn selv, men kald endelig på os, så kommer vi og trøster" Han er 8 uger, så det skal jo lige læres. Så kryds fingre for at vi ikke skal rende inde ved ham til kl 22, hvor han først plejer at opgive!

Puha ja det kan jeg godt huske  

krydser alt hvad der kan krydses for at det vil lykkes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.